Sorry, maar staat (wat dus in de echte post op de puntjes staat) vind ik gewoon iets wat weggehaald moet worden. Iets wat ik zelf toen ik mod was zelf ook zoveel mogelijk deed.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:19 schreef Happel het volgende:
Tong is ook een ......... Niet te begrijpen dat iemand zijn posts nog leest.
Ze moeten die gasten gewoon eens aanpakken ipv worrdjes te wissen. Hup een ban en je bent er vanaf.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry, maar staat (wat dus in de echte post op de puntjes staat) vind ik gewoon iets wat weggehaald moet worden. Iets wat ik zelf toen ik mod was zelf ook zoveel mogelijk deed.
Dit vInd ik vergelijkbaar met iemand <insert ziekte> jood te noemen.
Dus? Misschien een idee om een keer naar me te luisteren ipv van je tijd zinloos te verkwisten aan woordjes editten.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:52 schreef RayMania het volgende:
Volgens mij hebben we het daar al over gehad Joey.
Misschien moet je een andere hobby zoeken.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dus? Misschien een idee om een keer naar me te luisteren ipv van je tijd zinloos te verkwisten aan woordjes editten.
Kdenk dat ik dat beter tegen jou kan zeggenquote:Op maandag 12 februari 2007 19:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Misschien moet je een andere hobby zoeken.
Waarschuwingen uitdelen en dan wordt er vanzelf geband door de FA'squote:Op maandag 12 februari 2007 19:57 schreef RayMania het volgende:
Slecht idee, want wij kunnen niet bannen. Trouwens het laatste wat ik hierover ga zeggen. Heb geen zin in weer zo'n nutteloze discussie.
Ik wist niet dat het zo in z'n werk ging. Ik zal het meenemen naar achterenquote:Op maandag 12 februari 2007 20:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waarschuwingen uitdelen en dan wordt er vanzelf geband door de FA's
ziektes en trollen worden ge-edit en genote, daarna volgt een waarschuwing en utieindelijk een ban. Daar zijn legio voorbeelden van in VBLquote:Op maandag 12 februari 2007 20:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waarschuwingen uitdelen en dan wordt er vanzelf geband door de FA's
quote:Op maandag 12 februari 2007 20:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het zo in z'n werk ging. Ik zal het meenemen naar achteren.
ge-editquote:Op maandag 12 februari 2007 17:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry, maar staat (wat dus in de echte post op de puntjes staat) vind ik gewoon iets wat weggehaald moet worden. Iets wat ik zelf toen ik mod was zelf ook zoveel mogelijk deed.
Dit vInd ik vergelijkbaar met iemand <insert ziekte> jood te noemen.
Aangepastquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:46 schreef dndiek het volgende:
Kan 1 van de VBL-modjes de datum toevoegen aan de TT's van de UefaCup-wedstrijden?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:28 schreef stefmans het volgende:
Beetje kansloos dat jullie ziektes gaan editten![]()
Je scheld toch niet met de ziekte kanker of wel?quote:
Begrijpelijke reactie van iemand die er zelf ook niet vies van isquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:28 schreef stefmans het volgende:
Beetje kansloos dat jullie ziektes gaan editten![]()
Wees dan eens een weekje consequent. Loop elke post in elk topic na en edit het weg en vraag een banaanvraag aan en zorg dat ie een ban krijgt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:33 schreef rubbereend het volgende:
we doen het al een hele tijd; We BLIJVEN normaal doen. en zullen het blijven doen!
Daar heb je gelijk in, maar in het ene topic word er wel opgemod en in het andere weer niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Begrijpelijke reactie van iemand die er zelf ook niet vies van is.
We lijken net mensen hèquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Zélfs mods kunnen wel eens iets missen...
nogmaals we houden het zoveel mogelijk bij. En bij herhaaldelijk verkeerd gedrag volgens er inderdaad maatregelenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wees dan eens een weekje consequent. Loop elke post in elk topic na en edit het weg en vraag een banaanvraag aan en zorg dat ie een ban krijgt.
Anders is het totaal nutteloos, inconsequent en zorgt het alleen maar voor verwarring.
Het is al geweest en het mag gedaan zijn nu. Het verneukt toch enkel meer de topiclijst en wat andere pagina'squote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:52 schreef sjimz het volgende:
Mogen we nog ontgroenen of is dat al geweest?![]()
Daar kom je ook lekker snel mee met die reply op mijn postquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:40 schreef Jump het volgende:
[..]
Het is al geweest en het mag gedaan zijn nu. Het verneukt toch enkel meer de topiclijst en wat andere pagina's
Waarom ban je al die lieden niet gewoonquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:40 schreef Jump het volgende:
[..]
Het is al geweest en het mag gedaan zijn nu. Het verneukt toch enkel meer de topiclijst en wat andere pagina's
10 topics ja, maar het zijn er ondertussen ook al weer meer dan 60quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daar kom je ook lekker snel mee met die reply op mijn post![]()
Vragen om een ban is een ban waard !quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:42 schreef popolon het volgende:
[..]
Waarom ban je al die lieden niet gewoon
Wat een boefjes toch hequote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:42 schreef Jump het volgende:
[..]
10 topics ja, maar het zijn er ondertussen ook al weer meer dan 60
Valt nog mee hoor.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:42 schreef Jump het volgende:
[..]
10 topics ja, maar het zijn er ondertussen ook al weer meer dan 60
Moet je er wel aan denkenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:43 schreef Suijk het volgende:
Nu is die 'nieuwe topics' knop wel geinig.
Heb wat gemist. diek in blauw!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:38 schreef dndiek het volgende:
gebeurd
Wow idd ik schrok er ook vanquote:
Omdat de nieuwe modgroep(DRR) niet snel genoeg is. Ze zullen me maar missen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:04 schreef sjimz het volgende:
Waarom plaatst deze mod een slotje???
Fifa Ranking #1![]()
![]()
Dat scheelt me weer een paar biertjes betalen voor de meet van zaterdag ja.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:17 schreef rubbereend het volgende:
aangezien wij per slotje betaald worden wat deze voor Messenga, nu staat hij op een mooi rond bedrag, dat betaalt wat makkelijker uit vnauit de VBL pot.
maar komt er ook even actie... mijnheer verneukt echt al een flinke tijd alle topics van Ajax met zijn getrol....quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:00 schreef RayMania het volgende:
Tuurlijk letten we daarop.
We doen ons best om alle rotte appels eruit te halen ja, alleen is het nu weer eens erg heftigquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
maar komt er ook even actie... mijnheer verneukt echt al een flinke tijd alle topics van Ajax met zijn getrol....
Mooi, hoe sneller hij verwijderd is hoe beterquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
We doen ons best om alle rotte appels eruit te halen ja, alleen is het nu weer eens erg heftig.
Om te beginnen zou je de rotte appel, genaamd jorienvanderherik er eens uit moeten gooien.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:03 schreef RayMania het volgende:
We doen ons best om alle rotte appels eruit te halen ja, alleen is het nu weer eens erg heftig.
Checkquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Doen de feyenoorders ook niet.
Dan kan dat gezuig nog wel bloedirritant zijnquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Die jongen moet je niet serieus nemen man![]()
Doen de feyenoorders ook niet.
Ook al geband hoor.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:48 schreef TheVulture het volgende:
Jasza en Stefmans zijn inmiddels gebanned en jullie laten jorienvdherik gewoon doorgaan
mooiquote:
De vergrijpen van Jasza en stefmans waren vele malen erger. Jasza keerde vandaag trouwens terug van een ban, en gaat gelijk weer in de fout.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:50 schreef Cheiron het volgende:
Ja, 48 uur tegenover 2 weken. Strak hoor
Sorry, maar ik vind mensen die structureel proberen anderen te irriteren een stuk vervelender dan iemand die daar een keer op reageert. Vind je het een normale gang van zaken, al die gasten die constant zo lopen te zuigen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
De vergrijpen van Jasza en stefmans waren vele malen erger. Jasza keerde vandaag trouwens terug van een ban, en gaat gelijk weer in de fout.
Ach, toen was het lang niet zo druk in het VBL forum als nu, de sfeer is nu zoveel anders dan toen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:54 schreef MrDoegewoon het volgende:
Unban Jasza en stefmans
Waar is de tijd dat Golfer en Doc hier mod waren en er niet zo overdreven politike correct gereageerd werd zoals dat nu wel gebeurd.
Idd belachelijke ban.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:54 schreef MrDoegewoon het volgende:
Unban Jasza en stefmans
Lekker hoor modjes.. Waar is de tijd dat Golfer en Doc hier mod waren en er niet zo overdreven politike correct gereageerd werd zoals dat nu wel gebeurd.
Golfer en Doc hadden de gezorgd dat veroorzaker van dit gezeik gepakt werdquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:56 schreef popolon het volgende:
[..]
Ach, toen was het lang niet zo druk in het VBL forum als nu, de sfeer is nu zoveel anders dan toen.
Bijna onvergelijkbaar.
Vergrijpenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
De vergrijpen van Jasza en stefmans waren vele malen erger. Jasza keerde vandaag trouwens terug van een ban, en gaat gelijk weer in de fout.
Misschien.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:57 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Golfer en Doc hadden de gezorgd dat veroorzaker van dit gezeik gepakt werd
Sorry maar dit is ronduit belachelijk.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het probleem is dat men dagelijks kan lopen zuigen en trollen en er nooit wat tegen wordt gedaan, maar het woordje kanker hoeft maar te vallen en gelijk komen er bans.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:59 schreef popolon het volgende:
[..]
Misschien.
Maar het aantal zwakzinnigen is tien keer groter vergeleken met toen. En dan kun je modden wat je wilt in zo'n live topic.
Nee dat is zeker niet waar, en het ging hier ook niet om 1 keer het woordje kanker.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het probleem is dat men dagelijks kan lopen zuigen en trollen en er nooit wat tegen wordt gedaan, maar het woordje kanker hoeft maar te vallen en gelijk komen er bans.
Wat een crapquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Yeah belachelijk.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het probleem is dat men dagelijks kan lopen zuigen en trollen en er nooit wat tegen wordt gedaan, maar het woordje kanker hoeft maar te vallen en gelijk komen er bans.
Maar als ie naar een uitwedstrijd moet sterft ie duizend doden...quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:01 schreef sjimz het volgende:
Die leonidance (of hoe het ook heet) is ook flink op iedereen zn zenuwen aa het werken
Oh, het vriendje van Jorien is er joehoequote:Op woensdag 14 februari 2007 22:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee dat is zeker niet waar, en het ging hier ook niet om 1 keer het woordje kanker.
Jij hebt echt geen idee hoeveel notes ik hier van stefmans zie met het gescheld er in. Al die posts zijn geedit en zoveel edits mag je toch wel als een waarschuwing zien.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
ik ga niet in op de bans opzich maar als je terug komt van een ban en dan nog harder de fout in gaat krijg je een langere ban. En de lengte van de bans kan ook nog wel anders worden. We zijn achter de schermen bezig.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:57 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Golfer en Doc hadden de gezorgd dat veroorzaker van dit gezeik gepakt werd
Ja ik heb het inderdaad alleen over Stefmansquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:02 schreef NJ het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen idee hoeveel notes ik hier van stefmans zie met het gescheld er in. Al die posts zijn geedit en zoveel edits mag je toch wel als een waarschuwing zien.
Wat boeit mij hele die Jorien nou joh, ken heel die gozer net zo goed als dat ik stefmans of jaszak ken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:02 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Oh, het vriendje van Jorien is er joehoe![]()
Je negeert een paar vragen/ opmerkingen hier. Kun je wel leuk met een smiley reageren, maar het komt nogal domoverquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:02 schreef NJ het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen idee hoeveel notes ik hier van stefmans zie met het gescheld er in. Al die posts zijn geedit en zoveel edits mag je toch wel als een waarschuwing zien.
Dat zegt meer over z'n mentale toestand.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:03 schreef Camplo het volgende:
Check PM van jorienvdherik.
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM
Voeg toe aan adresboek Blokkeren Toevoegen aan buddylijst Account delenwo 14 februari 2007 22:00u door jorienvdherik
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM
naab
wat hij zegt!quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:06 schreef golfer het volgende:
Ik vind de ban-duurverhoudingen voor Jasza en stefmans t.o.v. van die eeuwige troller van een jeroenvanderherik ook wat uit z'n verband gerukt.
Of alle drie 2 weken weg of alle drie 48 uur.
Dit is nogal meten met 2 maten, zeker als je ziet hoe jorienvanderherik aan het uitlokken en zuigen was.
Ach, heb je een gemiddeld livescore topic wel eens gezien als Feyenoord weer eens verliest... Het getroll en gezuig komt nooit van 1 kant.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:06 schreef golfer het volgende:
Ik vind de ban-duurverhoudingen voor Jasza en stefmans t.o.v. van die eeuwige troller van een jeroenvanderherik ook wat uit z'n verband gerukt.
Of alle drie 2 weken weg of alle drie 48 uur.
Dit is nogal meten met 2 maten, zeker als je ziet hoe jorienvanderherik aan het uitlokken en zuigen was.
Wie de bal kaatst....quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ach, heb je een gemiddeld livescore topic wel eens gezien als Feyenoord weer eens verliest... Het getroll en gezuig komt nooit van 1 kant.
Nooit aan bezondigd.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ach, heb je een gemiddeld livescore topic wel eens gezien als Feyenoord weer eens verliest... Het getroll en gezuig komt nooit van 1 kant.
Niet als je het bij de wortel aanpakt (jorien en zn zooitje dus)quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:59 schreef popolon het volgende:
maar het aantal zwakzinnigen is tien keer groter vergeleken met toen. En dan kun je modden wat je wilt in zo'n live topic.
Ja, en? Nu loopt het topic van Ajax ook OVER van de trolls. Ik mag altijd graag een potje voetbal kijken met Fok erbij, maar dit is serieus niet leuk meer. squote:Op woensdag 14 februari 2007 22:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jasza, Stefmans en enkele anderen hadden er daarentegen wel een handje in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |