Sorry, maar staat (wat dus in de echte post op de puntjes staat) vind ik gewoon iets wat weggehaald moet worden. Iets wat ik zelf toen ik mod was zelf ook zoveel mogelijk deed.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:19 schreef Happel het volgende:
Tong is ook een ......... Niet te begrijpen dat iemand zijn posts nog leest.
Ze moeten die gasten gewoon eens aanpakken ipv worrdjes te wissen. Hup een ban en je bent er vanaf.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry, maar staat (wat dus in de echte post op de puntjes staat) vind ik gewoon iets wat weggehaald moet worden. Iets wat ik zelf toen ik mod was zelf ook zoveel mogelijk deed.
Dit vInd ik vergelijkbaar met iemand <insert ziekte> jood te noemen.
Dus? Misschien een idee om een keer naar me te luisteren ipv van je tijd zinloos te verkwisten aan woordjes editten.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:52 schreef RayMania het volgende:
Volgens mij hebben we het daar al over gehad Joey.
Misschien moet je een andere hobby zoeken.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dus? Misschien een idee om een keer naar me te luisteren ipv van je tijd zinloos te verkwisten aan woordjes editten.
Kdenk dat ik dat beter tegen jou kan zeggenquote:Op maandag 12 februari 2007 19:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Misschien moet je een andere hobby zoeken.
Waarschuwingen uitdelen en dan wordt er vanzelf geband door de FA'squote:Op maandag 12 februari 2007 19:57 schreef RayMania het volgende:
Slecht idee, want wij kunnen niet bannen. Trouwens het laatste wat ik hierover ga zeggen. Heb geen zin in weer zo'n nutteloze discussie.
Ik wist niet dat het zo in z'n werk ging. Ik zal het meenemen naar achterenquote:Op maandag 12 februari 2007 20:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waarschuwingen uitdelen en dan wordt er vanzelf geband door de FA's
ziektes en trollen worden ge-edit en genote, daarna volgt een waarschuwing en utieindelijk een ban. Daar zijn legio voorbeelden van in VBLquote:Op maandag 12 februari 2007 20:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waarschuwingen uitdelen en dan wordt er vanzelf geband door de FA's
quote:Op maandag 12 februari 2007 20:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het zo in z'n werk ging. Ik zal het meenemen naar achteren.
ge-editquote:Op maandag 12 februari 2007 17:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry, maar staat (wat dus in de echte post op de puntjes staat) vind ik gewoon iets wat weggehaald moet worden. Iets wat ik zelf toen ik mod was zelf ook zoveel mogelijk deed.
Dit vInd ik vergelijkbaar met iemand <insert ziekte> jood te noemen.
Aangepastquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:46 schreef dndiek het volgende:
Kan 1 van de VBL-modjes de datum toevoegen aan de TT's van de UefaCup-wedstrijden?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:28 schreef stefmans het volgende:
Beetje kansloos dat jullie ziektes gaan editten![]()
Je scheld toch niet met de ziekte kanker of wel?quote:
Begrijpelijke reactie van iemand die er zelf ook niet vies van isquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:28 schreef stefmans het volgende:
Beetje kansloos dat jullie ziektes gaan editten![]()
Wees dan eens een weekje consequent. Loop elke post in elk topic na en edit het weg en vraag een banaanvraag aan en zorg dat ie een ban krijgt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:33 schreef rubbereend het volgende:
we doen het al een hele tijd; We BLIJVEN normaal doen. en zullen het blijven doen!
Daar heb je gelijk in, maar in het ene topic word er wel opgemod en in het andere weer niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Begrijpelijke reactie van iemand die er zelf ook niet vies van is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |