Bron?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:55 schreef mardybum het volgende:
Anna Nicole Smith is zojuist overleden na in elkaar storten in ene hotel .. Het is al officieel bekend gemaakt.
Ik weet voor de rest ook nog niet zoveel....
CNNquote:
Ik denk haar baby van een paar maanden oud//..quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:56 schreef Arjan het volgende:
Aan wie laat ze alles na?
Hoeveel had ze ook alweer aan die ouwe man overgehouden?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:56 schreef Arjan het volgende:
Aan wie laat ze alles na?
quote:On June 27, 1994, Smith, age 26, and Marshall, age 89, were married in Houston. This resulted in a great deal of gossip about her marrying him for his money. Though she reportedly never lived with him [2], Smith maintained she loved her husband and that age did not matter to her.
After being married 14 months, Marshall died on August 4, 1995, in Houston.
quote:De Amerikaanse actrice Anna Nicole
Smith is overleden,meldt haar advocaat.
Het voormalige fotomodel zakte in een
hotel in Florida in elkaar en stierf
korte tijd later in een ziekenhuis.Ze
was 39 jaar.Smith verloor onlangs haar
20-jarige zoon,die stierf toen zij net
was bevallen van een dochter.
Yup, probeerde het net ook al, maar wist nog niet dat ANS dood wasquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:12 schreef mardybum het volgende:
Perez had het nieuws trouwens al heel vroeg, en nu kom ik de site niet eens meer op.. iedereen dat probleem
Met hindernissen, ja. Iedereen gaat daar natuurlijk kijken.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:12 schreef mardybum het volgende:
Perez had het nieuws trouwens al heel vroeg, en nu kom ik de site niet eens meer op.. iedereen dat probleem
Er mist 1 x vermoedelijkquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:13 schreef KinkyGiraf het volgende:
Yup, probeerde het net ook al, maar wist nog niet dat ANS dood wasJeetje, toch wel shocking, 39 jaar. Ik las net ergens dat Howard Stern, de vermoedelijke vader van haar baby de moordenaar is...
Jups Perez zal wel weer een nieuw record hebben qua bezoekers. Ik vind het vooral sneu voor het kind. Niet voor Anna en niet voor haar golddiggende advocaat..een in en in slecht groepje mensen bij elkaar.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:12 schreef mardybum het volgende:
quote:LATEST: US model Anna Nicole Smith dies after collapsing in hotel room. More soon
Ik vind het niet zo onverwacht. Dat mens was gek, gebruikte megaveel drugs, was depressief, verslaafd en noem maar op. Die advocaat waar ze mee getrouwd was zit natuurlijk achter haar poen aan. Hij is ook niet de vermoedelijke vader van het kind aangezien ANS er alles aan deed om te voorkomen dat Larry Birkhead een dna test kon doen. Anna neukte ook nog met een rijke man en zei dat het zijn kind was, maar dat kon niet want die was gesterriliseerd.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:11 schreef Hapertje het volgende:
Jemig... dat is onverwacht. Zielig voor haar pasgeboren baby!
Ik moest dit even drie keer nalezen en nadenken maar je hebt gelijkquote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Howard_K._Sternquote:On September 10, 2006, he was present during the death of her son Daniel Wayne Smith in Nassau, Bahamas. He has angrily denied allegations by Anna Nicole's mother that he was involved in Daniel's death.
Yep.quote:
Yo, dat is de übersite voor de latest Gossip man!quote:
Pcies. Geen groot verlies, wél voor haar baby, of toch ook weer niet, of het nou een goede moeder geweest zou zijn? Sorry hoor, vond het maar een raar wijf.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:13 schreef LoveProfusion het volgende:
Zielig voor dat kind. Niet voor haar, het was een in en in slecht mens. jaren drugsverslaafd, Naait een oud lijk en troggelt hem geld af. Trouwt 2 weken na de dood van haar zoon met haar advocaat om te voorkomen dat Larry Birkhead een dna test kan doen om te bewijzen dat HIJ de vader is. Nu heeft de rechter toestemming gegeven voor een dna test...en nu is ze dood.
www.perezhilton.com is de populairste gossipsite. Hij is bevriend met de echte Paris en gaat met al die sterretjes om. Hij is fucking lelijk zelf en haat te dunne, te dikke sterren enzo..maar hij kust de kont van Paris Hilton..en daarom vinden mensen hem hypocriet.quote:
quote:The flamboyant former model Anna Nicole Smith has died near Miami, Florida at the age of 39, her lawyer has said.
Smith, a former Playboy bunny, married Texas oil billionaire J Howard Marshall II in 1995 when she was 26 and he was 89. He died a year later.
She spent years in court fighting his son for a share of his estate, and won a victory at the Supreme Court in 2006.
She was found unconscious in a hotel room and could not be resuscitated. No cause of death has been announced.
Zoon.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:17 schreef superhero87 het volgende:
Het zal wel zelfmoord zijn geweest, na wat er gebeurd was met haar zoontje....
Misschien heeft hij eerst wel die zoon vermoord en toen haar, als zij dood zou gaan zou haar geld naar dr zoon gaan, dochtertje is minderjarig, dus neem ik aan dat het naar hem gaat ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Howard_K._Stern
Of gaat pa nog door met de jacht op de miljoenen 'voor de nalatenschap' waar hij nog jarenlang vruchtgebruik van kan maken?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:19 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
www.perezhilton.com is de populairste gossipsite. Hij is bevriend met de echte Paris en gaat met al die sterretjes om. Hij is fucking lelijk zelf en haat te dunne, te dikke sterren enzo..maar hij kust de kont van Paris Hilton..en daarom vinden mensen hem hypocriet.
dat is de advocaat toch?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Howard_K._Stern
Nu een paar maanden later aanwezig bij de dood van ANS, wanneer gaat hun dochter? Of gaat pa nog door met de jacht op de miljoenen 'voor de nalatenschap' waar hij nog jarenlang vruchtgebruik van kan maken?
Die baby moet je gewoon laten adopteren door een normaal gezin en NOOIT over ANS vertellen...en ook niet over haar broer, dan krijg je trauma op trauma en word het een vicieuze cirkelquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:19 schreef Suko het volgende:
[..]
Pcies. Geen groot verlies, wél voor haar baby, of toch ook weer niet, of het nou een goede moeder geweest zou zijn? Sorry hoor, vond het maar een raar wijf.
Maar die keren dat ze "grappig gestoord" op tv kwam, was ze toch ook wel zwaar onder invloed van 't een of 't ander, althans, die dubbele tong of langzame manier van spreken deed dat wel vermoeden...quote:
Naja, ik heb haar Real Life soap gevolgd een paar jaar geleden, en toen vond ik haar best vermakelijkquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:22 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Maar die keren dat ze "grappig gestoord" op tv kwam, was ze toch ook wel zwaar onder invloed van 't een of 't ander, althans, die dubbele tong of langzame manier van spreken deed dat wel vermoeden...
Ik vroeg me al af: waar blijven de grapjassenquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:23 schreef raptorix het volgende:
Ik denk dat haar borsten in haar gezicht zijn ontploft.
Nou... misschien heb je wel gelijk, maar aan de andere kant heeft ze ook wel recht op een eerlijk verhaal. Met de juiste begeleiding is het misschien beter om het haar wel ooit te vertellen. Een band heeft ze niet met broer en moeder dus wat dat betreft zal het trauma misschien meevallen. Beter dan dat ze het van een journalist hoort die haar in 2019 opspoort in de suburbs van Flanhanigan, Michigan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:22 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Die baby moet je gewoon laten adopteren door een normaal gezin en NOOIT over ANS vertellen...en ook niet over haar broer, dan krijg je trauma op trauma en word het een vicieuze cirkel
Toen ze nog miljarden voor ogen had.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
In gelukkiger tijden.
Het lijkt wel een aflevering van good old Santa Barbaraquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Howard Stern leverde haar volgens mij de drugs waar ze verslaafd aan was en had zeer grote invloed op haar. Denk dat het ook zijn idee was om te trouwen met haar 2 weken na de dood van haar zoon (die stierf aan het kraambed van haar nieuw dochter, die stierf aan de gevolgen van antidepressivia en andere medicijnen. Nu heeft Howard rechts op het geld als hij het kind mag houden, maar ik weet zeker dat het kind van Larry Birkhead is...die is zo overtuigd..en Howard is een gladjakker en starfucker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |