Lekker vertaald van 'babygirl'quote:Op maandag 11 september 2006 11:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Van telegraaf.nl:
het babymeisje is.
Ze zeggen toch juist dat alcohol en drugs worden uitgeslotenquote:Op maandag 11 september 2006 11:58 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
alcohol en drugs is niet bepaald zomaar...
Ik wist trouwens niet dat ze een zoon van die leeftijd had!
Oh mensen maandagochtend.quote:Op maandag 11 september 2006 12:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze zeggen toch juist dat alcohol en drugs worden uitgesloten
Heel verdrietig dit...
Toch wel verdacht dat ze dat er meteen bij vertellen, ik denk dan: daar is meer aan de hand....quote:Op maandag 11 september 2006 12:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze zeggen toch juist dat alcohol en drugs worden uitgesloten
Heel verdrietig dit...
Ik denk dat dat er meer mee te maken heeft dat als mensen horen dat een jongen van 20 dood is ze gelijk aan drugs en drank denken en ze niet willen dat de jongen zo in het nieuws komt. Ik denk niet dat ze dat helemaal zullen voorkomen hiermee, maar ik kan me wel voorstellen dat ze het gezegd willen hebben.quote:Op maandag 11 september 2006 12:18 schreef ioko het volgende:
[..]
Toch wel verdacht dat ze dat er meteen bij vertellen, ik denk dan: daar is meer aan de hand....
Nou, erg hoor. Zo dubbel ook. Ben je aan de ene kant helemaal kapot omdat je zoon overlijdt maar je moet ook weer zo sterk zijn om voor je baby te zorgen die alle liefde nodig heeft.quote:Op maandag 11 september 2006 11:58 schreef Natalie het volgende:
Sjonge... wat dubbel ook. Net een dochter gebaard. Hartstikke blij, en dan ineens sterft je zoon. Arme vrouw.
Een of ander verlopen en uitgedijde playmate die ook nog wel eens een mislukte poging heeft gedaan tot acteren. Tegenwoordig is ze professioneel lijkenpikster.quote:Op maandag 11 september 2006 13:45 schreef -skippybal- het volgende:
Wie de fuck is Anna Nicole Smith en wat doet ze![]()
Wauw, intressant persoon!! Die verdient die aandacht en oa dit topic welquote:Op maandag 11 september 2006 13:50 schreef ruby het volgende:
Alstublieft.![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Anna_Nicole_Smith
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |