Met hindernissen, ja. Iedereen gaat daar natuurlijk kijken.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:12 schreef mardybum het volgende:
Perez had het nieuws trouwens al heel vroeg, en nu kom ik de site niet eens meer op.. iedereen dat probleem
Er mist 1 x vermoedelijkquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:13 schreef KinkyGiraf het volgende:
Yup, probeerde het net ook al, maar wist nog niet dat ANS dood wasJeetje, toch wel shocking, 39 jaar. Ik las net ergens dat Howard Stern, de vermoedelijke vader van haar baby de moordenaar is...
Jups Perez zal wel weer een nieuw record hebben qua bezoekers. Ik vind het vooral sneu voor het kind. Niet voor Anna en niet voor haar golddiggende advocaat..een in en in slecht groepje mensen bij elkaar.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:12 schreef mardybum het volgende:
Perez had het nieuws trouwens al heel vroeg, en nu kom ik de site niet eens meer op.. iedereen dat probleem
quote:LATEST: US model Anna Nicole Smith dies after collapsing in hotel room. More soon
Ik vind het niet zo onverwacht. Dat mens was gek, gebruikte megaveel drugs, was depressief, verslaafd en noem maar op. Die advocaat waar ze mee getrouwd was zit natuurlijk achter haar poen aan. Hij is ook niet de vermoedelijke vader van het kind aangezien ANS er alles aan deed om te voorkomen dat Larry Birkhead een dna test kon doen. Anna neukte ook nog met een rijke man en zei dat het zijn kind was, maar dat kon niet want die was gesterriliseerd.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:11 schreef Hapertje het volgende:
Jemig... dat is onverwacht. Zielig voor haar pasgeboren baby!
Ik moest dit even drie keer nalezen en nadenken maar je hebt gelijkquote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Howard_K._Sternquote:On September 10, 2006, he was present during the death of her son Daniel Wayne Smith in Nassau, Bahamas. He has angrily denied allegations by Anna Nicole's mother that he was involved in Daniel's death.
Yep.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |