Rainquote:
Van de makers van Blinxquote:Ontwikkelaar Artoon heeft een aantal nieuwe screenshots vrijgegeven van Rain, ook wel bekend als Vampire's Rain, een horrorgame voor de Xbox 360 en Playstation 3 die zich situeert in Los Angeles. De stad wordt overspoeld door zombies en ene John Lloyd mag daar in zijn eentje wat aan doen. Het spel biedt multiplayermodes tot 8 spelers via Xbox Live en zal in Japan in januari op de markt komen. Wanneer het spel naar Europa komt is nog niet bekend, een Europese uitgever moet zich nog aandienen.
Leuk. not.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Rain
[..]
Van de makers van Blinx![]()
Maart toch?quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Say hello to BioSchock![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forza 2quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
Geen gezeik ik wil ....
TT +10quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:32 schreef paarse_paashaas het volgende:
HOST!
Ik heb een video van die game gezien, en hij lijkt me best cool. Beetje Splinter Cell achtig. Leuk om eens te doen.quote:
Ik ook nietquote:
Een fun-racer, dat mist er nog op de 360, iets als mariokart.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ook nietMis nog een mooi racespel op de 360!
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:26 schreef twi het volgende:
Kolere-EA
Ik zou de schuld eerder bij de aandeelhouders van EA leggen. Die willen meer geld dus moet er meer winst gemaakt worden. En daarvoor zijn meer spellen nodig. Dus kopen ze alle studios op om meer spellen te maken.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:10 schreef AQuila360 het volgende:
Het is de schuld van de mensen wie Fifa, Need for speed, Sims enz kopen en spelen daarmee hou je EA in stand. Wie deze schoen past trekt hem aan!!
Hoiquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Say hello to BioSchock![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, een half miljard uitgeven om de helft van de aandelen te kopen en dan géén winst willen maken. De eerste aandeelhouder die aandelen koopt om de winsten te drukken moet nog geboren worden.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:02 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik zou de schuld eerder bij de aandeelhouders van EA leggen. Die willen meer geld dus moet er meer winst gemaakt worden. En daarvoor zijn meer spellen nodig. Dus kopen ze alle studios op om meer spellen te maken.
Dus als jij nou ff 50%+ aandelen van EA koopt kun je ze tegen houden.
Wat dan nog? zolang mensen die beta niet kunnen downloaden en spelen zonder disc is het nog waardeloos..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 03:45 schreef Heintje het volgende:
En dan kun je de DVD uitlenen en dan kan nog iedereen de Beta spelen terwijl er maar 1 exemplaar van crackdown is verkocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |