Rainquote:
Van de makers van Blinxquote:Ontwikkelaar Artoon heeft een aantal nieuwe screenshots vrijgegeven van Rain, ook wel bekend als Vampire's Rain, een horrorgame voor de Xbox 360 en Playstation 3 die zich situeert in Los Angeles. De stad wordt overspoeld door zombies en ene John Lloyd mag daar in zijn eentje wat aan doen. Het spel biedt multiplayermodes tot 8 spelers via Xbox Live en zal in Japan in januari op de markt komen. Wanneer het spel naar Europa komt is nog niet bekend, een Europese uitgever moet zich nog aandienen.
Leuk. not.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Rain
[..]
Van de makers van Blinx![]()
Maart toch?quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Say hello to BioSchock![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forza 2quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
Geen gezeik ik wil ....
TT +10quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:32 schreef paarse_paashaas het volgende:
HOST!
Ik heb een video van die game gezien, en hij lijkt me best cool. Beetje Splinter Cell achtig. Leuk om eens te doen.quote:
Ik ook nietquote:
Een fun-racer, dat mist er nog op de 360, iets als mariokart.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ook nietMis nog een mooi racespel op de 360!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |