waarom? twente uit is niks mis mee tochquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Misschien dat ik nog een kaart voor Twente-Feyenoord overkoop.
nog een avond over verzinnen
Tot Playoffs boeit geen match meer.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
waarom? twente uit is niks mis mee toch
Nieuwegein.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:01 schreef FrankyMcG het volgende:
PS: Happel, guess what, Thijs heeft werk.... in Nieuwegein
Kom niet voor het voetbal. Remember Nancy.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, in een of andere pub op een veel te klein schermpje voetbal kijken
Wauw!
Hij gaat gewoon met de trein momenteel!quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:09 schreef Happel het volgende:
Nieuwegein.Onbereikbaar, joh.
Wat moet hij doen?
Wat denk je zelf?quote:
Nuttig, nuttig.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:11 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hij gaat gewoon met de trein momenteel!Is wel op zoek naar een kamer daaro! Werkt bij een IT bedrijf die voornamelijk mensen detacheert, is nu ingezet op het eigen CRM project daar!
Tsss, gewoon die arm in het gips zetten joh.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:03 schreef Vakkie_W het volgende:
Godver ik kan niet naar Utrecht thuis![]()
hehe,quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Tsss, gewoon die arm in het gips zetten joh.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Tsss, gewoon die arm in het gips zetten joh.
Waarom dat?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Mensen met de instelling van JoeyT zou je moeten weren uit de Kuip en anders eruit slaan.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:09 schreef Happel het volgende:
Die zaterdag naar Charlton Athletic - West Ham United.
carequote:Op donderdag 8 februari 2007 22:07 schreef maxamius het volgende:
de score van afgelopen zondag is nog niet ingevuld in de OP
Twente uit is opzich altijd wel leuk. Zeker voor jullie.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Je reist in totaal 6 uur in een bus die niet harder gast dan 80.
Heb daar niks van gemerkt vorig jaar.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:30 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Twente uit is opzich altijd wel leuk. Zeker voor jullie.
Maar succes morgen, ik zou nergens op hopen.
Kan niet altijd feest zijn he. Die wedstrijd leeft nu eenmaal wat meer dan sommige andere, zo goed?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heb daar niks van gemerkt vorig jaar.
Dodelijk saaie instelling?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waarom dat?
Met mijn instelling zaten jullie nu niet peentjes te zweten om maar in de uefa cup te blijven
Nee hoor, maar door zijn posts wekt hij een bepaalde indruk.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:45 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Dus of je bent dodelijk saai of je breekt de boel af? Jij denkt wel heel zwart-wit.
quote:09-02-2007 CAS BEVESTIGT UITSPRAAK BEROEPSCOMMISSIE UEFA
Het Internationale Hof voor Sportarbitrage (CAS) in Lausanne heeft het beroep van Feyenoord tegen de uitsluiting van Europees voetbal afgewezen. De UEFA Cupduels tegen de Spurs zijn daarmee definitief van de baan. ?We zullen ons er bij de beslissing neer moeten leggen?, aldus Onno Jacobs namens de stadionclub, ?maar het blijft wrang dat onze club en echte supporters de dupe worden van het wangedrag van mensen waar wij niets mee te maken willen hebben.?
Naar aanleiding van de rellen voor en tijdens de wedstrijd Nancy-Feyenoord, het beroep dat de aanklager tegen een eerder uitgesproken straf instelde en het besluit van de Beroepscommissie van de UEFA om Feyenoord voor het lopende seizoen uit te sluiten van Europees bekervoetbal, stelde Feyenoord een beroep in bij het CAS. ?We hebben steeds benadrukt dat wij als club machteloos stonden in deze zaak, omdat de personen die zich misdragen hebben buiten ons om aan kaarten voor de wedstrijd zijn gekomen?, zegt Onno Jacobs. ?Daarom voelt het alsof Feyenoord onrecht is aangedaan. Dit is een hele zware straf.?
Jacobs: ?We kunnen nu niets meer doen dan ervoor te zorgen dat Feyenoord weer een goede naam krijgt in Europa. We hopen dat alle supporters van het belang daarvan doordrongen zijn en dat ze in de stadions hun verantwoordelijkheid zullen nemen. Deze club mag nóóit meer de dupe worden van het wangedrag van individuen.?
- Vanuit Feyenoord zal geen verder commentaar gegeven worden op de beslissing van het CAS -
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:05 schreef Calciumdude het volgende:
nou dat wordt rellen in duitsland , met een ajax sjaaltje om ...
Hoezo, wat heeft Ajax hier mee te maken?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:05 schreef Calciumdude het volgende:
dat werken ze , met zo'n uitspraak , wel in de hand...
Jaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:08 schreef Tvduijn het volgende:
Hmmm, jullie zijn nu definitief genaaid dus?
Dat mag geen reden zijn om ons uit te sluiten.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Lullig, maar in Londen was het toch weer uit de hand gelopen denk ik.
Die groep had geen ene tyfus met Feyenoord te maken.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:11 schreef FJD het volgende:
Het blijft jammer dat Feyenoord als ploeg er mee genaaid wordt maar wellicht dat deze groep supporters zich nu eens goed gaat bedenken wat voor schade ze aan richten door te rellen.
Idioot.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:17 schreef FJD het volgende:
Uhu het was een verdwaalde groep Franse boeren die spontaan het stadion binnenkwamen, daar Feyenoord spullen vonden en zagen dat Feyenoord achterstond om vervolgens het stadion te verbouwen. Get real.
Nancy heeft gefaald, Feyenoord niet.quote:Uiteindelijk blijft het lullig dat Feyenoord er mee getroffen wordt en het is ook wel wrang omdat de uitspraak een gat laat voor mensen die gaan rellen met een shirtje van een andere club en natuurlijk is het achterlijk dat de politie het vak in Nancy niet gewoon afsloot, iedereen de cel in mikte en vervolgens met camera beelden de relschoppers eruit haalde.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:18 schreef Tomasso het volgende:
Idioot.
Uiteraard is Nancy nalatig geweest maar het zal voor het voorkomen van dergelijke ongeregeldheden niet echt helpen als Nancy een boete krijgt en Feyenoord vrijuit gaat. Op deze manier wordt getracht deze personen te laten boeten voor hetgeen ze veroorzaakten. Daarnaast kun je moeilijk zeggen dat er rellen kwamen omdat Nancy supporters toe liet. Dat is geen excuus voor het rellen an sich. Je kunt Nancy wat dat betreft slechts verwijten dat ze supporters in verkeerde vakken heeft toegelaten en dat de kaarten in de vrije verkoop gingen maar dat is natuurlijk op geen enkel moment een vrijbrief voor Feyenoord supporters om de boel te gaan verbouwen.quote:Nancy heeft gefaald, Feyenoord niet.
Nogmaals, die mongolen die half Nancy hebben kapot geslagen, boeit dit totaal niet. Die zitte nu waarschijnlijk alweer een extra biertje te drinken.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Uiteraard is Nancy nalatig geweest maar het zal voor het voorkomen van dergelijke ongeregeldheden niet echt helpen als Nancy een boete krijgt en Feyenoord vrijuit gaat. Op deze manier wordt getracht deze personen te laten boeten voor hetgeen ze veroorzaakten. Daarnaast kun je moeilijk zeggen dat er rellen kwamen omdat Nancy supporters toe liet. Dat is geen excuus voor het rellen an sich. Je kunt Nancy wat dat betreft slechts verwijten dat ze supporters in verkeerde vakken heeft toegelaten en dat de kaarten in de vrije verkoop gingen maar dat is natuurlijk op geen enkel moment een vrijbrief voor Feyenoord supporters om de boel te gaan verbouwen.
Mijn god. Het gaan slecht tot ergerquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:26 schreef Wopper1 het volgende:
Hebben het allemaal aan je mede ''supporters'' te danken!
Je kan gaan schelden op Nancy, Uefa, Knvb etc...... maar begin verdomme allemaal bij jezelf!
Iedereen weet wie het zijn, maar niemand durft de namen door te geven.
Understatement.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:30 schreef Suijk het volgende:
Klote.
Totdat ze je oppakken en je wel een heel vreemd accent blijkt te hebbenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:05 schreef Calciumdude het volgende:
Feyenoord niet, dan niemand niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:05 schreef Calciumdude het volgende:
Mongool. Zeg dan niets ofzoquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:33 schreef Adidah het volgende:
[..]
Totdat ze je oppakken en je wel een heel vreemd accent blijkt te hebben. Met andere woorden, trek je club maar verder in de shit
. Dat zijn we overigens al gewend van de havenslaafjes. Wie kaatst kan de bal verwachten...
Er stond overigens wel een mooie reactie op het 010 forum die helaas gecensureerd is (ja, de frustratie zit diep). De persoon in kwestie had echt gehoopt op een goede afloop, maar na het spandoek "matennaaien" kon hij er niet eens meer rouwig om zijn dat de straf gehandhaafd blijft. En ik ook niet...![]()
Uhu er zijn natuurlijk helemaal geen Rotterdammers aanhanger van Ajax en andersomquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:33 schreef Adidah het volgende:
Totdat ze je oppakken en je wel een heel vreemd accent blijkt te hebben. Met andere woorden, trek je club maar verder in de shit
. Dat zijn we overigens al gewend van de havenslaafjes. Wie kaatst kan de bal verwachten...
En daar gaan ze niet achterkomenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Uhu er zijn natuurlijk helemaal geen Rotterdammers aanhanger van Ajax en andersom![]()
Vertaling?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:33 schreef Adidah het volgende:
[..]
Er stond overigens wel een mooie reactie op het 010 forum die helaas gecensureerd is (ja, de frustratie zit diep). De persoon in kwestie had echt gehoopt op een goede afloop, maar na het spandoek "matennaaien" kon hij er niet eens meer rouwig om zijn dat de straf gehandhaafd blijft. En ik ook niet...![]()
Je hebt zojuist m'n punt bevestigd.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:40 schreef Adidah het volgende:
[..]
Ik refereer hier aan de politie en justitie. Begrijpend lezen of zoiets...
...dat die niet dom zijn. omgquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je hebt zojuist m'n punt bevestigd.
Nou ja als je geen relschoppers op en aan kunt pakken die in een stadion de boel verbouwen terwijl er vele camera's op staan dan begin ik wel te twijfelen aan de mogelijkheden van politie en justitie jaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:40 schreef Adidah het volgende:
Ik refereer hier aan de politie en justitie. Begrijpend lezen of zoiets...
Welk voorbeeld?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:46 schreef Keltie het volgende:
UEFA ..
Hadden we, heel erg vroeger, maar gewoon het voorbeeld van Engeland gevolgd.
Juist niet natuurlijk. Hiermee wordt mijn standpunt natuurlijk versterkt. Feyenoord denkt stiekem ook: "Weg met de IQ-lozen"quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:47 schreef Keltie het volgende:
1 Voordeel, ken je voortaan weer lekker wegblijven uit dit topic
De voetbalwet bedoel je?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:46 schreef Keltie het volgende:
Hadden we, heel erg vroeger, maar gewoon het voorbeeld van Engeland gevolgd.
Jij bent hier de hersenloze.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Juist niet natuurlijk. Hiermee wordt mijn standpunt natuurlijk versterkt. Feyenoord denkt stiekem ook: "Weg met de IQ-lozen"![]()
Had je dat zelf niet liever gehad?quote:
Alsof dat alles verhelpt.quote:
Goede onderbouwing met argumentenquote:
Is in jouw geval niet nodig.quote:
Tuurlijk zal dat niet alles verhelpen. Maar het zal zeker wel helpen. Heb ik het verkeerd of gingen er een zooite 'feyenoorders' met stadionverbod naar Nancy om te rellen? Als die dan een meldingsplicht hadden, dan konden zij iig niet meer lopen kutten.quote:
Sterk. Ben je nou gewoon chago of wat? Zulke erge dingen zeg ik toch niet. Ik keur dat geweld gewoon af, dat doe jij neem ik aan ook?quote:
De vaste relschoppers weten ze wel te achterhalen. Bij "gelegenheidshooligans" is het veel moeilijker om aan te pakken. En daar zit volgens mij nu juist het wel bekende addertje. Als Feyenoord "supporters" gaan rellen onder de Ajax vlag, zullen dat hoogstwaarschijnlijk hooligans uit de harde kern zijn (die bekend zijn bij de politie). De kans dat ze iemand (dat hoeven er niet eens veel te zijn) pakken en daarmee de hele actie ontmaskeren is levensgroot. Met andere woorden, ga maar lekker rellen in een Ajax shirt. Ze komen er toch wel achter.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Nou ja als je geen relschoppers op en aan kunt pakken die in een stadion de boel verbouwen terwijl er vele camera's op staan dan begin ik wel te twijfelen aan de mogelijkheden van politie en justitie ja
Jep, net als deze achterlijke straf. Maar jij schijnt er nogal blij mee te zijn, ook dat keur ik af.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Sterk. Ben je nou gewoon chago of wat? Zulke erge dingen zeg ik toch niet. Ik keur dat geweld gewoon af, dat doe jij neem ik aan ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |