Hij loopt wel te zeiken, maar Nederlands kan ie nietquote:
Niemand?? Die Sjoerd was toch een neger?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:12 schreef pberends het volgende:
HEH???
Is die Sjoerd-neger opeens een blanke geworden? (die gast in de DOK-keuken...)
Een paar topics terug had ik al gemeld dat Sjoerd Daniëls door een andere 'acteur' gespeeld wordt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:15 schreef pberends het volgende:
Niemand?? Die Sjoerd was toch een neger?
Iwan?
Hij zal nog harder janken als Mees straks opduikt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:20 schreef pberends het volgende:
Oh Tonnie met z'n eeuwige gejank.
"andere"quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:28 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Een paar topics terug had ik al gemeld dat Sjoerd Daniëls door een andere 'acteur' gespeeld wordt.![]()
Mees wie?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:31 schreef Iwan1976 het volgende:
Hij zal nog harder janken als Mees straks opduikt.
Jaaa, die Mees! Hoe ziet die er uit tegenwoordig en is ie nog acteur?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:36 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Mees wie?
[[url=http://nbb-kv.boekbalie.nl/images/B/372186/372186.jpg]afbeelding][/url]
Ja, die is opgefoktquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:21 schreef TheVulture het volgende:
Waar is Petra Kachelland eigenlijk gebleven... eruit geschreven
Die is dj geworden en is toen aan de drugs gegaan.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:45 schreef Ludger het volgende:
[..]
Jaaa, die Mees! Hoe ziet die er uit tegenwoordig en is ie nog acteur?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:51 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Die is dj geworden en is toen aan de drugs gegaan.
Vertelquote:
Junior probeerde tevergeefs Clairy Polak aan de lijn te krijgen voor een item over Imani in NOVA.quote:
Je hebt niks gemist, of je moet uit je dak gaan van Joosts John Lennon imitatie.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:42 schreef pberends het volgende:
Gister ben ik het straalvergeten, maar ik heb weinig gemist zo lijkt het.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:22 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Junior probeerde tevergeefs Clairy Polak aan de lijn te krijgen voor een item over Imani in NOVA.
LOL @ rare fietsen in het Jeugdjournaal.quote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 19:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
Begint dat gekut met die Kim ook weer? Is het verhaal zo slap dat ze in een seizoen alles twee keer moeten uithalen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |