hehe zou wel vet zijn als ze dat deden, al die betweterige computernerdjes op hun R6'jes en andere gare jappe naaimachines effe slaan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:12 schreef Beach het volgende:
Komen de hells angels ook langs?
eh? en enige onderbouwing?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:17 schreef teamlead het volgende:
een permban had je moeten krijgen, kutkneus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar toch...
Je bent een gigantische respectloze geitendrol om dat in zo'n topic te plaatsen.
Sowieso schrijf je zo.
beetje gaan lopen zeiken over gratis koffie en broodjes als je naar een begrafenis gaatquote:
hmm, volgens het telegraafbericht gaat het om iemand die waarschijnlijk omgekomen is omdat de automobilist mogelijk geen voorrang verleende ...quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:09 schreef dvdk het volgende:
ps volgens mij kon die kerel niet rijden of hij reed vast veels te hard want hij reed op een buikschuiver, dus dan vraag je er ook een beetje om om voor je flikker te worden gereden.
Ik reed vandaag ook op de motor in de fucking 10 cm sneeuw en ik ging ook niet onderuit of dood...dus...
Ja, krijg je er nou gratis koffie en broodjes?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:20 schreef Lucille het volgende:
Maar is er nu gratis koffie en broodjes?
voorrang moet je KRIJGEN en niet NEMEN, zeker niet als motorrijder....hij had beter moeten weten en schatte het gewoon niet goed in.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:20 schreef KroJo het volgende:
[..]
hmm, volgens het telegraafbericht gaat het om iemand die waarschijnlijk omgekomen is omdat de automobilist mogelijk geen voorrang verleende ...
dan vind ik het nogal onbeschaamd en brutaal als je hier zomaar gaat stellen dat die gast gestorven zou zijn door zijn eigen schuld ...
met welk recht denk jij zulke dingen wel eventjes te kunnen gaan beweren over een motorrijder die bij een ongeluk omgekomen is? weet jij opeens wel eventjes hoe zulke dingen gaan ...?
goh, en jij bent ook vast een motorrijder die nooit een ongeluk zou kunnen krijgen, want jij kunt zeker wél goed rijden en dan kan je niks gebeuren ...![]()
sommige mensen gun je bijna dat ze een keer een ongeluk krijgen... niet dodelijk ofzo.. gewoon een leuke klap, paar meter doorschuiven en een weekje of wat gips.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:26 schreef dvdk het volgende:
[..]
voorrang moet je KRIJGEN en niet NEMEN, zeker niet als motorrijder....hij had beter moeten weten en schatte het gewoon niet goed in.
Wil je beweren dat je er bij wasquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:26 schreef dvdk het volgende:
[..]
voorrang moet je KRIJGEN en niet NEMEN, zeker niet als motorrijder....hij had beter moeten weten en schatte het gewoon niet goed in.
ik was er niet bij maar ik was er ook niet bij toen god de aarde schiep in 7 dagen maar weet toch dat't gebeurd is.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:28 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wil je beweren dat je er bij was
quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:20 schreef Lucille het volgende:
Maar is er nu gratis koffie en broodjes?
Jij bent dom.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:34 schreef dvdk het volgende:
hey wie heeft m'n TT veranderd? er stond:
"Alweer gebanned op dat homo...err motor-forum"
Zo.. jij bent overtuigendquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:32 schreef dvdk het volgende:
[..]
ik was er niet bij maar ik was er ook niet bij toen god de aarde schiep in 7 dagen maar weet toch dat't gebeurd is.
Maar vertel, hoelang ben je al homo? En waarom vind je het zo erg dat je nu op je "homo forum" gebaned bent?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:34 schreef dvdk het volgende:
Ja, dat was ik.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:34 schreef dvdk het volgende:
Als de TS een motorrijder is op zijn begrafenisquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:55 schreef S-Two het volgende:
Waar kan ik komen voor de gratis broodjes en koffie?
Ik heb hem al even geholpen om maar helemaal weg te blijven van MFquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja, dat was ik.
Ik weet het niet hoor, maar volgens mij heb jij een beetje last van een gebrek aan respect. Als ik zo kijk naar wat je in dat overlijdenstopic hebt gezegd zou ik zeggen dat die ban wel aardig terecht was.
En als je het een homo-forum vindt, blijf je er toch weg? Heel, heel simpel.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:19 schreef viccie het volgende:
Ik heb hem al even geholpen om maar helemaal weg te blijven van MF![]()
Stoer man, hoop dat je moeder trots op je is... Loserquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:19 schreef viccie het volgende:
[..]
precies iets voor de TS gezien al die kerels in zijn avatarquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:51 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
en om een ban vervolgens te associëren met een homo-forum .. is al helemaal belachelijk
wat hebben homo;s hier nu mee te maken ?
Groepsgevoel wat de TS ontbeert.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:33 schreef koemleit het volgende:
Waarom zou je naar z'n begrafenis gaan als je hem alleen via internet kent?
Maar wel veel vrienden.quote:
Die post is er inmiddels uitgehaaldquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:38 schreef koemleit het volgende:
kan iemand ff aangeven vanaf welke pagina dvdk gaat posten? want ik ga niet 30 pagina's met RIP doorlezen
sjonge jonge wat ben jij voor zielig wijf dat als ik op een ander forum ga klagen over motor-forum dat je me meteen maar banned daar.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:19 schreef viccie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:41 schreef dvdk het volgende:
[..]
sjonge jonge wat ben jij voor zielig wijf dat als ik op een ander forum ga klagen over motor-forum dat je me meteen maar banned.
Net als met de Duitsers in WO-II he, werd je ook "verbannen" naar een concentratie kamp om nooit meer terug te komen......gaat lekker hoor...en voor mensen zoals julie moet ik respect opbrengen ?!?
En dan ga je er trouwens even makkelijk vanuit dat ik dezelfde ben, mischiien deed ik wel net alsof ik die gebannede user ben van motor-forum....maar ja zoals ik al zei, in NAzi duitsland keken ze ook niet zo nauw daarmee.
ik werd eerder gebanned omdat m'n favo motor Harley-davidson is, werkelijk waar, als je geen buikschuiver lover of geilt op dat japanse plastic naaimachine geluid wordt je daar niet serieus genomen en weggehoond.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:42 schreef RTB het volgende:
Waarvoor ben je dan de eerste keer gebanned?
Waarom denk ik dat de crew daar een hele andere verklaring geeft?quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:45 schreef dvdk het volgende:
[..]
ik werd eerder gebanned omdat m'n favo motor Harley-davidson is, werkelijk waar,
omdat zwarte mensen ook niet altijd op de bovenverdieping van de bios of altijd achter in de bus wilden blijven rijden mischien.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:48 schreef mrSPLIFFY het volgende:
waarom wíl je daar komen dan...
wij gaan toch ook niet naar tweakers zeiken dat me 286 kapot is...Duhhhh
Je wil dus een andere motorquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:49 schreef dvdk het volgende:
[..]
omdat zwarte mensen ook niet altijd op de bovenverdieping van de bios of altijd achter in de bus wilden blijven rijden mischien.
Achterin de bus rijdenquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:49 schreef dvdk het volgende:
[..]
omdat zwarte mensen ook niet altijd op de bovenverdieping van de bios of altijd achter in de bus wilden blijven rijden mischien.
En sommige mensen gun je bijna dat ze een keer een dodelijk ongeluk krijgen..gewoon een flinke klap..paar honder meter doorschuiven...quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
sommige mensen gun je bijna dat ze een keer een ongeluk krijgen... niet dodelijk ofzo.. gewoon een leuke klap, paar meter doorschuiven en een weekje of wat gips.
Jij bent zo iemand
zwaai-naar-kneus-topicquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:49 schreef dvdk het volgende:
[..]
Vind je het gek, de mensen die het topic hadden gestart, hebben door het slechte weer erop aangedrongen dat degenen die het niet aan zouden durfen, ook niet te komen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:07 schreef dvdk het volgende:
en het sneue is dat er maar 3 motorrijders zijn komen opdagen op die begravenis inclusief de initatiefnemer...2 dus
jij wil het gewoon niet snappen hequote:Op donderdag 8 februari 2007 21:22 schreef dvdk het volgende:
waarom nemen ze dan de verloren zoon (ik) niet terug, ik ben een fuckin' old skooler daar, ik post daar al 3 jaar ofzo.
En ik dacht nog wel dat je een hekel aan Japanners hebt omdat je een Ducati of Aprillia rijd..quote:ik werd eerder gebanned omdat m'n favo motor Harley-davidson is, werkelijk waar, als je geen buikschuiver lover of geilt op dat japanse plastic naaimachine geluid wordt je daar niet serieus genomen en weggehoond.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:22 schreef dvdk het volgende:
waarom nemen ze dan de verloren zoon (ik) niet terug, ik ben een fuckin' old skooler daar, ik post daar al 3 jaar ofzo.
Zonder verloren zoon draait MF ook wel door.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:22 schreef dvdk het volgende:
Jij denkt dat je meer mensen krijgt op je eigen begrafenisquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:07 schreef dvdk het volgende:
en het sneue is dat er maar 3 motorrijders zijn komen opdagen op die begravenis inclusief de initatiefnemer...2 dus
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:36 schreef Little_Meanie het volgende:
leuk weer 1 van die gevaren op de weg minder
waarom dat doorschuiven nogquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:05 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
En sommige mensen gun je bijna dat ze een keer een dodelijk ongeluk krijgen..gewoon een flinke klap..paar honder meter doorschuiven...
Jij bent zo iemand
ow.. sorryquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:56 schreef Janetje het volgende:
Haai, even ontopic blijven aub/
Omdat je opmerking als respectloos wordt gezien. En terecht.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:09 schreef dvdk het volgende:
dus ik vroeg of we gratis koffie en broodjes kregen (Want het was nogal een eind weg)
krijg ik een temp ban en een huilie mail over normen en waarden
Een klachtentopic tegen die mensen iddquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:11 schreef wolferl het volgende:
mensen die naar begrafenissen gaan enkel voor koffie, cake en broodjes is opzich al een klachtentopic waard.
Idd. Blijkbaar rijd je zelf ook motor (TS), dan weet je als geen ander dat je onmogelijk ALTIJD kunt anticiperen op andere weggebruikers.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
sommige mensen gun je bijna dat ze een keer een ongeluk krijgen... niet dodelijk ofzo.. gewoon een leuke klap, paar meter doorschuiven en een weekje of wat gips.
Jij bent zo iemand
Mensen die een motor aanbieden adviseren hun flink teller terug te draaien, 10 euro bieden op spullenquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:22 schreef dvdk het volgende:
Motor-forum heeft een smiley die ik hier graag zou willen plaatsen: :^ (I'm with Stupid!)quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:20 schreef dreetje9 het volgende:
[..]
Vind je het gek, de mensen die het topic hadden gestart, hebben door het slechte weer erop aangedrongen dat degenen die het niet aan zouden durfen, ook niet te komen.
Dus des te meer respect voor die 3 mensen die wel zijn gekomen.
En alle reacties die je op het topic leest, iedereen leeft mee, iedereen krijgt kippevel bij het lezen van dit topic, iedereen steunt de nabestaanden. DAT is MF, 1 grote familie wat dat betreft, of je nu BMW, Harley, Yamaha of iets ander rijdt.
Maar als je op zo'n forum met zo'n opmerking komt, verdien je gewoon een perm ban, en die heb je volgens mij ook
![]()
en maar klagen dat de hollanders zo gierig zijn...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:33 schreef postmortum het volgende:
TS is belg , waarschijnlijk was het ook nog een serieuze vraag van hem![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |