Waarom denk ik dat de crew daar een hele andere verklaring geeft?quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:45 schreef dvdk het volgende:
[..]
ik werd eerder gebanned omdat m'n favo motor Harley-davidson is, werkelijk waar,
omdat zwarte mensen ook niet altijd op de bovenverdieping van de bios of altijd achter in de bus wilden blijven rijden mischien.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:48 schreef mrSPLIFFY het volgende:
waarom wíl je daar komen dan...
wij gaan toch ook niet naar tweakers zeiken dat me 286 kapot is...Duhhhh
Je wil dus een andere motorquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:49 schreef dvdk het volgende:
[..]
omdat zwarte mensen ook niet altijd op de bovenverdieping van de bios of altijd achter in de bus wilden blijven rijden mischien.
Achterin de bus rijdenquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:49 schreef dvdk het volgende:
[..]
omdat zwarte mensen ook niet altijd op de bovenverdieping van de bios of altijd achter in de bus wilden blijven rijden mischien.
En sommige mensen gun je bijna dat ze een keer een dodelijk ongeluk krijgen..gewoon een flinke klap..paar honder meter doorschuiven...quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
sommige mensen gun je bijna dat ze een keer een ongeluk krijgen... niet dodelijk ofzo.. gewoon een leuke klap, paar meter doorschuiven en een weekje of wat gips.
Jij bent zo iemand
zwaai-naar-kneus-topicquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:49 schreef dvdk het volgende:
[..]
Vind je het gek, de mensen die het topic hadden gestart, hebben door het slechte weer erop aangedrongen dat degenen die het niet aan zouden durfen, ook niet te komen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:07 schreef dvdk het volgende:
en het sneue is dat er maar 3 motorrijders zijn komen opdagen op die begravenis inclusief de initatiefnemer...2 dus
jij wil het gewoon niet snappen hequote:Op donderdag 8 februari 2007 21:22 schreef dvdk het volgende:
waarom nemen ze dan de verloren zoon (ik) niet terug, ik ben een fuckin' old skooler daar, ik post daar al 3 jaar ofzo.
En ik dacht nog wel dat je een hekel aan Japanners hebt omdat je een Ducati of Aprillia rijd..quote:ik werd eerder gebanned omdat m'n favo motor Harley-davidson is, werkelijk waar, als je geen buikschuiver lover of geilt op dat japanse plastic naaimachine geluid wordt je daar niet serieus genomen en weggehoond.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:22 schreef dvdk het volgende:
waarom nemen ze dan de verloren zoon (ik) niet terug, ik ben een fuckin' old skooler daar, ik post daar al 3 jaar ofzo.
Zonder verloren zoon draait MF ook wel door.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:22 schreef dvdk het volgende:
Jij denkt dat je meer mensen krijgt op je eigen begrafenisquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:07 schreef dvdk het volgende:
en het sneue is dat er maar 3 motorrijders zijn komen opdagen op die begravenis inclusief de initatiefnemer...2 dus
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:36 schreef Little_Meanie het volgende:
leuk weer 1 van die gevaren op de weg minder
waarom dat doorschuiven nogquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:05 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
En sommige mensen gun je bijna dat ze een keer een dodelijk ongeluk krijgen..gewoon een flinke klap..paar honder meter doorschuiven...
Jij bent zo iemand
ow.. sorryquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:56 schreef Janetje het volgende:
Haai, even ontopic blijven aub/
Omdat je opmerking als respectloos wordt gezien. En terecht.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:09 schreef dvdk het volgende:
dus ik vroeg of we gratis koffie en broodjes kregen (Want het was nogal een eind weg)
krijg ik een temp ban en een huilie mail over normen en waarden
Een klachtentopic tegen die mensen iddquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:11 schreef wolferl het volgende:
mensen die naar begrafenissen gaan enkel voor koffie, cake en broodjes is opzich al een klachtentopic waard.
Idd. Blijkbaar rijd je zelf ook motor (TS), dan weet je als geen ander dat je onmogelijk ALTIJD kunt anticiperen op andere weggebruikers.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
sommige mensen gun je bijna dat ze een keer een ongeluk krijgen... niet dodelijk ofzo.. gewoon een leuke klap, paar meter doorschuiven en een weekje of wat gips.
Jij bent zo iemand
Mensen die een motor aanbieden adviseren hun flink teller terug te draaien, 10 euro bieden op spullenquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:22 schreef dvdk het volgende:
Motor-forum heeft een smiley die ik hier graag zou willen plaatsen: :^ (I'm with Stupid!)quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:20 schreef dreetje9 het volgende:
[..]
Vind je het gek, de mensen die het topic hadden gestart, hebben door het slechte weer erop aangedrongen dat degenen die het niet aan zouden durfen, ook niet te komen.
Dus des te meer respect voor die 3 mensen die wel zijn gekomen.
En alle reacties die je op het topic leest, iedereen leeft mee, iedereen krijgt kippevel bij het lezen van dit topic, iedereen steunt de nabestaanden. DAT is MF, 1 grote familie wat dat betreft, of je nu BMW, Harley, Yamaha of iets ander rijdt.
Maar als je op zo'n forum met zo'n opmerking komt, verdien je gewoon een perm ban, en die heb je volgens mij ook
![]()
en maar klagen dat de hollanders zo gierig zijn...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:33 schreef postmortum het volgende:
TS is belg , waarschijnlijk was het ook nog een serieuze vraag van hem![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |