quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:20 schreef dreetje9 het volgende:[..]
Vind je het gek, de mensen die het topic hadden gestart, hebben door het slechte weer erop aangedrongen dat degenen die het niet aan zouden durfen, ook niet te komen.
Dus des te meer respect voor die 3 mensen die wel zijn gekomen.
En alle reacties die je op het topic leest, iedereen leeft mee, iedereen krijgt kippevel bij het lezen van dit topic, iedereen steunt de nabestaanden.
DAT is MF, 1 grote familie wat dat betreft, of je nu BMW, Harley, Yamaha of iets ander rijdt.
Maar als je op zo'n forum met zo'n opmerking komt, verdien je gewoon een perm ban
![]()
, en die heb je volgens mij ook
Motor-forum heeft een smiley die ik hier graag zou willen plaatsen: :^ (I'm with Stupid!)
Vind de vraag die TS heeft gesteld ook nogal ziekelijk eerlijk gezegd. Er is verdomme iemand van 22 jaar jong doodgereden en dan ga jij vragen om een gratis broodje. Dat je het gore lef ervoor hebt zeg in zo'n topic
![]()
Topicstarter, ik heb nog wel een broodtrommeltje voor je over. Voor als je wat langer dan 10 minuten rijden van je huis bent. Dan kan je in ieder geval in geval van nood een broodje meenemen!
*Nachtdier komt alweer meer dan 5 jaar op motor-forum en heeft nimmer een ban gehad.*