quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Fuck you shithead, stuur die info van dat toernooi nou maar door.
Eerlijkheid wordt niet beloond hier![]()
Jij en Eric gaan dood, foh surequote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:23 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb geen info, de plaats enzo zijn nog niet bekend joh![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij en Eric gaan dood, foh sure![]()
Robbie, je weet toch wat dit soort teksten losmakenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
nee dat niet. Ik weet eigelijk niet waarom dat ik voor Ajax ben. Tis eigelijk altijd al zo geweestquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij was net zoals jij, klein en zag Ajax de CL winnen![]()
Dit is geen verwensing eh... Ik ga het zelf tenuitvoerleggen, aightquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:26 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Robbie, je weet toch wat dit soort teksten losmaken![]()
Ik weet niet waarom ik voor Ajax benquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:29 schreef toma het volgende:
[..]
nee dat niet. Ik weet eigelijk niet waarom dat ik voor Ajax ben. Tis eigelijk altijd al zo geweest
ben er mee geboren zulle we maar zeggen
In ieder geval een biertjequote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
Degene die er als 1e uitligt geeft de andere een kratje?![]()
En toen had ik American Airlinesquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dit is geen verwensing eh... Ik ga het zelf tenuitvoerleggen, aight![]()
King Aces all in.
Niet zo ruig he Rubberen Robquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hoezo, je weet toch dat Jasza goudeerlijk is?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
In ieder geval een biertje, kratje komt er toch nooit van.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:31 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Hoezo, je weet toch dat Jasza goudeerlijk is?
Wahahaha, ja daaromquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:31 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Hoezo, je weet toch dat Jasza goudeerlijk is?
Tegen Quadsquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij gaat er ook in, Pietje.
Full house
Ik dacht dat je tegen doodverwensingen was?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat een mannetjes. Als de wedstrijd afgelopen is en het publiek naar huis gaat zingen "Joden lopen altijd weg"quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:58 schreef toma het volgende:
ik wist dat t erg gesteld was met die kakkerlakken maar dat ze zo triest waren.
http://dapperestrijders.w(...)hey_leonardo_vi.html
vooral als ze zingen “Hij is al tien jaar dood, hij is tien jaar dood…”
triest triest triest triest triest.....
Hij bedoelt het op pokergebied, dat hij ons eruit gaat EINS!!!!!!!!!!! LOLZORRRRRRquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:36 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik dacht dat je tegen doodverwensingen was?
Ja, daarom is dit er ook geen. Slechts een voorspelling... En tsjah uiteindelijk gaan we allemaal dood, foh surequote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:36 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik dacht dat je tegen doodverwensingen was?
Oh Rly?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja, daarom is dit er ook geen. Slechts een voorspelling... En tsjah uiteindelijk gaan we allemaal dood, foh sure![]()
Nou erg ver zal ik waarschijnlijk niet komenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:35 schreef Jasza het volgende:
Ik ga zo hard lachen als Robbie als 1e van iedereen eruit gerivered word, ik kom niet meer bij dan.
Leugenaar!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja, daarom is dit er ook geen. Slechts een voorspelling... En tsjah uiteindelijk gaan we allemaal dood, foh sure![]()
Ik heb rellen met Fortunahome, hij zegt dat hij me gaat slopen tijdens dat toernooiquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nou erg ver zal ik waarschijnlijk niet komen![]()
Doet die SuperFruitje ofzo ook mee?![]()
Hahaha, wordt het toch nog gezellig.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik heb rellen met Fortunahome, hij zegt dat hij me gaat slopen tijdens dat toernooi![]()
Omdat ik hem een fortunees noemde![]()
![]()
Volgens mij moet ik rennen als ik hem eruit badbeatquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hahaha, wordt het toch nog gezellig.Ben benieuwd wie het is, ken wel een paar jongens van Fortuna.
Wat was de prijs?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Whehehe
Ik wacht trouwens nog steeds op een prijs van Vi Fotosoep. Al meer dan 2 jaar![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee, een fotobewerkingsprogramma'tje van 30 euro of zo.
Daar heb je ook lekker veel aan als je net een photoshop creatie heb opgestuurdMaar goed het gaat om het principe.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:24 schreef Panic_A het volgende:
Mooi verslag van een gozer uit Engeland over Ajax - kakkerlakken.
http://www.ewan.org.uk/
idd mooi stukjequote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:24 schreef Panic_A het volgende:
Mooi verslag van een gozer uit Engeland over Ajax - kakkerlakken.
http://www.ewan.org.uk/
daar ben je nu te laat mee...quote:Andy van der Meyde had langer bij Ajax willen blijven | Verloren Zonen
Andy van der Meyde vindt achteraf dat hij langer bij Ajax had moeten blijven. Dat zegt de rechtsbuiten in een interview met Voetbal International.
"Eigenlijk had ik nog een jaartje lekker bij Ajax moeten blijven", zegt Van der Meyde in VI. "Dan was mijn carrière volgens mij heel anders verlopen. Voetballend ging het fantastisch, ik was net pappa geworden en mijn vrouw Diana en ik hadden net ons droomhuisje in Purmerend helemaal naar onze zin ingericht. Maar ja, het is natuurlijk niet niks als een club als Internazionale interesse toont. Sportief en financieel is Italië het walhalla."
Bij Inter kwam de 27-jarige Arnhemmer vervolgens zelden aan bod. "Diana en ik hebben gehuild nadat ik mijn handtekening had gezet. We waren bang voor alles wat ons te wachten stond. Als ik aan die twee seizoenen terugdenk, kan ik er nóg wel om janken. Werkelijk alles was fantastisch in Italië, behalve het voetballende gedeelte. En dát was helaas toch de reden voor de verhuizing."
quote:
Als dat zou kunnenquote:In the future I will possibly visit Ajax again, perhaps sometime very soon, or maybe when Ajax win the UEFA cup in Glasgow in May!
Plae@quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik wil, met wie kan ik meerijden?
Daar mag jij niet inquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Zit de ultra bus af vol? Of mag die ok niet meer rijden?
Heb nog wel een vertrekplek van een bus, misschien omarmen ze je daar met liefdequote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:33 schreef TerroRobbie het volgende:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar ik wil niet dat ze me met winegums gaan bekogelen en onder de banken gaan verstoppen als we aankomen eh..![]()
Juist wel! Dan denken ze in Bremen dat Ajax een lege bus heeft gestuurd LOLEINDS!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar ik wil niet dat ze me met winegums gaan bekogelen en onder de banken gaan verstoppen als we aankomen eh..![]()
voglens mij had ajax die transfer destijds ook hard nodig gezien de jaarcijfers.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:52 schreef toma het volgende:
[..]
daar ben je nu te laat mee...
[afbeelding]
oehhh wat was dat een machtige goal
En dan zien ze ineens Jasza met z'n rugzakje en propellor petje.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Juist wel! Dan denken ze in Bremen dat Ajax een lege bus heeft gestuurd LOLEINDS!
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En dan zien ze ineens Jasza met z'n rugzakje en propellor petje.![]()
Geen uitkaart, dus kon geen kaarten krijgenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom niet?
Nog enkele plekken over in bus 4. Grijp je kans Robquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Nah kga niet alleen enzoquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Koop die kaart van Sandman dan?
Ik ook nietquote:
Eventjes naar de supportersbalie gaan en op je eigen naam zetten.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Plus dat ie er niets aan heeft zonder uitkaart...
Jij hebt toch ook geen uitkaart?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Plus dat ie er niets aan heeft zonder uitkaart...
Ja maar is focktop voor maten die ook willen dus doe ik niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hoezo van dit forum gaan er al een stuk of 5.
Zie boven je... Alleen is Amsterdam voor mij wat ver weg en niet iedereen kan zomaar vrij nemen net als ik...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:46 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook geen uitkaart?
Hoe wilde jij erheen gaan dan![]()
Ja dat is zeker een newbie bus, waar Jasza normaal in zou zitten.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nog enkele plekken over in bus 4. Grijp je kans Rob![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja dat is zeker een newbie bus, waar Jasza normaal in zou zitten.
Wat een goede jongen ben je tochquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:47 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja maar is focktop voor maten die ook willen dus doe ik niet.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat een goede jongen ben je toch![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb geen idee. Als ik had gegaan, hadden we gewoon de auto gepakt en daar een hotelletje gepakt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja dat is zeker een newbie bus, waar Jasza normaal in zou zitten.
Voor Ajax maak je toch tijd.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Als ik had gegaan, hadden we gewoon de auto gepakt en daar een hotelletje gepakt.
Dat tegen Kopenhagen de helft voor het eerst ging en die allemaal in 1 bus gaan is toch niet zo raar?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Als ik had gegaan, hadden we gewoon de auto gepakt en daar een hotelletje gepakt.
Wat een kutsmoes zegquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:47 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja maar is focktop voor maten die ook willen dus doe ik niet.
Maar gelijk heeft ie welquote:
Ik kan me niet voorstellen dat je van de 2500+ man die gaat helemaal niemand kentquote:
Sethje-Plae@ en nog wat maar dan nogquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je van de 2500+ man die gaat helemaal niemand kent![]()
Joh maar laten we er maar over ophoudenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Dan leer je mensen kennen... Iedereen heeft toch dezelfde interresses...
Klopt. Volgens mij kregen we zelfs 10 miljoen voor hemquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voglens mij had ajax die transfer destijds ook hard nodig gezien de jaarcijfers.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:11 schreef EdgarDavids het volgende:
Dat was weer een pittige training vandaag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |