Plae@quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik wil, met wie kan ik meerijden?
Daar mag jij niet inquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Zit de ultra bus af vol? Of mag die ok niet meer rijden?
Heb nog wel een vertrekplek van een bus, misschien omarmen ze je daar met liefdequote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:33 schreef TerroRobbie het volgende:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar ik wil niet dat ze me met winegums gaan bekogelen en onder de banken gaan verstoppen als we aankomen eh..![]()
Juist wel! Dan denken ze in Bremen dat Ajax een lege bus heeft gestuurd LOLEINDS!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar ik wil niet dat ze me met winegums gaan bekogelen en onder de banken gaan verstoppen als we aankomen eh..![]()
voglens mij had ajax die transfer destijds ook hard nodig gezien de jaarcijfers.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:52 schreef toma het volgende:
[..]
daar ben je nu te laat mee...
[afbeelding]
oehhh wat was dat een machtige goal
En dan zien ze ineens Jasza met z'n rugzakje en propellor petje.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Juist wel! Dan denken ze in Bremen dat Ajax een lege bus heeft gestuurd LOLEINDS!
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En dan zien ze ineens Jasza met z'n rugzakje en propellor petje.![]()
Geen uitkaart, dus kon geen kaarten krijgenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom niet?
Nog enkele plekken over in bus 4. Grijp je kans Robquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Nah kga niet alleen enzoquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Koop die kaart van Sandman dan?
Ik ook nietquote:
Eventjes naar de supportersbalie gaan en op je eigen naam zetten.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Plus dat ie er niets aan heeft zonder uitkaart...
Jij hebt toch ook geen uitkaart?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Plus dat ie er niets aan heeft zonder uitkaart...
Ja maar is focktop voor maten die ook willen dus doe ik niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hoezo van dit forum gaan er al een stuk of 5.
Zie boven je... Alleen is Amsterdam voor mij wat ver weg en niet iedereen kan zomaar vrij nemen net als ik...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:46 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook geen uitkaart?
Hoe wilde jij erheen gaan dan![]()
Ja dat is zeker een newbie bus, waar Jasza normaal in zou zitten.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nog enkele plekken over in bus 4. Grijp je kans Rob![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja dat is zeker een newbie bus, waar Jasza normaal in zou zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |