quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:51 schreef Jasza het volgende:
Roger linksback, die is te goed daarvoor joh.
Tsjaquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:17 schreef manny het volgende:
NetwerkAls je wordt verdacht van zedenmisdrijven en je komt met een zwart balkje voor je snuffert op TV, maar gooi je een flesje water naar de politie, dan kom je kop midden in beeld op nationale televisie.
Ga je erheen dan?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:41 schreef Aanvoerder het volgende:
Kan niet wachten op Werder Bremen - AJAX.
Nee, maar eindelijk weer eens een echte spannende wedstrijd.quote:
Ik kan het waarschijnlijk niet zien. Met het nieuwe blok heb ik op donderdag les tot 21.00 uur.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:41 schreef Aanvoerder het volgende:
Kan niet wachten op Werder Bremen - AJAX.
Het is woensdag?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik kan het waarschijnlijk niet zien. Met het nieuwe blok heb ik op donderdag les tot 21.00 uur.![]()
Uitwedstrijd was toch op woensdag?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik kan het waarschijnlijk niet zien. Met het nieuwe blok heb ik op donderdag les tot 21.00 uur.![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Bovendien moet je prioriteiten stellen. Eerst Ajax dan studeren.
Mooie tijd om wat lessen te skippen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Maar Klose is terug. Als ze Klose en Klasnic niet hadden gehad was het erg mooi geweest. "Je moet scoren om te kunnen winnen."quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:56 schreef Radegast het volgende:
Aanvoerder Baumann van Werder Bremen is 3 maanden out.
Die was al een tijdje geblesseerd dusja.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:56 schreef Radegast het volgende:
Aanvoerder Baumann van Werder Bremen is 3 maanden out.
Wees blij dat er 1 wedstrijd op woensdag isquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:04 schreef koningdavid het volgende:
De thuiswedstrijd is wel op donderdag trouwens.![]()
Juist beter. Lekker feesten/ uitgaan in Amsterdam na de wedstrijd.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:04 schreef koningdavid het volgende:
De thuiswedstrijd is wel op donderdag trouwens.![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:19 schreef PLAE@ het volgende:
kom er net pas achter dat de uitwedstrijd op valentijnsdag is.
Nou ken ik t niet maken om te gaan![]()
kaartje te koop![]()
Normale prijs?quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:19 schreef PLAE@ het volgende:
kaartje te koop![]()
omfgquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:19 schreef PLAE@ het volgende:
kaartje te koop![]()
kaartje te koop![]()
Klasnic doet zowieso niet mee ...quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:57 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Maar Klose is terug. Als ze Klose en Klasnic niet hadden gehad was het erg mooi geweest. "Je moet scoren om te kunnen winnen."
kaartje te koop![]()
Precies de reden dat ik een herkansing moet doenquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Bovendien moet je prioriteiten stellen. Eerst Ajax dan studeren.
daarom zei ik als Klose ook niet mee doet kan Werder niet scoren.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:27 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Klasnic doet zowieso niet mee ...
Ja vastquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Grygera heeft deze week een medische keurig bij juventus.
Dus hij zal wel afgekeurd worden met z'n blessure![]()
heb je je zelf gezienquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:17 schreef manny het volgende:
NetwerkAls je wordt verdacht van zedenmisdrijven en je komt met een zwart balkje voor je snuffert op TV, maar gooi je een flesje water naar de politie, dan kom je kop midden in beeld op nationale televisie.
Dat is zijn hoogste niveauquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:03 schreef PLAE@ het volgende:
jorien, komop beetje niveau. word een beejte moe van je.
Vooral voor onsquote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:19 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat is zijn hoogste niveau
Anyway, toch jammer dat Rosales niet vertrekt. Was voor alle partijen de beste oplossing geweest.
Kan dat trieste modder gooien heen en weer niet ophouden......quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:16 schreef Jasza het volgende:
http://highlow.nl/CMS/index.php?option=content&task=view&id=497&Itemid=2
Nee, waarom zou één club gestraft moeten worden als twee clubs zich misdragen?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:31 schreef BoNi het volgende:
[..]
Kan dat trieste modder gooien heen en weer niet ophouden......
Die van mij heeft niets met Valentijsdag, maar nu ze weet dat ik in Duitsland zit, ineens wel!quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:19 schreef PLAE@ het volgende:
kaartje te koop![]()
Vrouwen..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Die van mij heeft niets met Valentijsdag, maar nu ze weet dat ik in Duitsland zit, ineens wel!![]()
Denk je nou echt dat je met dit soort stukjes het bestuur van feyenoord er toe aan zet hun fans te straffen...?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nee, waarom zou één club gestraft moeten worden als twee clubs zich misdragen?
Nee, maar als de KNVB een vooronderzoek instelt naar aanleiding van een lullig spandoekje, dan mogen ze spreekkoren ook wel onderzoeken. Consequent zijn, daar gaat het hier om.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:51 schreef BoNi het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat je met dit soort stukjes het bestuur van feyenoord er toe aan zet hun fans te straffen...?
Eens, maar ten eerste vind ik dat de KNVB zich hier helemaal niet mee moet bemoeien en ten tweede vind ik het nu een beetje kinderachtig worden....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nee, maar als de KNVB een vooronderzoek instelt naar aanleiding van een lullig spandoekje, dan mogen ze spreekkoren ook wel onderzoeken. Consequent zijn, daar gaat het hier om.
De KNVB moet zich er ook helemaal niet mee bemoeien, het is al erg genoeg dat de media er al zoveel aandacht aan besteden. Maar áls de KNVB (en ook media) aandacht besteed aan dat spandoekje, dan ook de rest maar.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:57 schreef BoNi het volgende:
[..]
Eens, maar ten eerste vind ik dat de KNVB zich hier helemaal niet mee moet bemoeien en ten tweede vind ik het nu een beetje kinderachtig worden....
Keesje: 'Oh meester, Pietje zei eikel'
Pietje: 'Ja maar, ik zei eikel omdat Keesje zijn middelvinger opstak'
Keesje: 'Maar ik stak mijn middelvinger op omdat Pietje mijn opa een oude man noemde...'
Pietje: 'JA MAAR.......'
Op zich zou het niet erg zijn als er aandacht aan besteed werd, als er consequent gehandeld zou worden.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De KNVB moet zich er ook helemaal niet mee bemoeien, het is al erg genoeg dat de media er al zoveel aandacht aan besteden. Maar áls de KNVB (en ook media) aandacht besteed aan dat spandoekje, dan ook de rest maar.
Dat filmpje is echt meer dan drie kwart anti-Ajaxquote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:16 schreef Jasza het volgende:
http://highlow.nl/CMS/index.php?option=content&task=view&id=497&Itemid=2
Nog klappen voor hun eigen team ook, op het eind.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:08 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Dat filmpje is echt meer dan drie kwart anti-Ajax![]()
Je moet toch wat als je telkens dit verliest zullen we maar zeggen.
ken jij ook aan losse kaarten komen aangezien jij ook Willem II fan bent?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:37 schreef toma het volgende:
direct maar s een kaartje kopen voor WillemII - Ajax
ja ik heb een seizoenskaart van WillemIIquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
ken jij ook aan losse kaarten komen aangezien jij ook Willem II fan bent?
Mocht dit geen geintje zijn, pm me dan ff. Ahalen geen probleem.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:19 schreef PLAE@ het volgende:
kaartje te koop![]()
Dat is ook eind februari alweer, eens even achter heen gaan. Hoeveel kan jij er regelenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:52 schreef toma het volgende:
[..]
ja ik heb een seizoenskaart van WillemII
maar volges mij zijn ze nu ook in de losse verkoop
1 per seizoenskaartquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:15 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Dat is ook eind februari alweer, eens even achter heen gaan. Hoeveel kan jij er regelen?
quote:De kaartverkoop vanaf 10 februari loopt online via www.willem-ii.nl, alle Ticketboxvoorverkoopadressen en de receptie van Willem II. Er geldt een (Seizoen)ClubCardverplichting waarbij maximaal 2 kaarten per (s)cc kunnen worden aangeschaft.
quote:Feyenoord definitief uit UEFA Cup
Geschreven door Pieter Hanson op vrijdag, 9 februari om 11:14
Feyenoord mag dit seizoen definitief niet meer uitkomen in de UEFA Cup. De Rotterdamse club heeft vandaag het hoger beroep om dit te voorkomen bij het internationaal sporttribunaal in Lausanne (CAS) verloren.
Feyenoord werd onlangs ook al door de UEFA uit de UEFA Cup gezet. Het CAS heeft besloten om deze uitspraak nogmaals te bekrachtigen. Door de verplichte uitschakeling van Feyenoord krijgt tegenstander Tottenham Hotspur een bye naar de volgende ronde.
Feyenoord krijgt de straf naar aanleding van de supportersrellen rond het groepsduel tegen AS Nancy. In Frankrijk zorgden Rotterdamse supporters voor grote problemen, waardoor het duel zelfs even gestaakt moest worden.
Overigens krijgt Feyenoord ook nog een geldboete voor de ongeregeldheden in Nancy. Het CAS bepaalde dat de Rotterdammers 100.000 Zwitserse franken moeten overmaken aan de UEFA.
"We zullen ons er bij de beslissing neer moeten leggen’, zo reageerde Onno Jacobs namens Feyenoord op de uitspraak. "Maar het blijft wrang dat onze club en echte supporters de dupe worden van het wangedrag van mensen waar wij niets mee te maken willen hebben."
quote:Feyenoord-fan laat tatoeage oud-voorzitter weghalen
Icoon OpmerkelijkDat Jorien van den Herik geen goed meer kan doen bij de sympathisanten van voetbalclub Feyenoord moge duidelijk zijn. Dit is donderdag nog eens extra onderstreept door Feyenoord-supporter Ronald Wilson. Uit bewondering voor de successen die de voormalige praeses in het verleden wist te bewerkstelligen voor de club liet de inwoner van het Brabantse dorp Putte jaren geleden een portret van de in december opgestapte oud-voorzitter op zijn dijbeen tatoeëren. Ook voor hem heeft Van den Herik nu echter afgedaan: hij laat de lichaamsversiering weghalen.
Het zal voor Wilson flink doorbijten worden. Om van de tatoeage af te geraken zal hij ongeveer zeven laserbehandelingen moeten ondergaan. Het pijn lijden is dan nog niet voorbij: de fanatieke supporter, op wiens rug onder meer een getatoeëerde afbeelding van de Kuip prijkt, wil een afbeelding van zijn zoontje Mikey op de plaats van het portret van Van den Herik laten zetten.
Naast het trieste niveau van een aantal liedjes vind ik dit bericht ook triest... Beetje Calimero... Zo van wij zijn gestraft, nu gaan we ook dingen zoeken die hun verkeerd hebben gedaanquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:58 schreef toma het volgende:
ik wist dat t erg gesteld was met die kakkerlakken maar dat ze zo triest waren.
http://dapperestrijders.w(...)hey_leonardo_vi.html
vooral als ze zingen “Hij is al tien jaar dood, hij is tien jaar dood…”
triest triest triest triest triest.....
Ach, je moet het bij de kern pakken, en dat is dus bij beiden. Spandoek is niet goed, de leuzen van feyenoord evenmin, dus waarom de een wel straffen en de ander niet?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Naast het trieste niveau van een aantal liedjes vind ik dit bericht ook triest... Beetje Calimero... Zo van wij zijn gestraft, nu gaan we ook dingen zoeken die hun verkeerd hebben gedaan![]()
De straf komt vooralsnog alleen van de club uit. Ajax kan moeilijk tifoteam Feyenoord gaan verbieden ofzo.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ach, je moet het bij de kern pakken, en dat is dus bij beiden. Spandoek is niet goed, de leuzen van feyenoord evenmin, dus waarom de een wel straffen en de ander niet?
Ik niet, net als een waarschuwing geen straf is imo.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Het vooronderzoek vind ik eigenlijk al een straf, soort van waarschuwing.
En daar schuilt het gevaar dus. Wat de publike opnie gevoelig vindt, moet worden aangepakt. En ik meen dat "kanker" iets meer doden heeft opgeleverd dan 1...
ik sta al jaren in de harde kern van WillemII als Ajacied zijnde en ik heb daar nog nooit het woord "kanker, tyfus" of andere ziektes gehoord. Meestal komt t niet verder dan "hoerenjong".quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:40 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik niet, net als een waarschuwing geen straf is imo.
Tuuurlijk heeft kanker veel doden opgeleverd, maar dat is veel minder specifiek gericht op bepaalde personen dan een bijv. een referentie naar het bombardement van Rotterdam.
Bovendien als je moet gaan straffen voor het gebruik van kanker, kun je elke club in het voetbal gaan straffen en dan nog zul je het waarschijnlijk niet uitbannen. 410 daarentegen heeft nu hun lesje wel geleerd, denk ik.
Iedereen kan voetballen behalve WIIquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:47 schreef toma het volgende:
[..]
ik sta al jaren in de harde kern van WillemII als Ajacied zijnde en ik heb daar nog nooit het woord "kanker, tyfus" of andere ziektes gehoord. Meestal komt t niet verder dan "hoerenjong".
En zingen: hij is al 10 jaar dood, is nog meer specifiek op personen gerichtquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:40 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik niet, net als een waarschuwing geen straf is imo.
Tuuurlijk heeft kanker veel doden opgeleverd, maar dat is veel minder specifiek gericht op bepaalde personen dan een bijv. een referentie naar het bombardement van Rotterdam.
.
Wat moet je in godsnaam bij 2 clubs tegelijk doen?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:47 schreef toma het volgende:
[..]
ik sta al jaren in de harde kern van WillemII als Ajacied zijnde en ik heb daar nog nooit het woord "kanker, tyfus" of andere ziektes gehoord. Meestal komt t niet verder dan "hoerenjong".
Volgens mij gaat hij nooit naar Ajaxquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:53 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Wat moet je in godsnaam bij 2 clubs tegelijk doen?
De politie mag me wel eens met rust latenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:53 schreef Jasza het volgende:
Een vooronderzoek naar Cantona zou ook niet slecht zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:56 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
De politie mag me wel eens met rust laten![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het zijn maar kutkakkerlakkenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:57 schreef Nashje het volgende:
[..]
Rot es op met dat kakkerlakken nieuws
ik ben voor 2 clubsquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:53 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Wat moet je in godsnaam bij 2 clubs tegelijk doen?
Hij was net zoals jij, klein en zag Ajax de CL winnenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja waarom ben je dan eigenlijk voor ajax?![]()
Fuck you shithead, stuur die info van dat toernooi nou maar door.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij was net zoals jij, klein en zag Ajax de CL winnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |