Kan me hier wel wat in vinden. 't Begint wat te vervelen nu en dan.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 04:03 schreef wonderer het volgende:
Ik begin het echt steeds minder leuk te vinden...Elke storyline heeft zijn eigen cliffhanger, elke episode roept meer vragen op dan hij beantwoordt... daar kan ik gewoon niet tegen. Het boeit me geen fuck meer wat er met welk personage gebeurt, zelfs Hiro niet meer. Zal wel aan mij liggen, maar ik trek het niet echt. Ik blijf denk ik wel kijken, al was het maar om te weten hoe het afloopt, maar ik vind het lang zo leuk niet als in het begin
Ik vond hem juist wel spannend!!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:49 schreef Bura het volgende:
Inderdaad een matige aflevering dit keer. Het is jammer dat Nathan en Claire elkaar nog niet gezien hebben... Pluspuntje van deze aflevering was toch weer Sylar
Nee, volgens mij heeft Nathan Claire toen niet ontmoet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:11 schreef PeRi het volgende:
Jammer dat Nathan & Claire elkaar niet ontmoet hebben, vraag me af of Nathan haar nou herkende? Hij heeft haar toen toch gezien destijds toen Peter haar ging redden enzo?
Daar gaat de comic van deze week over, in het kort: het was toeval.quote:Vraag me wel af hoe Sylar wist dat Zane gebeld had naar Mohinder, of het was gewoon toeval en SYlar was al opweg naar Zane en het was van "Hey ik kan Mohinders lijst van mensen er nu ook bij pakken."
Sandra.quote:
Vond je? Dat lag er zoo dik bovenopquote:Wel een verrassing dat dat het een setup was van die Hope,
Dat beeld is inderdaad minder ja, geluid geen last van.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ligt het nou aan mij of ziet aflevering 15 er nou zo blurry uit qua beeldkwaliteit en geluid out-of-sync? Alle andere afleveringen waren crisp scherp en goed geluid, ik heb em maar na 2 minuten uitgezet wat ik vond het irritant om naar te kijken.. Kleinste variant van 350MB welliswaar.
Nee, ik had een, zoals gewoonlijk, erg goede versie.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ligt het nou aan mij of ziet aflevering 15 er nou zo blurry uit qua beeldkwaliteit en geluid out-of-sync? Alle andere afleveringen waren crisp scherp en goed geluid, ik heb em maar na 2 minuten uitgezet wat ik vond het irritant om naar te kijken.. Kleinste variant van 350MB welliswaar.
Dat maakte bij mij ook een lach los jaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:51 schreef wonderer het volgende:
Wat ik wel grappig vond is dat Hope Hiro "Sulu" noemde voor ze hem in het gezicht stompte
Uit de originele Star Trek. Gespeeld door dezelfde acteur die Hiro's pappie vertolkte.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:56 schreef Fir3fly het volgende:
Sulu?
De knakker die Hiro's pa speelde, speelde vroeger mr. Sulu in Star Trek. Zie uitleg vorig topic over de nummerplaat van de auto van Hiro's paquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:56 schreef Fir3fly het volgende:
Sulu?
Is geen plothole. Als sommige mensen die ik al 10 jaar ken mij bellen en niet eerst zeggen wie ze zijn kan ik ook niet verstaan wie ze zijn.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:36 schreef Bura het volgende:
[..]
Sandra.
Trouwens ook een plothole... Mohinder had die ene gast eerst gebeld, toch? Nou zoals jullie weten heeft die Mohinder een accent, en Sylar dus niet... Wel een beetje dom van die vent dan![]()
Had ik ook. Ben nou een andere aan het downen. Kijken of dat beter is.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zal wel iets psychologisch zijn. Ik geloof niet dat ie z'n krachten nu kwijt is, maar hij is er zelf heilig van overtuigd dat hij zn krachten pas kan benutten als ie dat zwaard heeft. Dat houdt 'm tegen denk ik.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:52 schreef J0sT het volgende:
Een ding is me een raadsel. Hoe komt het dat Hiro zn kracht niet meer heeft? En hoe komt hij er bij dat hij die terug krijgt door middel van een zwaard?
Leip man, die Vista effectenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:10 schreef J0sT het volgende:
Voor de mensen die er naar neigen om te kappen met kijken:
De komende aflevering ziet er VET uit!
http://www.youtube.com/watch?v=qGQidviA49o
Legt er een ijslaag over dacht ik.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:58 schreef J0sT het volgende:
In de comic: Wat doet Sylar nou met de weg als de police achter hem aanzit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Symer op 13-02-2007 18:26:51 ]
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:13 schreef Symer het volgende:
[..]
Legt er een ijslaag over dacht ik.
trouwens, over de preview:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog even over Sylar: hoe komt hij aan de healing powers als hij Claure nog niet heeft gedood en haar krachten heeft overgenomen? Dit natuurlijk omdat hij net is neergeschoten en nu weer vrolijk rondloopt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Bullet-tooth op 13-02-2007 18:58:39 ]Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:52 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]Misschien een ander soort healing power van iemand anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog even over Sylar: hoe komt hij aan de healing powers als hij Claure nog niet heeft gedood en haar krachten heeft overgenomen? Dit natuurlijk omdat hij net is neergeschoten en nu weer vrolijk rondloopt.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:52 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]Zie het begin van de laatste comic. Hij is wel verwond, maar niet dodelijk, en hij lapt zichzelf enigszins op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog even over Sylar: hoe komt hij aan de healing powers als hij Claure nog niet heeft gedood en haar krachten heeft overgenomen? Dit natuurlijk omdat hij net is neergeschoten en nu weer vrolijk rondloopt.
Het verveelt mij nog allerminst, ik begin alleen langzaam de zenuwen te krijgen dat ze er geen (bevredigend) eind aan breien binnen 1 seizoen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 04:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Kan me hier wel wat in vinden. 't Begint wat te vervelen nu en dan.
Ik vat 'm niet eigenlijk..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:29 schreef Symer het volgende:
Trouwens:
[[url=http://xs512.xs.to/xs512/07072/Heroesoceanicdharma.jpg]afbeelding][/url]
Zijn er hier mensen die die dingen herkennen of zie ik ze vliegen?
Ik weet dat veel mensen zo'n nazar en achthoekige schaal aan de muur hebben hangen, maar ik vond het wel frappant om die 2 dingen daar te zien.
Juist, en bovendien het logo van Oceanic Air (van Lost).quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:49 schreef Lynx666 het volgende:
Dat ding links lijkt mij het Boze Oog, een amulet dat het kwaad 'wegkijkt'.
[afbeelding]
Zou best kunnen idd. Kring zei in een interview dat Heroes er niet zou zijn zonder Lindelof.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:58 schreef Fir3fly het volgende:
Lindelof, zou dat de inspiratie voor de naam 'Linderman' zijn?
Die speelde laatst ook nog in een aflevering van Psych (ook erg goede serie trouwens) toen werd ie voor de gein Mr. Chekov genoemd terwijl ie in Psych zichzelf speelde (George Takei dus)quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:04 schreef Rahl het volgende:
[..]
Uit de originele Star Trek. Gespeeld door dezelfde acteur die Hiro's pappie vertolkte.
Jessica is bij Linderman in dienst, dat hoor je tijdens Matt en die dikke gast aan het rennen zijn, daar "denkt" de dikke gast van ik heb gestolen van me baas (ex-baas), etc.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:52 schreef J0sT het volgende:
Heeft die 2.000.000 dollar die Malsky van Linderman heeft gestolen te maken met Niki en DL? En bij wie is Jessica in dienst als huurmoordenaar?
Een ding is me een raadsel. Hoe komt het dat Hiro zn kracht niet meer heeft? En hoe komt hij er bij dat hij die terug krijgt door middel van een zwaard?
Vond het wel een toffe aflevering. Weer meer vragen dan antwoorden, maar nog steeds de moeite waard om te volgen.
NikiJessica
Claire's biological mum
Helemaal mee eensch, geweldige aflevering, en ik snap niet hoe mensen het saai kunnen vinden.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:57 schreef budha het volgende:
Ik vond het weer een uitstekende aflevering. Ik begrijp niet dat mensen het saai gaan vinden. Ik vind het juist steeds interessanter worden.
Vraag me af of Nathan volgende week op eigen kracht aan Nikki ontsnapt of dat Claire een kogel voor hem opvangt.
Ja dat is zeker weten een NAZAR BONCUGU, maar geen idee wat dat schaal is... nice opgemerktquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:29 schreef Symer het volgende:
Trouwens:
[afbeelding]
Zijn er hier mensen die die dingen herkennen of zie ik ze vliegen?
Ik weet dat veel mensen zo'n nazar en achthoekige schaal aan de muur hebben hangen, maar ik vond het wel frappant om die 2 dingen daar te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |