Ze kan het leren controleren, dat gaat vast nog wel gebeuren.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:22 schreef Jorjan het volgende:
Ik snap eigenlijk nog maar weinig van de kracht van Niki. Ze heeft een 2de persoonlijkheid, haar zus ofzo. Maar het is toch niet echt een kracht ofzo.. Ja die Jessica heeft super strength maar daar kan zij zelf niks mee.
ik denk dat ze dit uiteindelijk zelf kan controlerenquote:Op maandag 12 februari 2007 00:22 schreef Jorjan het volgende:
Ik snap eigenlijk nog maar weinig van de kracht van Niki. Ze heeft een 2de persoonlijkheid, haar zus ofzo. Maar het is toch niet echt een kracht ofzo.. Ja die Jessica heeft super strength maar daar kan zij zelf niks mee.
Het zou me niet verbazen als hij allerlei acties kan blokkeren die te maken hebben met concentratie. Wellicht dat hij Hiro kan tegenhouden om door de tijd te reizen.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:39 schreef budha het volgende:
[..]
Die kan toch alleen iemands geheugen wissen? Misschien ook nog gedachtelezers blokkeren.
Maar dan zou hij dus ook de enige kunnen zijn die Peter ervan kan weerhouden om te ontploffen..quote:Op maandag 12 februari 2007 11:58 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als hij allerlei acties kan blokkeren die te maken hebben met concentratie. Wellicht dat hij Hiro kan tegenhouden om door de tijd te reizen.
Goed punt.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:33 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Maar dan zou hij dus ook de enige kunnen zijn die Peter ervan kan weerhouden om te ontploffen..
Kan me hier wel wat in vinden. 't Begint wat te vervelen nu en dan.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 04:03 schreef wonderer het volgende:
Ik begin het echt steeds minder leuk te vinden...Elke storyline heeft zijn eigen cliffhanger, elke episode roept meer vragen op dan hij beantwoordt... daar kan ik gewoon niet tegen. Het boeit me geen fuck meer wat er met welk personage gebeurt, zelfs Hiro niet meer. Zal wel aan mij liggen, maar ik trek het niet echt. Ik blijf denk ik wel kijken, al was het maar om te weten hoe het afloopt, maar ik vind het lang zo leuk niet als in het begin
Ik vond hem juist wel spannend!!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:49 schreef Bura het volgende:
Inderdaad een matige aflevering dit keer. Het is jammer dat Nathan en Claire elkaar nog niet gezien hebben... Pluspuntje van deze aflevering was toch weer Sylar
Nee, volgens mij heeft Nathan Claire toen niet ontmoet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:11 schreef PeRi het volgende:
Jammer dat Nathan & Claire elkaar niet ontmoet hebben, vraag me af of Nathan haar nou herkende? Hij heeft haar toen toch gezien destijds toen Peter haar ging redden enzo?
Daar gaat de comic van deze week over, in het kort: het was toeval.quote:Vraag me wel af hoe Sylar wist dat Zane gebeld had naar Mohinder, of het was gewoon toeval en SYlar was al opweg naar Zane en het was van "Hey ik kan Mohinders lijst van mensen er nu ook bij pakken."
Sandra.quote:
Vond je? Dat lag er zoo dik bovenopquote:Wel een verrassing dat dat het een setup was van die Hope,
Dat beeld is inderdaad minder ja, geluid geen last van.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ligt het nou aan mij of ziet aflevering 15 er nou zo blurry uit qua beeldkwaliteit en geluid out-of-sync? Alle andere afleveringen waren crisp scherp en goed geluid, ik heb em maar na 2 minuten uitgezet wat ik vond het irritant om naar te kijken.. Kleinste variant van 350MB welliswaar.
Nee, ik had een, zoals gewoonlijk, erg goede versie.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ligt het nou aan mij of ziet aflevering 15 er nou zo blurry uit qua beeldkwaliteit en geluid out-of-sync? Alle andere afleveringen waren crisp scherp en goed geluid, ik heb em maar na 2 minuten uitgezet wat ik vond het irritant om naar te kijken.. Kleinste variant van 350MB welliswaar.
Dat maakte bij mij ook een lach los jaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:51 schreef wonderer het volgende:
Wat ik wel grappig vond is dat Hope Hiro "Sulu" noemde voor ze hem in het gezicht stompte
Uit de originele Star Trek. Gespeeld door dezelfde acteur die Hiro's pappie vertolkte.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:56 schreef Fir3fly het volgende:
Sulu?
De knakker die Hiro's pa speelde, speelde vroeger mr. Sulu in Star Trek. Zie uitleg vorig topic over de nummerplaat van de auto van Hiro's paquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:56 schreef Fir3fly het volgende:
Sulu?
Is geen plothole. Als sommige mensen die ik al 10 jaar ken mij bellen en niet eerst zeggen wie ze zijn kan ik ook niet verstaan wie ze zijn.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:36 schreef Bura het volgende:
[..]
Sandra.
Trouwens ook een plothole... Mohinder had die ene gast eerst gebeld, toch? Nou zoals jullie weten heeft die Mohinder een accent, en Sylar dus niet... Wel een beetje dom van die vent dan![]()
Had ik ook. Ben nou een andere aan het downen. Kijken of dat beter is.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zal wel iets psychologisch zijn. Ik geloof niet dat ie z'n krachten nu kwijt is, maar hij is er zelf heilig van overtuigd dat hij zn krachten pas kan benutten als ie dat zwaard heeft. Dat houdt 'm tegen denk ik.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:52 schreef J0sT het volgende:
Een ding is me een raadsel. Hoe komt het dat Hiro zn kracht niet meer heeft? En hoe komt hij er bij dat hij die terug krijgt door middel van een zwaard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |