Duurt nog wel effe, in Zwolle is het net begonnen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:33 schreef Molline het volgende:
Volgens de buienradar zouden we hier (=Assen) nu langzamerhand ingesneeuwd moeten raken.![]()
Molline heeft nog geen sneeuwvlokje gezien

nogmaals ; buienradar klopt niequote:Op donderdag 8 februari 2007 13:33 schreef Molline het volgende:
Volgens de buienradar zouden we hier (=Assen) nu langzamerhand ingesneeuwd moeten raken.![]()
Molline heeft nog geen sneeuwvlokje gezien

Zoals het er nu uitziet zal in de avondspits nog steeds een beperkte dienstregeling gelden. Dus met minder treinen, extra overstappen en een langere reisduur. En grote drukte. Daarom adviseren wij onze reizigers daar nu al rekening mee te houden en als het even kan vóór de avondspits te reizen. En als u vanmiddag of vanavond niet persé op stap moet, kunt u beter thuisblijven.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:32 schreef saaw het volgende:
ik moet vanavond eigenlijk ook naar leiden vanuit amsterdam
rijden de trams nog eigenlijk?

In het centrum echt niks, zal dan zo wel weer komen denk ikquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:34 schreef Lariekoek het volgende:
In Amsterdam Zuid-oost opnieuw grote dikke vlokken

waar in eschede zit jij, ik ben nu in het arke stadion en het sneeuwt amper, bijna niets!quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:33 schreef addie het volgende:
Nu iets harder in Enschede

De avondspits is om 12.00 al begonnenquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:34 schreef Crazy-M het volgende:
wij proberen hier om 15:00 weg te kunnen.
Om toch voor de avondspits te kunnen reizen

ik moet rond half9, maar ff kijken hoe het loopt, anders ga ik het nieteens proberenquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:34 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Zoals het er nu uitziet zal in de avondspits nog steeds een beperkte dienstregeling gelden. Dus met minder treinen, extra overstappen en een langere reisduur. En grote drukte. Daarom adviseren wij onze reizigers daar nu al rekening mee te houden en als het even kan vóór de avondspits te reizen. En als u vanmiddag of vanavond niet persé op stap moet, kunt u beter thuisblijven.

eerder op reis kan niet, ik heb van 6 tot 8 school en zou daarna langs mn ouders, in leiden dusquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:35 schreef NordicBlue het volgende:
Saaw,
8 februari Weersomstandigheden Door de sneeuwval is de dienstregeling aangepast. Treinreizigers in en naar de Randstad moeten rekening houden met minder reismogelijkheden per uur, extra overstappen en langere reistijden. Vertraging: 15-30 minuten. Naar verwachting rijden er tijdens de avondspits ook minder treinen. Advies: Ga eerder op reis.
Ik moest vanmorgen van den haag centraal (eigenlijk HS , maar daar waren de meeste stoptreinen gestremt) , en dat ging best

Dan zou ik lekker thuis blijvenquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:37 schreef saaw het volgende:
eerder op reis kan niet, ik heb van 6 tot 8 school en zou daarna langs mn ouders, in leiden dus
als het teveel gedoe is blijf ik lekker thuis

amsterdam centraal, lelylaan of zuid wtcquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:37 schreef NordicBlue het volgende:
Saaw , vanaf welk station?

Leleylaan rijdt alles nog, een aantal treinen is er wel uit voorzorg uitgehaald.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:38 schreef saaw het volgende:
[..]
amsterdam centraal, lelylaan of zuid wtc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |