www.flitsservice.nlquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:20 schreef Jodelaar het volgende:
Alle sites liggen er hier uitiemand nog een site voor filenieuws die er niet uitligt?
laat maar komenquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:20 schreef Misstique het volgende:
In Raalte komt het nu met bakken uit de lucht.
VID doet t hier nogquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:20 schreef Jodelaar het volgende:
Alle sites liggen er hier uitiemand nog een site voor filenieuws die er niet uitligt?
Liever niet, ik moet nog naar huis rijden vanavond.quote:
2 minuten terug niet, toen was het weer stil.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:24 schreef Logician het volgende:
[..]pardon? ut sneeuwt onderbroeken mafkees!
Het begint hier netquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
In Raalte ook nog niks overigens.
Gaat nu toch best hard hier, mag de rest van de middag wel zo door gaanquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:25 schreef pfaf het volgende:
[..]
2 minuten terug niet, toen was het weer stil.
En dit vind ik nog matigjes. 10x per jaar enzo.
Hier (Glanerbrug) beginnen de eerste vlokjes weer.. net was er letterlijk niksquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:24 schreef Logician het volgende:
[..]
pardon? ut sneeuwt onderbroeken mafkees!
aldus de NS site nuquote:Weeralarm: advies voor de avondspits
Wegens de zware sneeuwval hebben NS en ProRail besloten de dienstregeling aan te passen.
Zoals het er nu uitziet zal in de avondspits nog steeds een beperkte dienstregeling gelden. Dus met minder treinen, extra overstappen en een langere reisduur. En grote drukte. Daarom adviseren wij onze reizigers daar nu al rekening mee te houden en als het even kan vóór de avondspits te reizen. En als u vanmiddag of vanavond niet persé op stap moet, kunt u beter thuisblijven.
ProRail geeft veel extra aandacht aan het goed functioneren en sneeuwvrij houden van de wissels. NS zet extra informatiemedewerkers in op de stations en zorgt voor gladheidsbestrijding op de perrons
Hier ook, harder dan heel deze dagquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:26 schreef Crazy-M het volgende:
en ja hoor, den bosch begint het weer opnieuw met sneeuwen
Stadshagen nog droog.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:27 schreef CarloZ_ het volgende:
De eerste vlokjes geregistreerd, het gaat zo beginnen denk ik.....
Zwolle Ceintuurbaan..
quote:Ik twijfel over vanaaf
NS raadt af niet te reizen of buiten de spits, maar op dit moment stelt
het nog
steeds geen flikker voor
MM
Duurt nog wel effe, in Zwolle is het net begonnen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:33 schreef Molline het volgende:
Volgens de buienradar zouden we hier (=Assen) nu langzamerhand ingesneeuwd moeten raken.![]()
Molline heeft nog geen sneeuwvlokje gezien
nogmaals ; buienradar klopt niequote:Op donderdag 8 februari 2007 13:33 schreef Molline het volgende:
Volgens de buienradar zouden we hier (=Assen) nu langzamerhand ingesneeuwd moeten raken.![]()
Molline heeft nog geen sneeuwvlokje gezien
Zoals het er nu uitziet zal in de avondspits nog steeds een beperkte dienstregeling gelden. Dus met minder treinen, extra overstappen en een langere reisduur. En grote drukte. Daarom adviseren wij onze reizigers daar nu al rekening mee te houden en als het even kan vóór de avondspits te reizen. En als u vanmiddag of vanavond niet persé op stap moet, kunt u beter thuisblijven.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:32 schreef saaw het volgende:
ik moet vanavond eigenlijk ook naar leiden vanuit amsterdam
rijden de trams nog eigenlijk?
In het centrum echt niks, zal dan zo wel weer komen denk ikquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:34 schreef Lariekoek het volgende:
In Amsterdam Zuid-oost opnieuw grote dikke vlokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |