Inderdaad.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:36 schreef addie het volgende:
mini-vlokjes in Enschede!
quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:35 schreef grommet het volgende:
Schagen, noord holland.
Eerste kleine vlokken dwarrelen naar beneden.
Inderdaad nog behoorlijk mini..quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:36 schreef addie het volgende:
mini-vlokjes in Enschede!
Je zit in Arnhemquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:38 schreef addie het volgende:
Voorlopig is het niks.. maar wie weet wordt het meer
En nu is het opgehouden! Zeg zoiets dan ook niet!quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:36 schreef seilram het volgende:
Hier in Tilburg is het al uren aan 't sneeuwen. Blijft goed liggen. Dat wordt straks sneeuwpop bouwen, goeie plaksneeuw!![]()
WTF - das snel. lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:40 schreef Razor21 het volgende:
Hier in Amsterdam Sloterdijk als een malle nu sneeuwen al 40 min bezig....hoorde net dat er in Almere al 20 cm schijnt te liggen?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:35 schreef Qwea het volgende:
Volgens MikeyMo sneeuwt het in alkmaar
Fijn juist, mag zo blijven van mij, kan ik tenminste normaal thuiskomen vanaaf.quote:
Ah dacht al. Hier ligt nu tocg wel een dikke 3 cmquote:
Reporting from industrieterrein Gooisekant te Almere.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:40 schreef Razor21 het volgende:
Hier in Amsterdam Sloterdijk als een malle nu sneeuwen al 40 min bezig....hoorde net dat er in Almere al 20 cm schijnt te liggen?
Wat kan een landschap toch veranderen door een paar vlokjes sneeuwquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:41 schreef Dichterbijer het volgende:
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
Huh? Waar ik nu ben, 40km verderop in het noorden van Flevoland, ligt nog helemaal nietsquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:40 schreef Razor21 het volgende:
WTF, de sneeuw laat auto's verdwijnen en vrachtwagens verschijnenquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:41 schreef Dichterbijer het volgende:
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
Hilversum
Hoe creeer ik files les #1quote:
Ja leuk he en ik moet dus rond half 5 naar werkquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:43 schreef highway101 het volgende:
[..]
Hoe creeer ik files les #1
als iedereen op de rechterstrook gaat rijden, dan is dat vragen om files, als je de capaciteit met 50% terugschroeft![]()
Leidseplein ookquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:19 schreef minkuukel het volgende:
Amsterdam Stadionplein dikke vlokken![]()
Dan blijft die baan tenminste schoon, doe je dat niet, worden beide banen glad en staat het op een gegeven moment helemaal stil.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:43 schreef highway101 het volgende:
[..]
Hoe creeer ik files les #1
als iedereen op de rechterstrook gaat rijden, dan is dat vragen om files, als je de capaciteit met 50% terugschroeft![]()
Hier in Hengelo moet je ook heeeeeeeeeeeeeeel goed kjiken!quote:
Meeste scholen zijn dicht.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:47 schreef MonoSynth het volgende:
Hier in Zwolle nog nix maar ik ga toch maar voor de zekerheid lopend naar school....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |