quote:ZWARE SNEEUW: GROTE OVERLAST
Om 09.00 uur gaat het van het zuidwesten uit sneeuwen. Om 12.00 ligt de voorste begrenzing van de sneeuw op de lijn Haarlem-Enschede. Vanmiddag breidt de sneeuw zich verder naar het noorden uit. Er valt gemiddeld 5-10 cm.
donderdag 08 februari 2007 07.52 uur
Zeker van welquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:19 schreef HenkieVdV het volgende:
Hier in Enschede nog geen sneeuw gezien en die zal ook wel niet komen.
Ik ben benieuwd hoe laat het nu eindelijk komt, hier in Hengelo is nog geen sneeuwvlok te zien.quote:
Gelukkig moet ik dan net op m'n werk zijn.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:23 schreef B03S het volgende:
Enschede is over 30 minuten aan de beurt.
Losser nog niksquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:25 schreef B03S het volgende:
mzzzz die 30 minuten zijn er 2 geworden.. het sneeuwt hier iets... Ariensplein..
zeker wel, in de achterhoek sneeuwt het alquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:19 schreef HenkieVdV het volgende:
Hier in Enschede nog geen sneeuw gezien en die zal ook wel niet komen.
Oowh shit ja, ik zie het nu ook.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:25 schreef B03S het volgende:
mzzzz die 30 minuten zijn er 2 geworden.. het sneeuwt hier iets... Ariensplein..
Glanerbrug nog niks?quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:28 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Oowh shit ja, ik zie het nu ook.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:27 schreef Jivis het volgende:
Omgeving Zwolle nog geen vlokje te zien...
echtquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:32 schreef highway101 het volgende:
Ik hoorde dat scholen in Zwolle nu sneeuwvrij geven. Er ligt alleen geen sneeuw
Mooi, dan kan Almelo ook niet lang meer op zich laten wachten.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:32 schreef -Vaduz- het volgende:
De eerste ietsie pietsie vlokjes in Rijssen nu.
Zou ik wel doen, moet straks ook nog bootschappen doen als ik terug kom van me werk >_<. Gelijk direct maar ff doen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, 't gaat lekker hierStraks heerlijk door de sneeuw met zoon naar school
Meteen maar even boodschappen doen dan
Haha ik doe het meestal op donderdag als me vriendin er niet is lekker relaxed groot kebab menu in de trein op etenquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:06 schreef Wireless het volgende:
[..]
Klopt, daar haalde ik elke dag bijna een broodje![]()
Komt nu alleen me strot uit dus loop ik 20 meter verder naar de Albert Heyn op het station (waar alles 2x zo duur is... )
WAAAT!?quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:25 schreef cinnamongirl het volgende:
De facilitaire dienst hier mailde net rond dat er slaapplekken worden ingericht hier op het werk...
gezelligquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:25 schreef cinnamongirl het volgende:
De facilitaire dienst hier mailde net rond dat er slaapplekken worden ingericht hier op het werk...
Inderdaad.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:36 schreef addie het volgende:
mini-vlokjes in Enschede!
quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:35 schreef grommet het volgende:
Schagen, noord holland.
Eerste kleine vlokken dwarrelen naar beneden.
Inderdaad nog behoorlijk mini..quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:36 schreef addie het volgende:
mini-vlokjes in Enschede!
Je zit in Arnhemquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:38 schreef addie het volgende:
Voorlopig is het niks.. maar wie weet wordt het meer
En nu is het opgehouden! Zeg zoiets dan ook niet!quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:36 schreef seilram het volgende:
Hier in Tilburg is het al uren aan 't sneeuwen. Blijft goed liggen. Dat wordt straks sneeuwpop bouwen, goeie plaksneeuw!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |