WTF - das snel. lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:40 schreef Razor21 het volgende:
Hier in Amsterdam Sloterdijk als een malle nu sneeuwen al 40 min bezig....hoorde net dat er in Almere al 20 cm schijnt te liggen?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:35 schreef Qwea het volgende:
Volgens MikeyMo sneeuwt het in alkmaar
Fijn juist, mag zo blijven van mij, kan ik tenminste normaal thuiskomen vanaaf.quote:
Ah dacht al. Hier ligt nu tocg wel een dikke 3 cmquote:
Reporting from industrieterrein Gooisekant te Almere.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:40 schreef Razor21 het volgende:
Hier in Amsterdam Sloterdijk als een malle nu sneeuwen al 40 min bezig....hoorde net dat er in Almere al 20 cm schijnt te liggen?
Wat kan een landschap toch veranderen door een paar vlokjes sneeuwquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:41 schreef Dichterbijer het volgende:
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
Huh? Waar ik nu ben, 40km verderop in het noorden van Flevoland, ligt nog helemaal nietsquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:40 schreef Razor21 het volgende:
WTF, de sneeuw laat auto's verdwijnen en vrachtwagens verschijnenquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:41 schreef Dichterbijer het volgende:
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
Hilversum
Hoe creeer ik files les #1quote:
Ja leuk he en ik moet dus rond half 5 naar werkquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:43 schreef highway101 het volgende:
[..]
Hoe creeer ik files les #1
als iedereen op de rechterstrook gaat rijden, dan is dat vragen om files, als je de capaciteit met 50% terugschroeft![]()
Leidseplein ookquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:19 schreef minkuukel het volgende:
Amsterdam Stadionplein dikke vlokken![]()
Dan blijft die baan tenminste schoon, doe je dat niet, worden beide banen glad en staat het op een gegeven moment helemaal stil.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:43 schreef highway101 het volgende:
[..]
Hoe creeer ik files les #1
als iedereen op de rechterstrook gaat rijden, dan is dat vragen om files, als je de capaciteit met 50% terugschroeft![]()
Hier in Hengelo moet je ook heeeeeeeeeeeeeeel goed kjiken!quote:
Meeste scholen zijn dicht.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:47 schreef MonoSynth het volgende:
Hier in Zwolle nog nix maar ik ga toch maar voor de zekerheid lopend naar school....
quote:quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:36 schreef seilram het volgende:
Hier in Tilburg is het al uren aan 't sneeuwen. Blijft goed liggen. Dat wordt straks sneeuwpop bouwen, goeie plaksneeuw!
Hmz, inderdaad.quote:WasQ - donderdag 8 februari 2007 @ 12:40
En nu is het opgehouden! Zeg zoiets dan ook niet!
Zo krijg je inderdaad een verkeersinfarct. Dat past namelijk niet op de rechterrijstrook, en vervolgens staat het stil, blijft het sneeuwen, en daarna komt er niemand meer weg, omdat er geen sneeuw geruimd kan worden door de files.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dan blijft die baan tenminste schoon, doe je dat niet, worden beide banen glad en staat het op een gegeven moment helemaal stil.
Zulke adviesen geven ze echt niet voor niets.
wees blij, hoef je vanavond niet door die bruine drap te baggeren.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:49 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb net 20 vlokjes gezien, toen was het over...
Hier ook sneeuw inmiddels, maar weinig indrukwekkend...quote:
Familie van Huub van Ballegoyen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:50 schreef joachim87 het volgende:
Groeten, Ankie van Ballegoyen Directeur Economie
OV is nooit een optie. Ik voorspel overnachten voor reizigers.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:50 schreef Jodelaar het volgende:
Connexion site werkt hier niet maar kan iemand kijken of de Lijn Den Haag - Zoetermeer (lijn 5) nog rijdt? anders ben ik fucked... hoorde van iemand dat hij niet meer rijdt door te veel sneeuw op de baan bij leidseveen en te veel sneeuw op de busbaan op de A12.. En dat ze geen zin hebben om in de file te staan..
Ben benieuwd.. kga hier echt niet overnachten erges hoor
In Stadshagen nog niks.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:52 schreef sjorti het volgende:
Nu ook in Zwolle de erste kleine vlokjes
hier niet. Hier enkel windquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Hier ook sneeuw inmiddels, maar weinig indrukwekkend...
Klopt, dat is het pas als er 5 cm per uur valt.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:54 schreef Bep het volgende:
Maar dit is toch geen zware sneeuwval????
Nee.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:54 schreef Bep het volgende:
Ja en een stel achterlijken legt daarvoor de helft van het OV stil.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:55 schreef ikke_ook het volgende:
[..]
Nee.
4 uur tijd, 5 cm sneeuw.... Das toch normaal in een winter
Welnee, gewone sneeuwbuiquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:54 schreef Bep het volgende:
yet, fuck it.. echt geen zin in..quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:53 schreef highway101 het volgende:
[..]
OV is nooit een optie. Ik voorspel overnachten voor reizigers.
quote:Rijkswaterstaat: ga niet de weg op
UTRECHT - Mensen die niet dringend de weg op hoeven wordt geadviseerd thuis te blijven. Dat adviseert Rijkswaterstaat donderdag in verband met de sneeuwval. Volgens de organisatie moeten mensen die wel de auto instappen hun snelheid aanpassen en rekening houden met langere reistijden.
Rijkswaterstaat raadt weggebruikers aan rechts te blijven rijden. Zo blijft de rechterrijstrook goed begaanbaar en sneeuw- en ijsvrij, aldus een woordvoerder.EVO en TLN, belangenorganisaties voor het wegtransport, adviseren eveneens vrachtwagenchauffeurs niet in te halen waar het sneeuwt. Ook wordt de chauffeurs gevraagd een parkeerplaats op te zoeken op het moment dat de risico's van doorrijden te groot zijn.
Is er al een nationaal rampgironummer?quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, gewone sneeuwbui
Was wel lekker met de hond buiten net.
En dat gaat het ook niet voorstellen, let maar op.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:56 schreef addie het volgende:
de vlokjes komen met meer vriendjes
maar eigenlijk stelt het nog steeds geen fluit voor
Ik zou het matige sneeuwval noemen, bij zware sneeuwval loopt het zicht terug tot minder dan 100-200 meter.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:58 schreef Jodelaar het volgende:
[afbeelding]
goed te zien waar nu zware sneeuwval valt.
Oh was jij een van die mutsen die mij bijna omver liep?quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:59 schreef miss_bleu het volgende:
sow dat was net met de afdeling op bijlmer bij don villa een leuk sneeuwballen gevecht
quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:02 schreef Kale het volgende:
12:49:05 08-02-07 19 I BRAN PAS OP LAWINE GEVAAR OP DE GMA
702081249050802999 0802999 BRW N-O Gelderland ( Monitorcode )
702081239540802999
12:39:54 08-02-07 19 I BRAN Actuele Sneeuw hoogte: APELDOORN 38 cm...
702081239540802999 0802999 BRW N-O Gelderland ( Monitorcode )
Dat zou kunnen!quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:01 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Oh was jij een van die mutsen die mij bijna omver liep?![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:03 schreef Bep het volgende:
Jongens , ik ga de hond uitlaten , ik hoop dat ik nog terug kan komen uit dit noodweer, anders,,,,,,,,,,,, vaarwel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |