Ja leuk he en ik moet dus rond half 5 naar werkquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:43 schreef highway101 het volgende:
[..]
Hoe creeer ik files les #1
als iedereen op de rechterstrook gaat rijden, dan is dat vragen om files, als je de capaciteit met 50% terugschroeft![]()
Leidseplein ookquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:19 schreef minkuukel het volgende:
Amsterdam Stadionplein dikke vlokken![]()
Dan blijft die baan tenminste schoon, doe je dat niet, worden beide banen glad en staat het op een gegeven moment helemaal stil.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:43 schreef highway101 het volgende:
[..]
Hoe creeer ik files les #1
als iedereen op de rechterstrook gaat rijden, dan is dat vragen om files, als je de capaciteit met 50% terugschroeft![]()
Hier in Hengelo moet je ook heeeeeeeeeeeeeeel goed kjiken!quote:
Meeste scholen zijn dicht.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:47 schreef MonoSynth het volgende:
Hier in Zwolle nog nix maar ik ga toch maar voor de zekerheid lopend naar school....
quote:quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:36 schreef seilram het volgende:
Hier in Tilburg is het al uren aan 't sneeuwen. Blijft goed liggen. Dat wordt straks sneeuwpop bouwen, goeie plaksneeuw!
Hmz, inderdaad.quote:WasQ - donderdag 8 februari 2007 @ 12:40
En nu is het opgehouden! Zeg zoiets dan ook niet!
Zo krijg je inderdaad een verkeersinfarct. Dat past namelijk niet op de rechterrijstrook, en vervolgens staat het stil, blijft het sneeuwen, en daarna komt er niemand meer weg, omdat er geen sneeuw geruimd kan worden door de files.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dan blijft die baan tenminste schoon, doe je dat niet, worden beide banen glad en staat het op een gegeven moment helemaal stil.
Zulke adviesen geven ze echt niet voor niets.
wees blij, hoef je vanavond niet door die bruine drap te baggeren.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:49 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb net 20 vlokjes gezien, toen was het over...
Hier ook sneeuw inmiddels, maar weinig indrukwekkend...quote:
Familie van Huub van Ballegoyen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:50 schreef joachim87 het volgende:
Groeten, Ankie van Ballegoyen Directeur Economie
OV is nooit een optie. Ik voorspel overnachten voor reizigers.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:50 schreef Jodelaar het volgende:
Connexion site werkt hier niet maar kan iemand kijken of de Lijn Den Haag - Zoetermeer (lijn 5) nog rijdt? anders ben ik fucked... hoorde van iemand dat hij niet meer rijdt door te veel sneeuw op de baan bij leidseveen en te veel sneeuw op de busbaan op de A12.. En dat ze geen zin hebben om in de file te staan..
Ben benieuwd.. kga hier echt niet overnachten erges hoor
In Stadshagen nog niks.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:52 schreef sjorti het volgende:
Nu ook in Zwolle de erste kleine vlokjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |