waar in eschede zit jij, ik ben nu in het arke stadion en het sneeuwt amper, bijna niets!quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:33 schreef addie het volgende:
Nu iets harder in Enschede
De avondspits is om 12.00 al begonnenquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:34 schreef Crazy-M het volgende:
wij proberen hier om 15:00 weg te kunnen.
Om toch voor de avondspits te kunnen reizen
ik moet rond half9, maar ff kijken hoe het loopt, anders ga ik het nieteens proberenquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:34 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Zoals het er nu uitziet zal in de avondspits nog steeds een beperkte dienstregeling gelden. Dus met minder treinen, extra overstappen en een langere reisduur. En grote drukte. Daarom adviseren wij onze reizigers daar nu al rekening mee te houden en als het even kan vóór de avondspits te reizen. En als u vanmiddag of vanavond niet persé op stap moet, kunt u beter thuisblijven.
eerder op reis kan niet, ik heb van 6 tot 8 school en zou daarna langs mn ouders, in leiden dusquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:35 schreef NordicBlue het volgende:
Saaw,
8 februari Weersomstandigheden Door de sneeuwval is de dienstregeling aangepast. Treinreizigers in en naar de Randstad moeten rekening houden met minder reismogelijkheden per uur, extra overstappen en langere reistijden. Vertraging: 15-30 minuten. Naar verwachting rijden er tijdens de avondspits ook minder treinen. Advies: Ga eerder op reis.
Ik moest vanmorgen van den haag centraal (eigenlijk HS , maar daar waren de meeste stoptreinen gestremt) , en dat ging best
Dan zou ik lekker thuis blijvenquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:37 schreef saaw het volgende:
eerder op reis kan niet, ik heb van 6 tot 8 school en zou daarna langs mn ouders, in leiden dus
als het teveel gedoe is blijf ik lekker thuis
amsterdam centraal, lelylaan of zuid wtcquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:37 schreef NordicBlue het volgende:
Saaw , vanaf welk station?
Leleylaan rijdt alles nog, een aantal treinen is er wel uit voorzorg uitgehaald.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:38 schreef saaw het volgende:
[..]
amsterdam centraal, lelylaan of zuid wtc
Ja en je ziet et ook heeeeel snel warmer worden in het zuiden. KOm op winter hou volquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:41 schreef Jodelaar het volgende:
Zuid Holland in de gevaren zone nu!
[afbeelding]
Glanerbrugquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:35 schreef Corleone het volgende:
[..]
waar in eschede zit jij, ik ben nu in het arke stadion en het sneeuwt amper, bijna niets!
BSCquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:35 schreef Corleone het volgende:
[..]
waar in eschede zit jij, ik ben nu in het arke stadion en het sneeuwt amper, bijna niets!
Whehe die van mijn broertje was afgebeld. Was zijn eerste les, dus die baaltquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:36 schreef Rosu het volgende:
Hoe snel gaat die sneeuw? Ik heb zo rijles, hoop wel dat dat door gaat... (Woon in het noorden)
zoals verwacht voor het zuiden en westen ..denk dat het noorden wel in de koude lucht blijftquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:44 schreef Lariekoek het volgende:
De koude lucht lijkt te gaan verliezen.
Dan zal het gebied straks stil moeten komen liggen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:45 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
zoals verwacht voor het zuiden en westen ..denk dat het noorden wel in de koude lucht blijft
vertraagtquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:46 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Dan zal het gebied straks stil moeten komen liggen?
Al dik 4 graden hier ...quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:41 schreef Jodelaar het volgende:
Zuid Holland in de gevaren zone nu!
[afbeelding]
quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:47 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
vertraagt
gebied word iig al wat groter aan de achterkant groeit er een stuk aan
quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:47 schreef Hi_flyer het volgende:
Temperaturen in het zuiden al heeel ruim boven nul. Voor de avond is het hier een grote modderzooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |