Gewoon oktoberfest intikken.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:07 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
gans,ik vind die bierfest vrouwtjes echt lekker, wil dit jaar ook wel naar het oktoberfest![]()
dus eigenlijk, waar zoek je op om zulke plaatjes te vinden?
prutser, lasagna was je specialiteitquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:28 schreef FJD het volgende:
Ik was laat thuis dus ik lasagna gekochtMoest je dus de deksel eraf halen en dan in de oven doen. Goed ik denk dan zal er wel iets van aluminium in dat pak zitten
Helemaal niets. Hmmmm das vreemd eens even kijken of t goed brand dan! Binnen twee tellen stond dat halve ding in de fik
maar goed dat ie niet in de oven zat
Nu bak ik m'n lasagna wel in de roerbakpan![]()
Nog steedsquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:33 schreef IJsmuts het volgende:
prutser, lasagna was je specialiteit![]()
maar BoF @ Oktoberfest zie ik wel zitten![]()
welke?quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nieuwe in-ear oordopjes besteldOude zijn half verrot (nog maar geluid uit 1 dopje) en de garantie net verlopen
Nu maar deze besteld:
[afbeelding]
¤ 49,- maar dan heb je ook wat
quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tsja.... kwaliteit of kwantiteit he.
@dekkered: Sennheiser CX300
Idd, heb het niet gelezen maar titel vind ik al genoeg.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:40 schreef dekkered het volgende:
waarom zijn mensen zo ziek in hun hoofd? :S
Peuter verkracht op kinderboerderij
2 jaarig kind verkracht door een pedoquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:42 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Idd, heb het niet gelezen maar titel vind ik al genoeg.
Die heb ik nu maar is dus verrotquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:37 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
[afbeelding]
maar dan in het zwart...
Sony MDR-EX71SL
hoezo Der Untergang? (ja ik weet dat het een film is)quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:53 schreef FJD het volgende:
Als geluid dan zo belangrijk is koop dan zo'n grote headsetHeb op de Breda-LAN dat ding van Niels op m'n hoofd gehad, dacht dat Hitler Breda was binnengetrokken man
Der Untergang
o okejquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:56 schreef FJD het volgende:
Omdat Niels die film aan het kijken was. Daarnaast was Breda de Untergang voor vele Jupilers.
RIP Jups
quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:18 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
pfff ferdi, dis de eerste hit op " beer and tits"
die wilde ik niet eens posten![]()
Zeker die duitser?quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Baus met wie heb je nu weer ruzie gemaakthad weer een mailtje
pas maar op straks is ie net als hitlerquote:
Had een seintje gegeven ze liggen hier weg te rotten, klote dingen. Weet niet wat het is maar ze zitten 3x niks en het geluid vind ik 3x niks en iedereen is er lovend over. Doe ik iets fout?quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nieuwe in-ear oordopjes besteldOude zijn half verrot (nog maar geluid uit 1 dopje) en de garantie net verlopen
Nu maar deze besteld:
[afbeelding]
¤ 49,- maar dan heb je ook wat
Denk het. Er zitten toch drie verschillende dopjes bij? Misschien gebruik je nu de verkeerde voor je oor...quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:11 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Had een seintje gegeven ze liggen hier weg te rotten, klote dingen. Weet niet wat het is maar ze zitten 3x niks en het geluid vind ik 3x niks en iedereen is er lovend over. Doe ik iets fout?
Mja heb ze allemaal getest, de een is te groot, de ander te klein. En het geluid klinkt heel scherp. En dan bedoel ik scherp van vals en niet van zuiver. Alsof het geen bass heeft.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Denk het. Er zitten toch drie verschillende dopjes bij? Misschien gebruik je nu de verkeerde voor je oor...
Ging die ook janken als een klein kind en baus een cheater noemen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:10 schreef dekkered het volgende:
[..]
pas maar op straks is ie net als hitler
o wat zeg ik nou![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:13 schreef Purky het volgende:
Hoe kan 't dat mijn spel ineens uitvaltZat helemaal in de game, samen met iemand ging 't super goed.. ineens valt me spel uit.. damnnn
![]()
![]()
Tommie Fquote:
Welke MP3 Speler heb je en kun je daarvan de Equalizer niet instellen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:13 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Mja heb ze allemaal getest, de een is te groot, de ander te klein. En het geluid klinkt heel scherp. En dan bedoel ik scherp van vals en niet van zuiver. Alsof het geen bass heeft.
Er riep net tijdens een game cheater tegen bausquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Tommie F.Mailtje was erg kort en in goed Nederlands.
Iaudio U3 ofzoiets. In ieder geval een hele dure was het. Heb ik al geprobeerd maar helpt weinig. En bovendien klinkt het met de standaard meegeleverde oordopjes al gelijk goed.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Welke MP3 Speler heb je en kun je daarvan de Equalizer niet instellen?
So true.quote:
Daar kan ik me helemaal niks van herinnerenquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:58 schreef FJD het volgende:
Jorrit was overigens hoofd verantwoordelijke voor de genoicde in Breda.
Ik heb nog maar heel weinig mensen gehoord die standaard meegeleverde oordopjes goed vinden....je bent uniek! Gefeliciteerdquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:19 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Iaudio U3 ofzoiets. In ieder geval een hele dure was het. Heb ik al geprobeerd maar helpt weinig. En bovendien klinkt het met de standaard meegeleverde oordopjes al gelijk goed.
[afbeelding]
En die oordopjes gebruik ik ook gewoon
Ich habe es nicht gewusstquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Daar kan ik me helemaal niks van herinneren
Jezelf in 1 volzin tegensprekenquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb nog maar heel weinig mensen gehoord die standaard meegeleverde oordopjes goed vinden....je bent uniek! Gefeliciteerd![]()
lolquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik heb nog maar heel weinig mensen gehoord die standaard meegeleverde oordopjes goed vinden....je bent uniek! Gefeliciteerd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |