Verkrachting kan ook in de mond. Zie ook http://nl.wikipedia.org/wiki/Verkrachting .quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:36 schreef zoalshetis het volgende:
ik snap niet eens dat ie er in kan. ma goed. ernstige zaak.
12 jaar???? Dast toch veel en veel te kort!!!!!!!!quote:Verkrachting is iemand tegen diens wil, mogelijk naast andere ontuchtige handelingen, een ongewenste binnendringing van zijn of haar lichaam doen ondergaan.
Bij deze binnendringing (penetratie) gaat het niet alleen om het gedwongen ondergaan van een geslachtsgemeenschap. Een verkrachting kan ook het ongewenst binnendringen zijn in anus of mond. De penetratie hoeft niet per se met de penis te worden uitgevoerd: binnendringen met vingers, voorwerpen of tong (tongzoenen) kan verkrachting zijn. Zowel mannen als vrouwen kunnen het slachtoffer zijn van een verkrachting. Ook tussen huwelijkspartners kan sprake zijn van verkrachting, aangezien partnerschap geen automatische toestemming tot seksuele handelingen betekent.
Het grote verschil met aanranding is dat bij een aanranding geen sprake is van binnendringen van het lichaam en bij verkrachting wel.
In de Nederlandse wet staat op verkrachting een gevangenisstraf van maximaal 12 jaar. [Wikipedia]
Ik ben links!!!! Maar ik vind de strafmaat veel en veel te laag!!!quote:Ik wacht op reacties van linkse rakkers die waarschijnlijk vinden dat de dader vooral niet te streng gestraft moet worden maar geholpen.
Kom op linkse rakkers hier is jullie kans
Dit slaat echt helemaal nergens op. Er is iets heel ergs gebeurd met een heel jong kindje, en jij moet het over links en rechts gaan hebben? Dat is echt triest.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:54 schreef TranceAction het volgende:
Ik wacht op reacties van linkse rakkers die waarschijnlijk vinden dat de dader vooral niet te streng gestraft moet worden maar geholpen.
Doe niet zo sneu.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:54 schreef TranceAction het volgende:
Ik wacht op reacties van linkse rakkers die waarschijnlijk vinden dat de dader vooral niet te streng gestraft moet worden maar geholpen.
Meld!!quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:54 schreef TranceAction het volgende:
second that .. nog geen woord van afschuw en/of medeleven, alles wat hij/zij ziet is een kans om links te bashen .. over vervlakking van normen en waarden gesprokenquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:06 schreef djenneke het volgende:
Dit slaat echt helemaal nergens op. Er is iets heel ergs gebeurd met een heel jong kindje, en jij moet het over links en rechts gaan hebben? Dat is echt triest.
De dader moet vrij gesproken worden en hoeft geen TBS.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:54 schreef TranceAction het volgende:
Ik hoop dat -ie de rest van z'n leven op de TBS blijft.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:54 schreef TranceAction het volgende:
Dan ben jij de volgende die ik beschuldig van kinderverkrachting. Geen proces, niks, hoppááá.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:18 schreef DenniZZ het volgende:
gewoon zonder pardon doodschieten, geen geld aan verspillen geen proces allemaal onnodig. Dood met hem.
vraag ik me af of je dan gestoorder bent als je een jong van 2 jaar verkracht dan wanneer je er 1 van drie jaar verkracht.. ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:33 schreef aloa het volgende:
Op een kinderboerderij aan de Botteskerksingel in Osdorp is zondagmiddag een 2-jarig jongetje verkracht. De 20-jarige dader is gearresteerd.
De man had het kind weggelokt bij zijn moeder. Zij betrapte de man in een schuurtje, waarop hij meteen vluchtte. Hij is dezelfde dag aangehouden en heeft bekend.
Omdat de dader regelmatig op de kinderboerderij kwam en ook af en toe hielp op een basisschool in Amsterdam, wordt onderzocht of hij meer slachtoffers heeft gemaakt. De man heeft toegegeven pedofiel te zijn, maar zegt dat dit zijn eerste slachtoffer was.
2 jaar, hoe gestoord kun je zijn....
bron: AT5
Dat is net zo gestoord...quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:28 schreef baNEEL het volgende:
[..]
vraag ik me af of je dan gestoorder bent als je een jong van 2 jaar verkracht dan wanneer je er 1 van drie jaar verkracht.. ?
kinderboerderij hé .. dat is een afgesloten terrein dus je kan de kleintjes lekker hun gang laten gaan, er kan zo snel niets gebeuren denk je dan, dat er een pedo rond zou kunnen lopen, tja ..quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:39 schreef Swetsenegger het volgende:
ik snap niet hoe je een kind van 2 zolang uit het oog verliest dat hij weg gelokt kan worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |