quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:09 schreef Viro het volgende:
[..]
Hier gaat het dus om. Wat rudy zegt. En jij kan iedereen zijn
Dat bedoel ik dus. En dant kan bij alle vlaggen gebeuren op karkandquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:30 schreef staticdata het volgende:
[..]
dan heerst daar een grote verdeeldheid, omdat ik het wel terecht vind wat baus doet op die manier.
alleen het verschil is dat wanneer dit bij mij gebeurt ik ook het accepteer.
beetje krom dat je mensen niet mag killen als je bij een vlag staat. kom op zeg. 1 granaat en heel je squad is weg. in dat geval ga ik echt niet wachten, neermaaien die zooi. ga je bij square bijvoorbeeld echt achter die houten schutting liggen is het heel wat anders.
maar dan beschuldig je baus in dit gevalquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:36 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. En dant kan bij alle vlaggen gebeuren op karkand
hehe eindelijk iemand die zich niet meteen voelt aangesproken maar eerst eens gaat kijken wat er nou ongeveer verstaan word onder spawnkillen...quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:31 schreef Stefan740 het volgende:
spawnkillien = binnen 1 minuut 3x worden gekilled door iemand die ligt te wachten op je
=
kick zonder pardon naar mijn mening
DAT ZEG IK TOCH OOK NIET! Damn ik heb nog wel een cursus lezen voor jullie hoor... Ik ga er niet eens meer op in... Lees eerst maar eens goed...quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:30 schreef staticdata het volgende:
[..]
dan heerst daar een grote verdeeldheid, omdat ik het wel terecht vind wat baus doet op die manier.
alleen het verschil is dat wanneer dit bij mij gebeurt ik ook het accepteer.
beetje krom dat je mensen niet mag killen als je bij een vlag staat. kom op zeg. 1 granaat en heel je squad is weg. in dat geval ga ik echt niet wachten, neermaaien die zooi. ga je bij square bijvoorbeeld echt achter die houten schutting liggen is het heel wat anders.
Is dat met leesmateriaal?quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:38 schreef RudyCarell het volgende:
Damn ik heb nog wel een cursus lezen voor jullie hoor...
niet zo frustie gelijk. als je kijkt zijn we het met zijn 3en gewoon eens hoorquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:38 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
hehe eindelijk iemand die zich niet meteen voelt aangesproken maar eerst eens gaat kijken wat er nou ongeveer verstaan word onder spawnkillen...
[..]
DAT ZEG IK TOCH OOK NIET! Damn ik heb nog wel een cursus lezen voor jullie hoor... Ik ga er niet eens meer op in... Lees eerst maar eens goed...
oke we bedoelen hetzelfdequote:Op donderdag 8 februari 2007 16:42 schreef staticdata het volgende:
[..]
niet zo frustie gelijk. als je kijkt zijn we het met zijn 3en gewoon eens hoor![]()
ach het is een begin, en waarschijnlijk vinden de BoF tieners dit fan-tas-tischquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:46 schreef staticdata het volgende:
corona is zoiezo geen bier, en dat zijn ook geen tieten maar stoflappen
ga je zo nog wel ff uitleggen dat het geen geldverspilling is om zoiets te kopen en dat het gewoon gaaf is om zoiets te hebben? anders krijgen we hier weer misverstandenquote:
oh ja goed planquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:58 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ga je zo nog wel ff uitleggen dat het geen geldverspilling is om zoiets te kopen en dat het gewoon gaaf is om zoiets te hebben? anders krijgen we hier weer misverstanden![]()
ik zie geen bier noch tiet in deze postquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Weet je wat nu eigenlijk het leuke is...
Domo tours is ooit begonnen op Daqing Oilfields en niet op Mashtuur, dat kwam daarna pas
dat spul heeft toch geen nutquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:58 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ga je zo nog wel ff uitleggen dat het geen geldverspilling is om zoiets te kopen en dat het gewoon gaaf is om zoiets te hebben? anders krijgen we hier weer misverstanden![]()
dat is geen echt bier en geen echte tietenquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
sorry ijs. ik liep nog wat posts achter.
[afbeelding]
Weet jij wel hoe beide eruit zien?quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:03 schreef dekkered het volgende:
[..]
dat is geen echt bier en geen echte tieten![]()
![]()
tuurlijkquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Weet jij wel hoe beide eruit zien?
je heb toch een vriendin?quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[afbeelding]
Hier ga ik hopelijk zondag ook van genieten in duitsland
quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Weet jij wel hoe beide eruit zien?
BIERFESTquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:07 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dus eigenlijk, waar zoek je op om zulke plaatjes te vinden?
topic volquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:08 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
![]()
en nu ga jij eens je favo tieten posten!![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:08 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
![]()
en nu ga jij eens je favo tieten posten!![]()
zijn trouwens niet allemaal super hor geloof ikquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:11 schreef dekkered het volgende:
[..]
topic vol![]()
Ongelooflijk mooie tieten
whehehehe, mn vriendin ziet het plaatje en zegt:quote:
dat jij een vriendin hebt zegquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:14 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
whehehehe, mn vriendin ziet het plaatje en zegt:
"dat kan toch niet? pascal is dat echt? nee, dat kan echt niet!"
![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:17 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dekkered, doe ons eens een dienst en ga eens zon topic openen in je eigen stijl!!
te laatquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:17 schreef IJsmuts het volgende:
laat maar
pfff ferdi, dis de eerste hit op " beer and tits"quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:16 schreef FJD het volgende:
Maar goed dat zijn allemaal leuke plaatjes maar tja er is altijd baas boven baas
[afbeelding]
hij is gewoon luiquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:18 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
pfff ferdi, dis de eerste hit op " beer and tits"
die wilde ik niet eens posten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |