Ik was mec......quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:26 schreef FJD het volgende:
Snel vlaggen cappen danbij de laatste vlag suicide en van team wisselen
Het is maar een testperiode hequote:Op donderdag 8 februari 2007 13:48 schreef Viro het volgende:
Jezus zeg wat is het niveau nog meer omlaag gegaan nu FF aanstaat. Medics durven je gewoon niet te reviven. Lopen gewoon langs je heen.
Tja, hier ben je admin voor om die gasten te waarschuwen (warning via BF2CC) en als ze niet luisteren/lezen, schop je ze er gewoon af. Als ze daarna nog terug komen doen ze het niet meer, doen ze het nog steeds geef je ze een ban van een uur of langer.quote:Server message :
MEC do not enter the hill. Wat doen ze allemaal juist heuvel op en dan door naar US spawnpoint. Voor mij is nu de lol eraf.
Dus dat is op een werkdag genomen 32:8=4 4 berichten per uur dus...quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:15 schreef ursel het volgende:
[..]
Aantal posts: 49997 (gemiddeld 32 per dag)
![]()
Daar kan je nog wat van leren IJs..![]()
Puik plan!quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:14 schreef Viro het volgende:
Ik ga de server message aanpassen.
Voorbeeld :
Welcome to the Band of Fok!kers server. Have fun and follow the understanding rules.
1. No baseraping or spawnkilling.
2. Mec isnt allowed to enter the hill. Stay back!!!
3. No stats padding. Do that and we will report you to EA.
4.Hackers wil get a PERM BAN and will be reported to EA.
5. We make room for BoF member
We zoeken nieuwe leden. Check onze forum : bandoffokkers.nl
Dan weten de mensen gelijk als ze de server joinen wat wel mag en wat niet. Als dit er staat als server message kunne ze niet zeiken dat ze nergens de relgels hebben gelezen.
Als iedereen het hier mee eens is dan zet ik dit erin.
Ja was even een voorbeeld dus dan let ik niet op spelfouten of dergelijke.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:25 schreef FJD het volgende:
4&5 kunnen samengevoegd worden.
1&2 ook.
1. No baseraping or spawnkilling. Stay away from Hill!
3. Cheaters of any kind will be reported to EA.
member moet meervoud worden -> members.
Understanding is een belabberde vertaling van onderstaandeUnderstanding betekent namelijk begrijpen. Please take notice of the following rules zou beter passen.
Ik heb ook helemaal niet naar de inhoud gekeken, maar op deze manier past het waarschijnlijk wel beterquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:25 schreef FJD het volgende:
4&5 kunnen samengevoegd worden.
1&2 ook.
1. No baseraping or spawnkilling. Stay away from Hill!
3. Cheaters of any kind will be reported to EA.
member moet meervoud worden -> members.
Understanding is een belabberde vertaling van onderstaandeUnderstanding betekent namelijk begrijpen. Please take notice of the following rules zou beter passen.
Daar kwam ik dus achter. Dus heb ik regel nr3 weg gelaten.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:47 schreef staticdata het volgende:
hou er rekening mee dat je maar 4 of 5 regels in het laadscherm heb.
de rest moet je in de server messages proppen.
5 minuten? Zullen we jou eens op de boot zettenquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:56 schreef jpjedi het volgende:
lekker bezig jullie..kan 5 minuutjes per dag fok! checken en dan heb ik alleen tijd voor de laatste pagina en niet die 19 ervoor...![]()
maar dus weer mijn dagelijkse tvp bij deze..![]()
Spawnkillen is spawnkillen! En is voor mietjes... Zo triest alleen maar killen maar de vlag pakken ho, maarquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Spawnrapen van de uncap mag niet, verder mag het toch gewoon? We hebben nooit een regel gehad tegen het spawnkillen van een cappable vlag, toch?
Hebben we nooit gehad. Maar wat er de laatste tijd gebeurd is dat als mec 1 of 2 vlaggen over heeft dat US daar dan gaat spawnkillen ipv cappen. Of willekeurige mensen blijven bij 1 vlag liggen en killen zo de mensen die er spawnen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Spawnrapen van de uncap mag niet, verder mag het toch gewoon? We hebben nooit een regel gehad tegen het spawnkillen van een cappable vlag, toch?
Idd zo gaat het er nu aan toequote:Op donderdag 8 februari 2007 15:09 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Spawnkillen is spawnkillen! En is voor mietjes... Zo triest alleen maar killen maar de vlag pakken ho, maar![]()
Misschien moet je maar weer eens gaan spelen voordat je onzin gaat verkondigen..quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:09 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Spawnkillen is spawnkillen! En is voor mietjes... Zo triest alleen maar killen maar de vlag pakken ho, maar![]()
Ik laat me dan altijd killen.........en helemaal als ik van factory naar hotel ben gelopen. Vind lopen namelijk zo leuk!quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:35 schreef FJD het volgende:
Het blijft een variabel principe alhoewel ik ook wel eens aan het wachten ben op versterking. Als dan iemand spawned dan bied ik m heus geen bloemetje aan hoorEen zak met lood kan ie krijgen
zal wel zo zijn dat jij eindigd met een bloemetje op je buikquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:35 schreef FJD het volgende:
Het blijft een variabel principe alhoewel ik ook wel eens aan het wachten ben op versterking. Als dan iemand spawned dan bied ik m heus geen bloemetje aan hoorEen zak met lood kan ie krijgen
maar alleen als de zon schijnt, ik ga dus echt niet lopen als het regentquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:37 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik laat me dan altijd killen.........en helemaal als ik van factory naar hotel ben gelopen. Vind lopen namelijk zo leuk!
En als de zon niet schijnt en het regent niet??quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:40 schreef FJD het volgende:
[..]
maar alleen als de zon schijnt, ik ga dus echt niet lopen als het regent![]()
Dat is gewoon een kill... Dat is geen spawnkillen... Damn! Spawnkillen is als je er echt voor gaat, kijk een keer iemand op de spawn schieten ok... Maar jij ligt daar dus de hele tijd... Leuk manquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:26 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Misschien moet je maar weer eens gaan spelen voordat je onzin gaat verkondigen..
Als ik bij de telefooncel bij het hotel lig en de vlag aan het capturen ben en er spawnt iemand voor me neus, mag ik niet schieten?
Als ik bij het muurtje bij square lig en de vlag aan het capturen ben en er spawnt iemand voor me neus?
Als ik bij het muurtje bij suburb lig?
Als ik bij het kistje bij train lig?
etc, etc...
Vanuit elk capture punt heb je zicht op spawnpoints
Nou, dan dit verhaal! Ik wilde naar de andere kant lopen en vlak voordat ik het water in loop word ik opeens ingehaald:quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:57 schreef diamondvoodoo het volgende:
Zag deze laatst zwemmen onder de brug van train accident naar gatehouse:
[afbeelding]
Brrrr
quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Nou, dan dit verhaal! Ik wilde naar de andere kant lopen en vlak voordat ik het water in loop word ik opeens ingehaald:
[afbeelding]
Blijkt er een BoF-meeting te zijn. Als jullie me dat eens hadden verteld
Hier gaat het dus om. Wat rudy zegt. En jij kan iedereen zijnquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:59 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Dat is gewoon een kill... Dat is geen spawnkillen... Damn! Spawnkillen is als je er echt voor gaat, kijk een keer iemand op de spawn schieten ok... Maar jij ligt daar dus de hele tijd... Leuk man
De horror als je bij de vijand zat en op de grond was samen met chielquote:
Mashtuur??quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:23 schreef FJD het volgende:
Er is ook niemand meer die echt BH vliegt op Mashtuur heb ik t idee![]()
Als ik volgende week thuis ben gooi ik mn joystick wel weer even aan
Ja ik wilde wel BH-hoeren op Karkand maar na een paar uur rondlopen kwam ik tot de conclusie dat de BH wel erg goed verstopt zitquote:
Dan heb jij niet goed gezocht hoor!!!quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja ik wilde wel BH-hoeren op Karkand maar na een paar uur rondlopen kwam ik tot de conclusie dat de BH wel erg goed verstopt zit
Misschien aan de overkant dan, daar heb ik nog niet gezocht. Toen ik de BoF meet zag ben ik blijven hangen, was ook zo gezellig.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:27 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dan heb jij niet goed gezocht hoor!!!
dan heerst daar een grote verdeeldheid, omdat ik het wel terecht vind wat baus doet op die manier.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:09 schreef Viro het volgende:
[..]
Hier gaat het dus om. Wat rudy zegt. En jij kan iedereen zijn
Hehe ja aan de overkant istie ook, zal hem wel een keer aanwijzen!quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Misschien aan de overkant dan, daar heb ik nog niet gezocht. Toen ik de BoF meet zag ben ik blijven hangen, was ook zo gezellig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |