ja ja wrijf het er maar in jaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wooohooo blijft lekker liggen hier![]()
terwijl het donderdag met moeite ging, gaat het nu als een eitje
hele dag temp onder nul gehad, nu verder dalend naar -1.0
Ja klopt, ijsregen en sneeuwval momenteel, en met combinatie met harde wind komen nu al een aantal sneeuwduintjesquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:25 schreef Againzender het volgende:
Daar in het noorden ff uitkijken voor ijzel.. als er sneeuw blijft liggen, dan wordt het link als er koude regen valt.
1 of 2cm?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
met combinatie met harde wind komen nu al een aantal sneeuwduintjes![]()
Tja en gisteren strooiden ze terwijl dat amper nodig was en nu is het glad en strooien ze nietquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:01 schreef i2Them2 het volgende:
De wegen zijn nu nat doordat het net dooide. Maar nu vriest 't weer. Zo lekker glijden hier.
ik ga je dood makenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier de eerste 2 foto'ssneeuwt nu echt behoorlijk door
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Geniet maar mensen die regen hebben
Lijkt me sneeuwquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:39 schreef Steenarend het volgende:
Joepie kom nog een lading sneeuw aan in het noorden? (of is dat regen) geen verstand van weer enzo
gebied is denk ik net te klein voor een weeralarm, maar neemt niet weg dat men wat duidelijker had kunnen waarschuwen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier al een lange tijd ijs regen, echt spek spek glad, niet normaal! Dit was meer een weeralarm waardig geweest dan die van donderdag. Zijn ook al verschillende ongelukken gebeurt, echt in het hele noorden ijzelt het!
Dat is de pest met ijzel, daarom vind ik ook dat men daarvoor heel snel moet waarschuwen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Gebied te klein?? Van zuid tot noord Friesland, zelfs op de wadden ijzelt het! Bedoel, ijzel zie je niet zomaar, sneeuw wel.
De enige op P2000, maar daar zie je lang niet alles weet ik uit ervaring.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Lijkt me wel duidelijken dat is zeker niet de enige melding.
en ik zit dan gewoon al de hele avond in de zeikende regen, maar ik zit hier met verbazing naar de data te kijken uit het noorden.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik hou het in de gaten Againzender, wat je bent zeker niet de enige die benieuwd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |