Iemand die tijpen zegt moet wel met grootvaders drollenvanger op de mombakkes zitten.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:38 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Weet jij of het niet zo is? Nee? Nou dan!
Net zomin als jij weet of ik dit met mijn opa's ouwe ondergoed op mijn hoofd zit te tijpen, zeg maar.
Jij bent echt heel wonderlijk.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:07 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
De media schieten ook ernstig tekort. Televisie is een machtig middel om Moslims zwart af te schilderen. Om hun negatiever weer te geven dan ze zijn. Dat is misschien wel oneerlijk, maar het is ook wel zo veilig. Het uiteindelijke effect is veel positiever maar de journalistiek richt zichzelf ten gronde door hun eerlijke houding. De wereld is niet eerlijk. Dat is onzin.
Denk eens na hoe wij hier in het Westen de macht hebben verkregen. Door slaven te verhandelen en Indianen uit te roeien. Ook het christendom is hier dmv oorlog bevochten.
Dat is niet slecht, daar hebben we alles aan te danken, maar dat moet wel consequent opnieuw bewezen worden.
Neen, we moeten ons tot de kern van de zaak beperken en dat is de Islamisering. De Islamisering is duidelijk veel erger dan Moslim-terrorisme. Nu kunnen nette Moslims de terroristen als zondebok gebruiken en de Islamisering er door de achterdeur doorheen moffelen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jij bent echt heel wonderlijk.
Je wil de media dus onder staatscensuur brengen?
Je zegt dat christenen ook gewelddadig zijn. Ook maar eruitflikkeren dan?
Nee, zoveel joden zijn er immers niet meer over in Nederland.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:30 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Joden en Christenen etc. zijn gelijk bang dat ze ook de klos zijn als je het mag discrimineren maar in praktijk zal het zo'n vaart niet lopen.
Daar is op zich niets mis mee, toch?quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nee, meneer is net zo neutraal als die andere pias Bernard Lewis![]()
![]()
Nee, niet als je weet dat ie nog gekleurder is dan de regenboog en daarvan uitgaat.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:39 schreef Monidique het volgende:
[..]
Daar is op zich niets mis mee, toch?
Ik ken die Hebrew University niet, maar zegt het iets over zijn kleur?quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, niet als je weet dat ie nog gekleurder is dan de regenboog en daarvan uitgaat.
Dat ie een heerlijke gekleurde Joods-conservatieve bril heeft zegt datquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:44 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik ken die Hebrew University niet, maar zegt het iets over zijn kleur?
Waarom? Staat die universiteit daar om bekend, dat er alleen maar joods-conservatieve hoogleraren zijn?quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat ie een heerlijke gekleurde Joods-conservatieve bril heeft zegt dat
Hij is op politiek gebied veel te actief.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
Waarom? Staat die universiteit daar om bekend, dat er alleen maar joods-conservatieve hoogleraren zijn?
Ja, de zon schijnt behoorlijk fel in Israel. Een zonnebril is geen overbodige luxe.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Toch weten Joden vaak het best dat de Islam een knettergestoorde groepering is met gevaarlijke plannen. Echter omdat Joden niet willen dat er gediscrimineerd wordt, zijn ze de drijvende kracht achter de gelijke behandeling van de verschillende volkeren en religies geweest.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En dus mogen we complete bevolkingsgroepen mbv de media zwartmaken? Waarom gaan we niet meteen baby's opeten, das net zo logischquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:07 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
De media schieten ook ernstig tekort. Televisie is een machtig middel om Moslims zwart af te schilderen. Om hun negatiever weer te geven dan ze zijn. Dat is misschien wel oneerlijk, maar het is ook wel zo veilig. Het uiteindelijke effect is veel positiever maar de journalistiek richt zichzelf ten gronde door hun eerlijke houding. De wereld is niet eerlijk. Dat is onzin.
Door met "onchristelijke" methoden alle moslims in diskrediet te brengen?quote:Denk eens na hoe wij hier in het Westen de macht hebben verkregen. Door slaven te verhandelen en Indianen uit te roeien. Ook het christendom is hier dmv oorlog bevochten.
Dat is niet slecht, daar hebben we alles aan te danken, maar dat moet wel consequent opnieuw bewezen worden.
De universiteit van Jerusalem staat erom bekend . Qua politiek enzo dan, wat dat betreft is het een broeinest . Ze spelen altijd leuke 1-2tjes met de bekende rechtsconservatieve vleugel in Israel als er weer eens wat propaganda nodig is voor de grote Joodse strijd.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
Waarom? Staat die universiteit daar om bekend, dat er alleen maar joods-conservatieve hoogleraren zijn?
Ze hebben ook Tariq Ramadan gehad. Ze houden daar van een stevig debat.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
Als je, zoals je zelf zegt, moslimterrorisme niet meetelt bij de islamisering, wat is dan precies je probleem met de islam?quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:30 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Neen, we moeten ons tot de kern van de zaak beperken en dat is de Islamisering. De Islamisering is duidelijk veel erger dan Moslim-terrorisme. Nu kunnen nette Moslims de terroristen als zondebok gebruiken en de Islamisering er door de achterdeur doorheen moffelen.
We moeten de Islam hier geen kans geven, dat kan alleen door het niet meer toe te laten. Liefst door Moslims die hier nu wonen niet meer toe te laten. Als je de Islam ontmoedigt door het te weren uit het openbare leven ben je al een eind op weg. De politiek moet daarvoor de wet wijzigen, zodat het mogelijk is de Islam te discrimineren.
Het is jammer dat linkse partijen dit niet in willen zien in Nederland. Het zou goed zijn als de PvdA e.d. het gevaar onderkenden in plaats van goed te willen zijn. Anderen zoals Joden en Christenen etc. zijn gelijk bang dat ze ook de klos zijn als je het mag discrimineren maar in praktijk zal het zo'n vaart niet lopen.
Heeft die daar ook rondgelopen? Nee toch?quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ze hebben ook Tariq Ramadan gehad. Ze houden daar van een stevig debat.![]()
1) Het hoofddoekje.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
Als je, zoals je zelf zegt, moslimterrorisme niet meetelt bij de islamisering, wat is dan precies je probleem met de islam?
Ik zeg het zelden, maar een betere gelegenheid kan ik zo snel niet verzinnen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:10 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
1) Het hoofddoekje.
2) De Burka
3) Moslima's die weigeren de hand te geven aan meerderen.
4) 5 keer per dag bidden, ook binnen bedrijven.
5) Vrouwenbesnijdenis
6) Zeiken over cartoons
7) Zeiken over Salman Rushdie
8) Stelen uit naam van de Islam
9) Vrouwen mishandelen
10) Loverboys
11) Sperma op broodjes Shoarma
12) Ritueel slachten op balkons
13) Varkensvlees willen verbieden
14) Garnalen willen verbieden.
15) Honden willen verbieden
16) Verbod van rente op leningen
17) Halal-hypotheken
18) En wat dies meer zij.
Kun jij motiveren wat er dan zo positief is aan voornoemde 18 punten?quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:15 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik zeg het zelden, maar een betere gelegenheid kan ik zo snel niet verzinnen.
Wat ben jij dom zeg!!!![]()
ik zou haast medelijden krijgen met Darwin, omdat sommige apen niet verder zijn geevolueerd.
Hadden we het over Princeton? Nee?quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Heeft die daar ook rondgelopen? Nee toch?
euh.. evolutie is hetgeen waardoor er zoveel moslims zijn, de hardwerkende carriere makende nederlandse vrouw neemt op d'r 39ste 1 kind, hooguit 2.. de moslima daarintegen, werkloos, 9 kinderen thuis, zij is evolutionair gezien stukken beter bezig, maar of dat nou zo goed is voor de welvaart en economie? helaas niet..quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:15 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik zeg het zelden, maar een betere gelegenheid kan ik zo snel niet verzinnen.
Wat ben jij dom zeg!!!![]()
ik zou haast medelijden krijgen met Darwin, omdat sommige apen niet verder zijn geevolueerd.
Komt niet in Nederland voor:quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:10 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
1) Het hoofddoekje.
4) 5 keer per dag bidden, ook binnen bedrijven.
17) Halal-hypotheken
Is cultureel, niet islamitisch:quote:2) De Burka
3) Moslima's die weigeren de hand te geven aan meerderen.
Valt binnen vrijheid van meningsuiting:quote:5) Vrouwenbesnijdenis
9) Vrouwen mishandelen
10) Loverboys
Gebeurt niet:quote:6) Zeiken over cartoons
7) Zeiken over Salman Rushdie
quote:8) Stelen uit naam van de Islam
11) Sperma op broodjes Shoarma
12) Ritueel slachten op balkons
13) Varkensvlees willen verbieden
14) Garnalen willen verbieden.
15) Honden willen verbieden
16) Verbod van rente op leningen
Nee, jij die je voortplant, da's een zegen voor 's mensen welbehagen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:25 schreef alsem het volgende:
[..]
euh.. evolutie is hetgeen waardoor er zoveel moslims zijn, de hardwerkende carriere makende nederlandse vrouw neemt op d'r 39ste 1 kind, hooguit 2.. de moslima daarintegen, werkloos, 9 kinderen thuis, zij is evolutionair gezien stukken beter bezig, maar of dat nou zo goed is voor de welvaart en economie? helaas niet..
ik zeg tog niet dat dat wel zo is?quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:31 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, jij die je voortplant, da's een zegen voor 's mensen welbehagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |