quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kreeg een helder moment waar ik het wel kon vinden
nee hoor, maar je legt hem waarschijnlijk schunnig uitquote:
ze is juist hartstikke leuk, bij Hollandsportquote:Op donderdag 8 februari 2007 01:32 schreef golfer het volgende:
Rubbertje gaat nu helemaal ontploffen van dat meisje?
Leuk kindje hoor, maar... ze heeft alweer geen k*t uitstraling, vind ik.
Dooie doos.
Die vond ik ook altijd wel sexyquote:Op donderdag 8 februari 2007 01:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze is juist hartstikke leuk, bij Hollandsport
ze is trouwens niet de leukste hockeyster, dat is Floris Jan Bovenlander
Soort lookinforyou bedoel je? Oeps.quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze doet me ook niks, lege ogen, domme uitstraling.
dit zijn toch geen lege ogenquote:Op donderdag 8 februari 2007 01:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze doet me ook niks, lege ogen, domme uitstraling.
Veel plezier in gedachten met dat hockeytrutje.quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Veel plezier in gedachten met dat hockeytrutje.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:15 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
Ellen op google. Of is het Justme ?
Tja...de TT is misleidend.quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:18 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
De titeltopic deed me vermoeden dat het ergens anders over ging dan in werkelijkheid blijkt![]()
Bij mij ook niet,al dacht ik echter dat het om haar eigen staafmixer ging,met het oog op de topictitel,chicks with dicks dacht ik?!?quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Tja...de TT is misleidend.
Ellen brengt niets bij mij omhoog.![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 05:18 schreef tong80 het volgende:
FF pissen en dan lees je op teletekst dat in Italië door de regering verboden wordt met publiek te spelen in onveilige stadions. Er zijn maar 4 veilig verklaarde stadions in de serie-A. Leuk dit seizoen dus de meeste wedstrijden zonder publiek. Want ik vraag me af hoe ze in korte tijd die stadions wel veilig krijgen.
dvd-kwaliteit heb je pas als je een orgineel hebtquote:Op donderdag 8 februari 2007 01:48 schreef golfer het volgende:
Even tussendoor: wat ben ik blij met de nieuwste versie van Nero..geweldig wat je daar allemaal me kandoen.
Intussen al 4 films op DVD-kwaliteit gekopieerd om mee te nemen als we in Mei met vakantie gan.
in de middag(1 uur) komt de sneeuw daar hoorde ik net.quote:Op donderdag 8 februari 2007 07:17 schreef RayMania het volgende:
"Vooral in het midden van het land zal het hard gaan sneeuwen".
*Help*
Dat gun je mij toch niet, stomme stadsgenootquote:Op donderdag 8 februari 2007 07:21 schreef Suijk het volgende:
Van mij mag het hard gaan sneeuwen en de hele boel vast komen te zitten.
Moet je naar Leiden? Langlaufski's mee dan!quote:Op donderdag 8 februari 2007 07:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat gun je mij toch niet, stomme stadsgenoot.
Lijden in Leiden ja. Hoor nu op het nieuws dat het al sneeuwt in Zeeland en Brabant.quote:Op donderdag 8 februari 2007 07:27 schreef Suijk het volgende:
[..]
Moet je naar Leiden? Langlaufski's mee dan!
lijkt mij wat overdreven voor mijn looptocht naar de supermarkt.quote:Op donderdag 8 februari 2007 07:54 schreef DIGGER het volgende:
Op de radio advies voor het meenemen van dekens, drinken, eten, thermoskannen, zelfs schepjes????![]()
Mooi goede zaakquote:Op donderdag 8 februari 2007 07:17 schreef RayMania het volgende:
"Vooral in het midden van het land zal het hard gaan sneeuwen".
*Help*
Gelukkig ken ik alle afleveringen van Ray Mears Extreme Survivalquote:Op donderdag 8 februari 2007 08:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Mooi goede zaak
Alleen jammer dat ik vanmiddag een gesprek heb in Amsterdam...
dus ik denk dat ik maar extra water en wat eten en een warmde deken meeneem...
Je weet tenslotte maar nooit
Mogguhquote:Op donderdag 8 februari 2007 01:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Soort lookinforyou bedoel je? Oeps.![]()
Hier duurt 't nog wel ffquote:Op donderdag 8 februari 2007 08:32 schreef Bjoro het volgende:
volgens buienradar.nl zijn wij om 9.15u aan de beurt voor de sneeuw !
de voorste grens van de neerslag haalt de grond niet, dus het duurt nog evenquote:Op donderdag 8 februari 2007 08:32 schreef Bjoro het volgende:
volgens buienradar.nl zijn wij om 9.15u aan de beurt voor de sneeuw !
Lekkerquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijnes ook, leuke collega's en laatste werkdagje, dan 5 dagen vrij
Dat was voor Engelandquote:Op donderdag 8 februari 2007 07:54 schreef DIGGER het volgende:
Op de radio advies voor het meenemen van dekens, drinken, eten, thermoskannen, zelfs schepjes????![]()
Met de fietsquote:Op donderdag 8 februari 2007 08:14 schreef Suijk het volgende:
Ik heb een extra appeltje meegenomen voor als ik hier vast kom te zitten.
Groningen loopt met alles een beetje achterquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:35 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dat was voor Engeland
Mogguh.Hier nog laaaaaaaaaaaaaaang geen sneeuw
Gelukkigquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:39 schreef clauwheee het volgende:
Dat was gelukkig geen inkopper Eilandje en die verwachtte ik ook niet![]()
![]()
Maar als aanvaller moet je nog wel zo scherp zijn om een voorzet voor open doel nog wel in te koppenquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:39 schreef clauwheee het volgende:
Dat was gelukkig geen inkopper Eilandje en die verwachtte ik ook niet![]()
![]()
Jaaaaaaaaa, ik ben mijn toestel vergetenquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:35 schreef appelsientje het volgende:
Lekker
Ik zou vanmiddag op gesprek gaan bij de ABN.... maar dat gaat waarschijnlijk niet door vanwege het weer alarm
Wel mooi... dan kan ik vanmiddag tenminste foto's gaan maken
quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa, ik ben mijn toestel vergeten
Drukke dag dusquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:03 schreef sjimz het volgende:
Goedemorgen!
Ben benieuwd hoeveel aanrijdingen ik vandaag op ga nemen
goed plan: ik zal de scanner zo eens aanzetten. Of zit nu ondertussen alles op C2000?quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:03 schreef sjimz het volgende:
Goedemorgen!
Ben benieuwd hoeveel aanrijdingen ik vandaag op ga nemen
Wij zitten op C2000 iig.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
goed plan: ik zal de scanner zo eens aanzetten. Of zit nu ondertussen alles op C2000?
Ik stuur je volgende week wel een PM of mailtje! En wat de 2276 betreft ... als er maar 1 of 2 personen ingeschreven staan, wordt het moeilijk om het uit te leveren. Maar we hebben nog sessies in maart en april, waarvan, zoals ik nu kan zien, de eerste zeker door zal gaan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Gelukkiganders was het geen leuk geintje geweest
Trouwens Eilanden... lekker gaat dat met de trainingenvoor 2276 meerdere malen ingeschreven en na een paar dagen krijg je te horen... dat hij geannulleerd word.. (ook bij Getronics trouwens)
Maar 2277 gaat wel doordus dan moeten we maar eens lunchen.. geef maar een gil wanneer je kan
Serieus?? hmmm welke datum in Maart is het?quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:08 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik stuur je volgende week wel een PM of mailtje! En wat de 2276 betreft ... als er maar 1 of 2 personen ingeschreven staan, wordt het moeilijk om het uit te leveren. Maar we hebben nog sessies in maart en april, waarvan, zoals ik nu kan zien, de eerste zeker door zal gaan.
ja, maar het analoge net was tot voor kort ook nog gewoon in de lucht. Zal zo die scanner eens opgraven, dan hoor ik het snel genoeg.quote:
Volgens mij is het analoge net inderdaad nog in de lucht want ik zie soms collega's nog met deoude portofoons lopen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, maar het analoge net was tot voor kort ook nog gewoon in de lucht. Zal zo die scanner eens opgraven, dan hoor ik het snel genoeg.
Is het nu niet makkelijk om sjimz te bellenquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, maar het analoge net was tot voor kort ook nog gewoon in de lucht. Zal zo die scanner eens opgraven, dan hoor ik het snel genoeg.
Eerst maar zorgen dat ik vanmiddag zelf op mijn werk aankomquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Is het nu niet makkelijk om sjimz te bellendan ben je meteen op de hoogte
De eerste in april bedoelde ikquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Serieus?? hmmm welke datum in Maart is het?
(dan kan ik dat ff aangeven bij mijn manager) want ik had me ingeschreven voor 5/6 maart.. maar die ging niet door.
Ga je op de fietsquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Eerst maar zorgen dat ik vanmiddag zelf op mijn werk aankom![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
De eerste in april bedoelde ikIn maart staan er nog wel twee gepland, maar die lopen minder dan de eerste in april
Moet ik je het laten weten, wanneer ik wat meer weet over de status van een van de cursussen in maart?quote:
Nou, ik luister met je mee hoor, het oude net draait nog steedsquote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Moet ik je het laten weten, wanneer ik wat meer weet over de status van een van de cursussen in maart?
Omdat als je studeert, je altijd de tv of radio hebt aanstaan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:27 schreef borisz het volgende:
Net een TKMST monitor onderzoek gedaan tijdens mentor les. Wat een hoop onzin vragen, Waarom vragen over radio en tv beantwoorden als het over studeren gaat
quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:03 schreef Suijk het volgende:
[..]
Omdat als je studeert, je altijd de tv of radio hebt aanstaan.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:21 schreef Eilanden het volgende:
Midden van het land wordt nu ook onder een dik pak bedekt!
NU al uit bedquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:25 schreef Bos81 het volgende:
en een goedemorgen uiteraard
Ja, mijn vader vertelde over de sneeuw, dus dat wilde ik graag zien.quote:
Ik herkende je nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:07 schreef Dylan Dog het volgende:
Komop man, Ellen Hoog is gewoon ene lekker ding, klaar.
* Dylan Dog heeft een reisje geboekt naar Madrid in april, 4 dagen met vrienden...
quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:26 schreef sjimz het volgende:
In Amsterdam nog geen sneeuw (behalve de plaatselijke drugs) te zien![]()
Als het vannacht nog sneeuwt ga ik lekker met de slee het vondelpark inquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb m'n slee en m'n sneeuwpopbouwtekening al klaar liggen, maar kan nog niet naar buiten. Helemaal niks wits te zien nog.![]()
Goeiemorgen!
Toeval bestaat niet, hier ookquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:21 schreef Eilanden het volgende:
Midden van het land wordt nu ook onder een dik pak bedekt!
Dat is jammer, als er sneeuw valt moet het wel blijven liggen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:46 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools
Sneeuw blijft niet echt liggen hier![]()
Ik moet een kleine nuance aanbrengen, het blijft wel liggen, maar ze hebben te goed gestrooid hierquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is jammer, als er sneeuw valt moet het wel blijven liggen.
Dan is het zometeen het water wel over.quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:55 schreef sjimz het volgende:
De katten zitten met grote ogen voor het raamZe willen de sneeuwvlokken aanvallen
Ik wil foto's van poes in de sneeuw maken maar dat zal pas morgen worden ofzoquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik wil naar huis, mijn tuin/huis in de sneeuw zien
quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:22 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Gelukkig ken ik alle afleveringen van Ray Mears Extreme SurvivalToch handig om te weten hoe je vuur moet maken.
Mogeuh trouwens.
quote:
Geert Wilders droomt ervanquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:25 schreef Bos81 het volgende:
Hier ook een witte omgeving.
Zolang niet iedereen in het wit maar aan het opereren slaat.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:18 schreef Bluezz het volgende:
Dikke laag hier voor het ziekenhuis
Iedereen komt wit binnen
Leuke stad!quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:07 schreef Dylan Dog het volgende:
Komop man, Ellen Hoog is gewoon ene lekker ding, klaar.
* Dylan Dog heeft een reisje geboekt naar Madrid in april, 4 dagen met vrienden...
Hier ook en het gaat nog wel ff door.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:46 schreef Dylan Dog het volgende:
Flink pakje al hier trouwens!
*proest*quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:19 schreef DIGGER het volgende:
Zolang niet iedereen in het wit maar aan het opereren slaat.
dealer en wit, sneeuwquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:24 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hier ook en het gaat nog wel ff door.
Van m'n dealer uit Antwerpen begreep ik dat het daar ook erg wit is, veel sneeuw gevallen.
M'n collega's in Engeland zijn zowat ingesneeuwd....
Mag jij dat wel als Nederlandse agent in een Belgische stadquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
dealer en wit, sneeuw
Moet ik een opium onderzoek starten?
Maradona belde of ik wat wou bewaren voor hem.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
dealer en wit, sneeuw
Voorbarige conclusies, oom agentquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:25 schreef sjimz het volgende:
dealer en wit, sneeuw
Wel in samenwerking met de belgische collega'squote:Op donderdag 8 februari 2007 12:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mag jij dat wel als Nederlandse agent in een Belgische stad![]()
Maurice de Hond heeft nog wel een baantje voor hem....quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:31 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Maurice de Hond heeft nog wel een baantje voor hem....
Positiefquote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:33 schreef DIGGER het volgende:
Een hele lijst met flitsmeldingen, zal lekker veel zin hebben nu.....
quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:34 schreef Againzender het volgende:
[..]nuttig inderdaad
Of heeft men de maximunsnelheid op de snelwegen al omlaag gegooid ivm de sneeuw?
Axel probeert de sneeuw te vangen![]()
toernooitje gehad ofzo?quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:49 schreef Da_Sandman het volgende:. Vrij wit hier, ik ga maar lopend naar de Omroep straks...
Lekker ¤200 gewonnen met pokeren gister.
Hier ligt er nog steeds en er komt steeds meer bij. Het sneeuwt hier best wel behoorlijk.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:09 schreef AirRaid het volgende:
ergste sneeuw lijkt hier al weer weg te zijn.
toch best jammer want het was best zo mooi wit hier
In de Mijnstreek Oost ligt er anders nog een dik pak.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:09 schreef AirRaid het volgende:
ergste sneeuw lijkt hier al weer weg te zijn.
toch best jammer want het was best zo mooi wit hier
hij heeft het nog niet echt door, zal misschien wel komen als de buik van mama een stuk groter wordtquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe reageert hij eigenlijk op het feit dat hij er een broertje of zusje bij krijgt. Of is hij nog te jong om dat te snappen?
ja oke hier ligt ook nog overal sneeuw, maar ik duid meer op de buienquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:17 schreef DarkShine het volgende:
[..]
In de Mijnstreek Oost ligt er anders nog een dik pak.
Jazeker, en het blijft zelfs liggen!quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:21 schreef borisz het volgende:
het sneeuwt nog vrolijk door
voorlopig is het redelijk rustig met de sneeuwmeldingenquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:34 schreef sjimz het volgende:
Ik ga naar mijn werk toe en ben benieuwd wat de dag mij brengt![]()
Ryanair: vlucht was ¤ 0,01, zowel heen- als retourvlucht. Inclusief taxes kwam het op iets van ¤ 200 voor 4 personen. Hotel op 20 meter van het Plaza Mayor voor nog geen ¤ 400 voor 4 man voor 4 nachten!quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:22 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Leuke stad!
Let op de enorme aanwezigheid van de politie overal, dat valt je daar echt op (en 24 uur per dag sirenes).
Zag ooit een keer een winkeldief aangehouden worden daar, stonden binnen no time allerlei jeeps, politiewages etc. op de stoep, zeker 14 agenten. Je moet wat als de ETA zich ff koest houdt....
Ryanair of Transavia?
En ik neem aan dat je even gaat kijken bij Bernabeu en Vicente Calderon?
een hoop bonnen voor mensen die sneeuwballen die gooien naar jouquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:34 schreef sjimz het volgende:
Ik ga naar mijn werk toe en ben benieuwd wat de dag mij brengt![]()
Plaza Mayorquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:36 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ryanair: vlucht was ¤ 0,01, zowel heen- als retourvlucht. Inclusief taxes kwam het op iets van ¤ 200 voor 4 personen. Hotel op 20 meter van het Plaza Mayor voor nog geen ¤ 400 voor 4 man voor 4 nachten!
Atletico speelt thuis, dus het zal hopelijk Calderon worden ja. Bernabeu zullenw e vast wel even aandoen!
En die ETA: tsja, ik heb natuurlijk wel 'ervaring' met bomaanslagen hè...
Af/toe valt er nog 's wat...quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:22 schreef AirRaid het volgende:
[..]
ja oke hier ligt ook nog overal sneeuw, maar ik duid meer op de buien
Hockeyster, als je heel de titel leest weet je misschien wel wat haar achternaam isquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:53 schreef SCH het volgende:
wie is Ellen?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:54 schreef SCH het volgende:
Okay ik ken alleen fatima de melo de malo de mousos
Computerlokaaljunkie!quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:52 schreef borisz het volgende:
wat irritant, komt er weer een klas en moet je uitloggen en dan is er ruimte over, mag je weer inloggen. Al de 2de keer vandaag![]()
Je hebt het er maar druk meequote:Op donderdag 8 februari 2007 13:52 schreef borisz het volgende:
wat irritant, komt er weer een klas en moet je uitloggen en dan is er ruimte over, mag je weer inloggen. Al de 2de keer vandaag![]()
Dat heb ik al een keer gedaan (Real Madrid - Barcelona)quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat staat hoog op mijn verlanglijstje, Madrid en dan eigenlijk gewoon Bernabeu...
ik welquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:59 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb hier geen rood kruisje, maar zal een andere foto zoeken
Wiequote:
Wiequote:
Oei en nu?quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:34 schreef Gollemrulez het volgende:
Ging je tentamen ook zo kut, waardoor je waarschijnlijk het komende half jaar een leeg bestaan hebt?
Eerst een vraag stellen en dan snel weggaan hequote:
quote:
quote:
Ga er even heen dan pv3.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:50 schreef Againzender het volgende:
Er zit hier een specht in een besneeuwde boom, prachtig plaatje
net even te ver weg om een goede foto van te maken helaas.....
zit een stukje water tussen.....quote:
Zwembroek aan en zwemmen maarquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
zit een stukje water tussen.....
quote:
quote:
quote:
Ik zag haar net in OUD, en ik schrokquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:39 schreef Bos81 het volgende:
Die was toch al weer een tijdje aan het posten
oke ik zal wel wat gemist hebben.............. maar wat is er met haar?quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:27 schreef Bluezz het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/user/sararaats
Hier ook al een half uurtje geen verse nieuwe sneeuw meer.quote:
hier zeker 8 cm, tenminste een uur geledenquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Hier ook al een half uurtje geen verse nieuwe sneeuw meer.
Meer dan een centimeter of 5 is er niet gevallen, dus dat weeralarm is wat overdreven.
doe je netjes tot 1 getal achter de komma schattenquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Hier een centimeter of 3,4 schat ik op z'n meest. Het sneeuwt wel lekker door.
Die vluchten kosten geen drol. Jammer dat Rome niet meer voor die prijzen wordt aangedaan, scheelt me wel, zeker met nu Glenn en straks Kady ook nog.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Ryanair: vlucht was ¤ 0,01, zowel heen- als retourvlucht. Inclusief taxes kwam het op iets van ¤ 200 voor 4 personen. Hotel op 20 meter van het Plaza Mayor voor nog geen ¤ 400 voor 4 man voor 4 nachten!
Atletico speelt thuis, dus het zal hopelijk Calderon worden ja. Bernabeu zullenw e vast wel even aandoen!
En die ETA: tsja, ik heb natuurlijk wel 'ervaring' met bomaanslagen hè...
Ach, ik ben wel gewoon maar lekker naar huis gegaan om 13.00 uur, was toch niet druk, zo heb ik geen last van de avondspits en ik heb vanmiddag heerlijk met Glenn op het pleintje hier een enorme sneeuwpop gemaakt, vond ie onwijs gaaf om te doen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:42 schreef Bluezz het volgende:
Wat een paniek hier zeg om dat beetje sneeuw, ik begijp het niet helemaal, zijn mensen dat echt niks meer gewend?
Waarom doe je een poes aan een lijnquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:13 schreef golfer het volgende:
Klein laagje maar in de tuin hier vanwege de enorme boom die het meeste tegenhield.
Desondanks wilde mevrouw de poes persé even naar buiten.
[afbeelding]
Omdat ze dat gewend is en daardoor ook niet wegloopt.quote:
*ting*quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:13 schreef golfer het volgende:
mevrouw de poes
quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat ze dat gewend is en daardoor ook niet wegloopt.
Kijken voordat je post, muts.quote:
Omdat ze anders andermans tuinen gaan onderschijten.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Waarom doe je een poes aan een lijn![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Omdat ze anders andermans tuinen gaan onderschijten.
Katten aan de lijn
Na 2 weggelopen katten is het niet anders.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:16 schreef Jasza het volgende:
![]()
Het hoort niet bij katten, mijn 2 katten lopen ook gewoon vrij buiten en die lopen echt niet weg hoor![]()
![]()
Ah dan snap ik het welquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Na 2 weggelopen katten is het niet anders.
Ze is het gewend, van kleins af aan
Ik voel een nieuw wetsvoorstel aankomenquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Omdat ze anders andermans tuinen gaan onderschijten.
Katten aan de lijn
quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:24 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ik voel een nieuw wetsvoorstel aankomen![]()
Is het wederzijds?quote:
Echt verrassend is dat niet, aangezien je voor Ado bentquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:25 schreef DIGGER het volgende:
Heb ik ook gedaan, zodra ik aan m'n 3e vriendin toe was, gewoon aan de ketting.
Wat?!?!? Dat kut-pakket van een Globe?quote:
Je bent aandeelhouder?quote:
Heb het aandeel anderhalve week geleden flink ingekocht en net met 15% winst verkocht.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wat?!?!? Dat kut-pakket van een Globe?
de heren van Exact zijn dus weer flink gestegen in de viruele stand van de Quotequote:Op donderdag 8 februari 2007 16:39 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Heb het aandeel anderhalve week geleden flink ingekocht en net met 15% winst verkocht.
Niet slecht, 2 maandsalarissen in iets meer dan een week
ieder zn kwaliteitenquote:
Dat is ook de enige manier om geld te verdienen met Exactquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:39 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Heb het aandeel anderhalve week geleden flink ingekocht en net met 15% winst verkocht.
Niet slecht, 2 maandsalarissen in iets meer dan een week
(Je zou toch moeten weten dat naast de beursfonden, IT me aan m'n reet kan roesten)
Waarschijnlijk jaquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat is ook de enige manier om geld te verdienen met Exact
Globe 2003 gebruiken wij: 1 groot drama!quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:51 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben ook niet echt fan van Exact. Ik weet echter niet hoe goed de nieuwe versies zijn. De versies waar ik op school en 1 stage mee heb gewerkt, waren niet echt super geweldig.
Ik heb altijd zin in bier, dat zou onderhand wel bekend moeten zijn hier.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:55 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin in bier...
Iemand?
Ajoh trek het je niet persoonlijk aanquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb altijd zin in bier, dat zou onderhand wel bekend moeten zijn hier.
Geen ervaring mee. Probeer alleen geld wat ik "kan missen" zo veel mogelijk voor me te laten werken.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Globe 2003 gebruiken wij: 1 groot drama!
Daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:58 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ajoh trek het je niet persoonlijk aan![]()
quote:Bier is een alcoholische drank. Er bestaan verschillende methodes om bier te maken. De kunst van het biermaken wordt 'brouwen' genoemd, al is het brouwen strikt genomen maar een deel van het productieproces. Bij de meest gebruikelijke methode wordt bier gebrouwen uit gerst, water, hop en gist.
Ik ook. Toch wel even vervelend op m'n fietsje.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:00 schreef RayMania het volgende:
Thuis. Uit voorzorg twee uurtjes eerder weggegaan, maar gelukkig geen problemen met de trein
.
"Gelukkig" heb ik vandaag niet hoeven werken. Maar anders was ik wel gaan lopen. Met dit weer stap ik echt niet op de fiets.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik ook. Toch wel even vervelend op m'n fietsje.
ik heb hem al bijna op, lust er nog wel eentje!quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:55 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin in bier...
Iemand?
White edition zeker?quote:
leuke anthems ja, tenminste in den beginnequote:
tja excuses zijn aangeboden en geaccepteerd, dan vind ik die zaak klaarquote:
daar doe we niet moeilijk over.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb hem al bijna op, lust er nog wel eentje!
White vind ik beter dan Black ja. Van black vind ik 2 sets leuk, die van Yves Deruyter en Kai Tracidquote:
Vertel mij wat, mijn schoonvader is belegingsanalist. Die kon 'makkelijk' stoppen met werken op z'n 59ste, wat hij dan ook gelijk maar deed, want hij had een schurfthekel aan het bedrijf gekregenquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:01 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Geen ervaring mee. Probeer alleen geld wat ik "kan missen" zo veel mogelijk voor me te laten werken.
En dat kun je met een beetje verstand beter zelf doen dan al dat soort beleggingsverzekeringen met al die kosten. En als je later nog een beetje eerder wilt kunnen stoppen met werken zonder enorm terug te vallen qua welzijnsniveau, zonder dat je de lotto wint of directeur of zo bent, zul je het toch zelf moeten doen, Bos doet het in elk geval niet voor je.
Maak ook rustig wel eens verlies op een aandeel, maar aangezien het geld is dat ik niet direct nodig heb, kan ik dan ook het fonds laten staan, evt zelfs bijkopen. Op die manier pak ik al jaren veelvouden aan rendement t.o.v. een spaarrekening, gemiddeld wel een keer of 5 zo veel. Maar het zijn nu goede tijden, in slechte tijden moet je de beurs heel anders benaderen.
Het jaar tot nu toe gaat in elk geval extreem goed op de beurs
Slipknot op Sensationquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:11 schreef borisz het volgende:
Sensation black vorig jaarvooral slipknot sloeg nergens op
het was een experiment, het publiek accepteerde het ook niet. Knokken op het podiumquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Slipknot op Sensation![]()
Sensation is toch voor de trance/dance kant. Toch niet voor de nu-metalaars.
Kan ik me helemaal voorstellen. Dat is het zelfde als DJ Tiesto in het voorprogramma zetten van Iron Maiden. Om een extreem fictief voorbeeld te noemen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:14 schreef borisz het volgende:
[..]
het was een experiment, het publiek accepteerde het ook niet. Knokken op het podium![]()
Masterlijk was dat ja.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:14 schreef borisz het volgende:
[..]
het was een experiment, het publiek accepteerde het ook niet. Knokken op het podium![]()
ik open niet de volgende hools![]()
Neither do Iquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:14 schreef borisz het volgende:
[..]
ik open niet de volgende hools![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |