En?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:38 schreef Nouk het volgende:
Nou ik ga zo weer eens bij hem kijken, was er vannacht niet, hoop niet dat ik hem zo dood terug vind
Hup goudvis hup!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:54 schreef Nouk het volgende:
Nou hij drijft niet meer de hele tijd naar boven maar hij is wel gigantisch wild en druk aan het zwemmen de hele tijd, dat is toch niet helemaal normaal.
Hij is gelukkig nog niet dood.
Ja dat had die man ook wel ff kunnen zeggen toen ik hem kocht he. Hoe moet ik dat nou ruiken.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:18 schreef Natha-- het volgende:
Je hebt m waarschijnlijk het verkeerde voer gegeven, bij sluierstaarten luistert dat nogal nauw. Hij heeft duidelijk teveel lucht binnengehad. dat had dodelijk kunnen aflopen. Gelukkig is dat nu niet zo, maar lees je wel effe in over voer bij vissen...
Wil je mijn 3 euro dan weer even terug storten?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:47 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja dat had die man ook wel ff kunnen zeggen toen ik hem kocht he. Hoe moet ik dat nou ruiken.
Gelukkig gaat alles weer een beetje goed met d'r.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:49 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Wil je mijn 3 euro dan weer even terug storten?![]()
quote:
Ah is dat nou echt zo?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:24 schreef attix het volgende:
Als je merkt dat de vis erg lijdt dan kan je best euthanasie toepassen
je plaatst de vis in een klein bakje en zet dat dan in de diepvriezer
de vis slaapt dan in en voelt er niets van
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:51 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ehm ja maar,
je kunt er altijd nog een rietje instoppen dan hang hem aan je cocktailglas![]()
Bitchfight!!!quote:Op zondag 11 februari 2007 09:54 schreef Queen_Bee het volgende:
quote van edit
Ja zeg onze sextapes krijg je niet voor niks hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 10:15 schreef milfoid het volgende:
[..]
Ja sorry, dat geloof ik natuurlijk niet, filmmateriaal willen we zien (met vis)
Met een vis nar een dierenarts, weet je wel wat dat kost?!quote:Op zondag 11 februari 2007 09:54 schreef Queen_Bee het volgende:
Jezus, wat ben jij een stomme kut!
"Boohoo mn lieve toffe visje huilie huilie"
"Ja doag, ik ga niet met m naar de dierenarts"
Kan jij de plaats van je vis niet innemen
Dierenvriendquote:Op zondag 11 februari 2007 13:58 schreef Nouk het volgende:
[..]
Met een vis nar een dierenarts, weet je wel wat dat kost?!
Wel leuk hoor een vis, maar je hebt natuurlijk zo een nieuwe.
Al hoop ik dat deze nog ff leeft.
Wat een zielig verhaal. Lijkt wel een droevig sprookje.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:26 schreef chatter het volgende:
Onze goudvissen zaten vroeger altijd in een grote rechthoekig aquarium.
![]()
Na verloop van tijd hebben we ze in een rond visglas gedaan en toen gingen ze enorm hard zwemen, rondjes, rondjes nog meer rondjes.
We werden er helemaal gek van.
![]()
Ze zwommen zo hard, dat er zelfs een klein draaikolkje te zien was.
![]()
Op den duur hebben ze zich dood gezwommen.
![]()
Hebben we het nagevraagd bij een dierenarts, vertelde hij ons, dat ze zich hadden doogezwomen, op zoek naar een hoekje om lekker te kunnen uitrusten.
![]()
Dat doen dode mensen ook hoor.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat een zielig verhaal. Lijkt wel een droevig sprookje.![]()
Hoe dan ook, ik heb in het verleden ook 2 goudvisjes gehad. 1tje werd maar een paar maanden. Op een ochtend lag ie dood in zijn kommetje. Heel maf.![]()
Die 2e begon net als jouw vis naar boven te drijven nadat ie eerst om geheimzinnige redenen uit zijn kommetje was gesprongen. Ik vond hem op de grond en schrok me rot.
Later begon is te drijven, eerst met zijn "neus" naar beneden en zijn staart in de lucht en toen was ie na een tijdje dood.
Weet niet maar ik vind dode vissen altijd beetje eng en griezelig om te zien. Ze staren je zo aan...
![]()
Dat is geen vergelijking.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:52 schreef klipper het volgende:
[..]
Dat doen dode mensen ook hoor.
Die ogen komen echt niet vanzelf dicht.
Gister ging het wel weer wat beter, ze was weer wat rustiger geworden enzo, al happen ze nog steeds allebei wel heel erg veel op het wateroppervlak.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:28 schreef senesta het volgende:
Zullen we ook hier weer even ontopic gaan?
Hoe gaat het met het visje, Nouk?
Je snapt het eindelijkquote:Op zondag 11 februari 2007 15:00 schreef Queen_Bee het volgende:
quote van edit
Als de opmerking je niet bevalt, kunnen ze beter weg zijn dan adviezen te geven hequote:
Hier zijn een PvdD en Wilders stemmer het met elkaar eens.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:23 schreef klipper het volgende:
[..]
Als de opmerking je niet bevalt, kunnen ze beter weg zijn dan adviezen te geven he![]()
Als je geen geld over heb voor je huisdieren, begin er dan niet aan.
En je hoeft echt niet langs de dierenarts te gaan, maar als je je wat meer verdiept in de materie van de huisdieren die je heb, dan lees je vanzelf vrij veel over ziekten, en dan weet je ook dat je de meeste geneesmiddelen gewoon kan halen bij de betere dierenspeciaalzaak.
Vaak is het trouwens ook een kwestie van de verkeerde manier van voeren of verkeerd voer kopen, maarja dat soort dingen kom je alleen te weten als je je van te voren eerst verdiept in de zaken in plaats van tijdens een impuls een aankoop te doen.
Als je geen geld over heb voor je huisdieren, koop dan gewoon een lekkerbekje of een haring, daar heb je maag ook plezier van.
Ach hier hebben we hem dan de PvdD stemmerquote:Op zondag 11 februari 2007 15:29 schreef L-IS het volgende:
[..]
Hier zijn een PvdD en Wilders stemmer het met elkaar eens.
Mooie coalitie
Heb je nog wat aan de tips gehad hier?quote:Op zondag 11 februari 2007 15:16 schreef Nouk het volgende:
[..]
Gister ging het wel weer wat beter, ze was weer wat rustiger geworden enzo, al happen ze nog steeds allebei wel heel erg veel op het wateroppervlak.
Deze houding is eigenlijk de reden dat ik dit topic op slot ga gooien, alle adviezen lijken in de wind gegooid te worden en dan heeft dit topic niet heel veel zin.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:58 schreef Nouk het volgende:
[..]
Met een vis nar een dierenarts, weet je wel wat dat kost?!
Wel leuk hoor een vis, maar je hebt natuurlijk zo een nieuwe.
Al hoop ik dat deze nog ff leeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |