Ach toch. Balen dat de subforumban niet meer is.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:30 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Het wordt spannend..
Plaatsnamen Topic Deel # 15
Ja. Maar ik vind het wel komisch, een ban om dat topic. Hihihihahahoehoeheo!quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach toch. Balen dat de subforumban niet meer is.
Ja, huilen van ontroering? Of juist van ontzetting?quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:18 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik deed toch? Ik moest gewoon cybertraanogen. Wat bedoelt een mens wanneer deze traanoogt?
nuh, jij bent al langer aan het kloten in MEN omdat sommige topics jou niet aanstaan!quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:32 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ja. Maar ik vind het wel komisch, een ban om dat topic. Hihihihahahoehoeheo!
hoi lieve erik, en ja, ik volg allesquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Oeh, op FOK! blijft niks in één topic.
Hallo, meneer mod.
bijna alles danquote:
ik kijk overalquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar dat je dan toch TTKLPT volgt is al heel wat. Of was het meer de posthistory van de Paus?
och, ik heb zo`n 10 uur per dag de tijd om op FOK! te kijkenquote:
Hoi laffer, wanneer is die subforumban eigenlijk afgeschaft? Heb jij een linkje naar een topic? Ik was nl laatst nogal verrast een complete forumban aan mijn kont te hebben.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:46 schreef laffer het volgende:
[..]
och, ik heb zo`n 10 uur per dag de tijd om op FOK! te kijken![]()
dat loopt al van voordat ik modje werd, ik weet het echt niet maar het was ineens opgehevenquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:49 schreef OllieA het volgende:
[..]
Hoi laffer, wanneer is die subforumban eigenlijk afgeschaft? Heb jij een linkje naar een topic? Ik was nl laatst nogal verrast een complete forumban aan mijn kont te hebben.
Ah, oké. Is geheel langs me heengegaan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:52 schreef laffer het volgende:
[..]
dat loopt al van voordat ik modje werd, ik weet het echt niet maar het was ineens opgeheven![]()
Nou, eigenlijk ben jij er een keer door platgewalst. Langs mij is het volledig heen gegaan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:57 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ah, oké. Is geheel langs me heengegaan.
welterutuhquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Trusten allemaal. Ik ga te bed als een volwassene.
.
Dat hautaine gekwezel dat ik hier proef, bah, zuur smaakt het, misselijkmakend.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:00 schreef NJ het volgende:
Wij zien op forum@fok.nl vanzelf een mail tegemoet wanneer PopeOfTheSubspace zich weer normaal kan gedragen. Met name in MEN.
wat bedoel je?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:12 schreef JAM het volgende:
[..]
Dat hautaine gekwezel dat ik hier proef, bah, zuur smaakt het, misselijkmakend.
Ik bedoel niets; ik beweeg mij niet in een doelsverstaan; ik ben namelijk geen Christen.quote:
Het is toch wat.quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:48 schreef Z het volgende:
[..]
Ik kom er eigenlijk nu pas achter dat jij niet één en dezelfde bent als LieneLien.
Ik ben blij voor hem.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:23 schreef Lienekien het volgende:
Jij ook gefeliciteerd met Erik, Aug. Het is nu een grote jongen.
Ik waardeer het zeer dat je je zo diplomatiek uitdrukt.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:39 schreef Z het volgende:
[..]
Ik vond je al zo volwassen overkomen (in vergelijking met ...)
Jij bent even helemaal ohne.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:45 schreef Augustina het volgende:
Lien, een ander onderschrift! Hoezee.
Onzichtbaar.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:46 schreef Augustina het volgende:
Naakt, kwetsbaar.
Bedoel je onderstaande overpeinzing? Die was niet bedoeld als sluitende definitie hoor.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:04 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
OllieA, Gellius, wie van jullie had waar laatst een schone definitie van kunst geplaats?.
quote:Nee hoor, dat is niet raar. Ik heb me dat wel eens afgevraagd. Kunst is - zo zie ik het dan - het vervaardigen van iets (tsja!)dat een sterke mate van persoonlijke originaliteit bezit, maar dat tegelijk in meer algemene zin ook erkend wordt als een uitzonderlijk kundig uitgevoerde presentatie. Dat wil zeggen dat ambachtelijkheid en vakkennis net zo'n belangrijk element vormen als de originaliteit. Dat wordt nog wel eens vergeten, vind ik, waardoor veel huisvlijt en nijver geklei en gepunnik ook als kunst worden gepresenteerd. Uiteindelijk is het een discussie zonder eind, hoewel de tijd en de cultuur toch een soort zelfreinigend vermogen blijkt te bezitten. Gelukkig.
Wat is er mis met definities, Tha_Erik?quote:
Ik mag het hopen, Z! Gezicht op het nog nieuwequote:Op donderdag 8 februari 2007 10:05 schreef Z het volgende:
ZIjn jullie al ingesneeuwd? En krijgen we Breitnertafereeltjes in A'dam?
[afbeelding]
Nee. Op interrail met een vriendin die geen musea in wilde.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:51 schreef Gellius het volgende:
Agut, zo'n bozige puber die tegen haar zin het museum is ingesleept en die mokkend door de zalen sloft.
Eigenlijk wel maar wat Pope daar deed was ook wel om te gniffelen natuurlijk.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:28 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik vond het eigenlijk wel een goed plan dat de subforumban is afgeschaft
Heb een link, Z? Ik heb dit relletje gemist.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:33 schreef Z het volgende:
[..]
Eigenlijk wel maar wat Pope daar deed was ook wel om te gniffelen natuurlijk.
Gnfl.
Zo onschuldig. Ik had het zelfs kunnen doen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:33 schreef Z het volgende:
[..]
Eigenlijk wel maar wat Pope daar deed was ook wel om te gniffelen natuurlijk.
Gnfl.
Plaatsnamen Topic Deel # 15quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:34 schreef Gellius het volgende:
[..]
Heb een link, Z? Ik heb dit relletje gemist.
Ja, waarom Pope een ban gekregen heeft weet ik ook niet (ik heb het relletje ook gemost). Maar wat ik begrepen heb is het een opeenstappeling van een groot aantal kleine dingetjes.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:34 schreef Gellius het volgende:
[..]
Heb een link, Z? Ik heb dit relletje gemist.
Ja, het vriest hier nog steeds, -2 dacht ikquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:30 schreef Gellius het volgende:
Blijft het liggen, A_R?
Om aan te geven dat het terrein rond Amsterdam niet zo geaccidenteerd is zoals de rest van het doek doet vermoeden, G.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:44 schreef Gellius het volgende:
Het is een interessant schilderij. Zo heb ik me altijd afgevraagd waarom die vier bomen nu precies op één rechte lijn staan.
Ik verbaasde me al over de obscure namen tussen de gtote namen die je ook post.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:43 schreef Gellius het volgende:
Oh, dit is helemaal geen ban waardig. Ik heb ook wel eens een tijdje verzonnen hits van verzonnen bandjes in Lied-van-de-dag gepost.
Is het eigenlijk Zèt of Zie?quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:50 schreef Z het volgende:
Is het eigenlijk Djèm of Sjèm?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:57 schreef Gellius het volgende:
Ik zeg altijd JÀM. En Zèt.
Dit is een alikruik.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:01 schreef Augustina het volgende:
Zeg Lienekien, is Gerrit in zijn schulp gekropen?
Ja, ik mis Laurel en Hardy!quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:02 schreef Augustina het volgende:
Ik mis Gerrit.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:03 schreef Augustina het volgende:
De laatste TTK meet. Dat was me wat.
Nee, maar mensen die buiten Amsterdam wonen mogen naar huis mailt mijn baas net. Dus het zal vast een goede zet blijken dat je thuis gebleven bent...quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:00 schreef Augustina het volgende:
Hard? Ik ben vanwege het weeralarm vandaag niet naar de academie gegaan.![]()
Ik ben met de storm twee (of drie) weken geleden ook vast komen te staan, daar had ik niet nog een keer zin in.![]()
Mooi letters zijn dat héquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:05 schreef Augustina het volgende:
[..]
AR, jou zag ik voor het eerst onder de letters.
Gerrit springt er wel veel meer uit.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:02 schreef Augustina het volgende:
Ik mis Gerrit.
Bij symbolen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:23 schreef Claudia_x het volgende:
Iemand enig idee of het symbool voor reële getallen in Word te vinden is?
Ik zeg het eigenlijk nooit. Het is me een keer overkomen dat iemand naar mijn gebruikersnaamvroeg, toen hij erachter kwam dat ik dit forum bezoch en toen heb ik gezegd: 'Ik lees 't alleen.'quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:02 schreef Automatic_Rock het volgende:van de laatste TTK meet (laaaaaaaaang geleden) herinner ik me dat we het er nog over hadden hoe JAM eigenlijk uitgesproken moet worden
Ik spreek het altijd uit als sjem, zoals het spul dat je op je boterham smeert
Zo zeg ik het ook, JAM. maar ik ben dan ook een fervent RG-volger.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:33 schreef JAM het volgende:
Ik weet dat Raisingirl 'Jam', zegt, gewoon; jam. Als in 'Jammie.'.
Winter Landscapequote:Op donderdag 8 februari 2007 10:33 schreef Lienekien het volgende:
Van boven naar beneden: John Berryman, Walter de la Mare, William Carlos Williams, Joseph Langland.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:13 schreef Gellius het volgende:
Mooi, Vlens. Van wie?
Berryman is in ieder geval iets opgevallen:quote:beneath naked trees
In sharp perspective set a-row--
--
Nor that slant inward infinite line
Of signboard, bird, and hill, and tree,
Langland is zich wel bewust van de diagonale lijn die zo gecreeerd wordt, maar omschrijft hem als "soft." Dat is nou niet echt het gevoel dat ik krijg als ik die bomen zo strak achter elkaar geplaatst zie.quote:through the arrangement of the trees
--
By their configuration with the trees
En William Carlos Williams vond de bomen blijkbaar volstrekt oninteressant.quote:Slowly sliding down,
Falling in beating rings and soft diagonals.
Hij was wellicht slechts op tienertoerquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:32 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
En William Carlos Williams vond de bomen blijkbaar volstrekt oninteressant..
Interrail.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:38 schreef Gellius het volgende:
[..]
Hij was wellicht slechts op tienertoer.
Hier ligt een enorm pak.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:40 schreef Lienekien het volgende:
Het sneeuwt hier verdomme nog steeds niet.![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:38 schreef Gellius het volgende:
[..]
Hij was wellicht slechts op tienertoer.
Nu ja, ik denk dat hij het oog van de kijker mee wou nemen naar de schaatsers op het ijs. En zo'n strakke diagonaal is dan wel erg effectief natuurlijk.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:49 schreef Gellius het volgende:
Dat had ik ook bedacht, A_R. Maar zou hij niet hebben ingezien welke verwarring hij zaait bij de kijkertjes thuis? Waarom precies zo op één rijtje? Kan je geen dieptewerking bewerkstelligen zonder kaarsrechte diagonaal? Was een lichte boompositiedifferentiatie te moeilijk voor hem?
Geen idee Gellius. Maar vind je die bomen irritant dan? Volgens mij werkt het wel goed hoor.quote:Of juist te makkelijk, en dacht hij "Praw, iedere andere schilder zou die boompjes over een wat meer diffuse diagonaal geplaatst hebben, maar IK ben daar en te GROTE schilder voor, IK kan net doen of ik er niks van kan om zo JUIST te tonen hoe geniaal ik ben (Mijn kapitalen, overigens. Brueghel was een bescheiden man).
quote:Ik bedoel: kunstenaars, - je kan alles verwachten van die sujetten, natuurlijk. Gelukkig ben ik zelf geen schilder.
Had je mij eigenlijk wel gefeliciteerd? Anders trek ik mijn felicitatie weer in.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Voor degenen die me gefeliciteerd hebben, dank u wel.
Voor degenen die dat niet gedaan hebben, DOE HET DAN!
Tja. Als GROTE schilder kun je je een hoop permitteren. De kunstcritici (quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:49 schreef Gellius het volgende:
Dat had ik ook bedacht, A_R. Maar zou hij niet hebben ingezien welke verwarring hij zaait bij de kijkertjes thuis? Waarom precies zo op één rijtje? Kan je geen dieptewerking bewerkstelligen zonder kaarsrechte diagonaal? Was een lichte boompositiedifferentiatie te moeilijk voor hem? Of juist te makkelijk, en dacht hij "Praw, iedere andere schilder zou die boompjes over een wat meer diffuse diagonaal geplaatst hebben, maar IK ben daar en te GROTE schilder voor, IK kan net doen of ik er niks van kan om zo JUIST te tonen hoe geniaal ik ben (Mijn kapitalen, overigens. Brueghel was een bescheiden man). Ik bedoel: kunstenaars, - je kan alles verwachten van die sujetten, natuurlijk. Gelukkig ben ik zelf geen schilder.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Had je mij eigenlijk wel gefeliciteerd? Anders trek ik mijn felicitatie weer in.
Ik zou het zwak vinden als je hier mee wegkomt...quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..], geen idee. Maar alsnog gefeliciteerd dan
.
En als ik taart uitdeel?quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik zou het zwak vinden als je hier mee wegkomt...
ik vond het op het eerste gezicht al geen geweldig werkquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:19 schreef Z het volgende:
Daar beneden aan het meer waar geschaatst wordt enzo (moeten die mensen niet werken?) staan de bomen ookal in een rijtje, sterker nog ze sluiten aan op de 4 bomen in kwestie. Er is hier duidelijk sprake van een opzichtige diagonaal wat dit schilderijtje maar een middelmatig prentje maakt eigenlijk nu ik er zo over nadenk.
Succes met hier komen,levensgevaarlijkdie sneeuw.quote:
Je hoeft hier maar één woord te zeggen en Gellius gaat er in een gestrekte draf mee op de loop.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:23 schreef Gellius het volgende:
Zo gaat dat helaas vaker, A_R. Aanvankelijk laten we ons dronken van geluk meevoeren door trompetgeschal en klatergoud, maar bij nadere beschouwing blijken we ons weer in de luren te hebben laten leggen door bordkarton, waterverf en siliconentieten. Die vriendin van Lienekien was zo gek nog niet, zie ik nu in.
Jij bent toch zo'n aardige jongen?! Ik vind dit soort stokerij echt niet passen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik zou het zwak vinden als je hier mee wegkomt...
quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij bent toch zo'n aardige jongen?! Ik vind dit soort stokerij echt niet passen.
Ik kan je moeilijk iets anders noemen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:32 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]![]()
IK zou mezelf nooit een aardige jongen noemen hoor
Nee, de Oude.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:32 schreef Z het volgende:
Dit is er overigens één van Breugel de Jonge toch? Dat was sowieso een oplichter, zie zijn 'Volkstelling te Bethlehem':
[afbeelding]
Bethlehem, right.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:34 schreef Tha_Erik het volgende:
A_Rdig.
't Zal je maar gezegd worden.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:34 schreef Tha_Erik het volgende:
A_Rdig.
Het komt er aan Lienquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:37 schreef Lienekien het volgende:
Niet één vlokje, niet één!
Ook volgens die had ik al wat moeten zien.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:41 schreef Automatic_Rock het volgende:
Die link die ik je gaf geeft een reëler beeld denk ik
Een hedendaagse versie: "Winter in Jeruzalem (13 januari)". Wie er aan het spit hangt is onbekend.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:32 schreef Z het volgende:
Dit is er overigens één van Breugel de Jonge toch? Dat was sowieso een oplichter, zie zijn 'Volkstelling te Bethlehem':
[afbeelding]
Bethlehem, right.
Het moet wel van twee kanten komen, hè.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Voor degenen die me gefeliciteerd hebben, dank u wel.
Voor degenen die dat niet gedaan hebben, DOE HET DAN!
Het zou lamsvlees behoren te zijn.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:46 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
[..]
Een hedendaagse versie: "Winter in Jeruzalem (13 januari)". Wie er aan het spit hangt is onbekend.
[afbeelding]
Dat is heel goed mogelijk. Het ophangen van Lam is daar al zeker 2000 jaar aan de orde van de dag.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:54 schreef Augustina het volgende:
[..]
Het zou lamsvlees behoren te zijn.
Het was toch iets eenmaligs?quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:00 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
[..]
Dat is heel goed mogelijk. Het ophangen van Lam is daar al zeker 2000 jaar aan de orde van de dag.
Dat was ook de bedoeling. Maar het zal niet de eerste keer zijn dat een lammetje een x aantal dagen later opeens weer vrolijk in de wei rondhuppelt.quote:
Dan wacht ik even op Do2quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:59 schreef Z het volgende:
Enfin, laten we nog eens een Hollandsche meester tegen het licht houden.
[afbeelding]
Nou; daar kunnen we nog over twisten. Ik zou willen zeggen; Godot was er de hele tijd al. Zo óók Do2.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Godot kwam uiteindelijk ook niet opdagen.
Das toevallig, ik heb ook Chopin op.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:59 schreef JAM het volgende:
Niet eens McCoy Tyner, of Thelonious Monk, of Sonny Clark of een andere bopneger aan de cocaïne achter de toetsen, nee; ballades van Chopin. Ik dacht; 'Ik doe beschaafd, ik houd het netjes.'.
Ja; dat heb ik altijd graag na het eten. Koffie met een Chopinnetje ernaast.quote:
Naken is nabij komen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:05 schreef JAM het volgende:
Mooi woord is dat, godsnakend. Zouden we dat eigenlijk 'God's nakend', moet schrijven; of; daar het naken van de Heer ook heilig is, wellicht nog veel heiliger dan de God met kleding aan zelfs, zelfs 'God's Nakend', nou; Lien?.
quote:
Ja.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
Zie je al sneeuw Lien?
quote:Four Trees — upon a solitary Acre —
Without Design
Or Order, or Apparent Action —
Maintain —
The Sun — upon a Morning meets them —
The Wind —
No nearer Neighbor — have they —
But God —
The Acre gives them — Place —
They — Him — Attention of Passer by —
Of Shadow, or of Squirrel, haply —
Or Boy —
What Deed is Theirs unto the General Nature —
What Plan
They severally — retard — or further —
Unknown —
Ik durf te wedden dat ze het prachtig vindt. Ze zegt dan: 'Jaaaaa! FC Den Haag! Dat is mooie club van jou en mij, schatje!'quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:31 schreef Gellius het volgende:
Wat een lelijk ding JAM. dat is opzettelijk, neem ik aan?
Het is een natte treurboel aan de Mauritskade. Ik heb wel erg moeten lachen toen ik vernam dat de directie allerlei colleges heeft geschrapt "wegens de weersomstandigheden". Muhahaha. Er wordt hier een generatie kasplantjes en schoothondjes gevormd, mensen!quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:35 schreef Z het volgende:
Waar blijven de foto's van de Mauritskade Gellius?
Ik verhoer me aan het EPO, Z.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:38 schreef Z het volgende:
Werk jij bij EPO? Ik ben met een enorme k*tklus voor EPO bezig namelijkNiet dat jij daar iets mee te maken zou hebben overigens.
Dat is al zo sinds een of andere onverlaat het woord 'weeralarm' heeft bedacht.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:39 schreef Gellius het volgende:
Er wordt hier een generatie kasplantjes en schoothondjes gevormd, mensen!
Haha, ik had net ook aan klasgenoot aan de telefoon. Om 13.00 uur is iedereen naar huis gestuurd, terwijl we tot 19.30 les zouden hebben.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:39 schreef Gellius het volgende:
[..]
Het is een natte treurboel aan de Mauritskade. Ik heb wel erg moeten lachen toen ik vernam dat de directie allerlei colleges heeft geschrapt "wegens de weersomstandigheden". Muhahaha. Er wordt hier een generatie kasplantjes en schoothondjes gevormd, mensen!
God, moet jij nu ook alweer zeiken over dat weeralarm?quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:50 schreef Lienekien het volgende:
"Weer typisch Nederland: er valt een vlokje sneeuw en het is gelijk weeralarm." BLABLABLA.
Wie interpreteert ze verkeerd dan?quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:52 schreef Lienekien het volgende:
Jongens, jullie weten toch wel wat aanhalingstekens zijn?!
Zie Bquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:18 schreef Gellius het volgende:
Ik ben overigens niet alleen ontevreden over het weer-alarm, ik ben ook bijzonder onstemd over het weer zelf. Vroeger was de sneeuw veel persistenter!
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:31 schreef broer het volgende:
Of cabaretier. Dan kun je af en toe nog wat zingen, ook.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:50 schreef JAM het volgende:
Dan is er iets MIS met je Lienekien, dan ben je niet GOED, dan heb je het aan je HOOFD.
quote:
Zulks heb ik ook nooit en zal ik ooit nooit willen beweren. Dat zou zijn alsof het 's ochtends zich heerlijk uitgeslapen voelen iets bewonderenswaardig is en dat is het natuurlijk niet; sterker, het is walgelijk. Walgelijk is het! Ik proef hier de 'deugdzaamheid' van de burgerlijke middelmatigheid en ik zal je zeggen; dat smaakt mij niet!quote:
Boeiuh.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:32 schreef JAM het volgende:
[..]
Zulks heb ik ook nooit en zal ik ooit nooit willen beweren. Dat zou zijn alsof het 's ochtends zich heerlijk uitgeslapen voelen iets bewonderenswaardig is en dat is het natuurlijk niet; sterker, het is walgelijk. Walgelijk is het! Ik proef hier de 'deugdzaamheid' van de burgerlijke middelmatigheid en ik zal je zeggen; dat smaakt mij niet!
Dat is ook net zo walgelijk. Het enige dat ik nog kan aanvoeren is dat ik dan tenminste nog het zelfrespect heb om hier in ieder geval niet 'heerlijk uitgeslapen' te verschijnen!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:38 schreef Z het volgende:
Zegt iemand die z'n geld met een enorm burgerlijk kantoorbaantje verdient.
You rebel!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:46 schreef JAM het volgende:
[..]
Dat is ook net zo walgelijk. Het enige dat ik nog kan aanvoeren is dat ik dan tenminste nog het zelfrespect heb om hier in ieder geval niet 'heerlijk uitgeslapen' te verschijnen!
HIJ, HIJ is ons voorbeeld!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:46 schreef JAM het volgende:
[..]
Dat is ook net zo walgelijk. Het enige dat ik nog kan aanvoeren is dat ik dan tenminste nog het zelfrespect heb om hier in ieder geval niet 'heerlijk uitgeslapen' te verschijnen!
Nu ja; je moet het toch met me eens zijn dat een mens er goed aan doet de weinige uren op de dag dat men zich kwiek en fit kan voelen beter besteed zijn aan andere zaken dan het uitvoeren van loonarbeid?quote:
Mooi dat ik vandaag niet werk, dan.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:56 schreef JAM het volgende:
[..]
Nu ja; je moet het toch met me eens zijn dat een mens er goed aan doet de weinige uren op de dag dat men zich kwiek en fit kan voelen beter besteed zijn aan andere zaken dan het uitvoeren van loonarbeid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |