Ach toch. Balen dat de subforumban niet meer is.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:30 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Het wordt spannend..
Plaatsnamen Topic Deel # 15
Ja. Maar ik vind het wel komisch, een ban om dat topic. Hihihihahahoehoeheo!quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach toch. Balen dat de subforumban niet meer is.
Ja, huilen van ontroering? Of juist van ontzetting?quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:18 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik deed toch? Ik moest gewoon cybertraanogen. Wat bedoelt een mens wanneer deze traanoogt?
nuh, jij bent al langer aan het kloten in MEN omdat sommige topics jou niet aanstaan!quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:32 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ja. Maar ik vind het wel komisch, een ban om dat topic. Hihihihahahoehoeheo!
hoi lieve erik, en ja, ik volg allesquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Oeh, op FOK! blijft niks in één topic.
Hallo, meneer mod.
bijna alles danquote:
ik kijk overalquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar dat je dan toch TTKLPT volgt is al heel wat. Of was het meer de posthistory van de Paus?
och, ik heb zo`n 10 uur per dag de tijd om op FOK! te kijkenquote:
Hoi laffer, wanneer is die subforumban eigenlijk afgeschaft? Heb jij een linkje naar een topic? Ik was nl laatst nogal verrast een complete forumban aan mijn kont te hebben.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:46 schreef laffer het volgende:
[..]
och, ik heb zo`n 10 uur per dag de tijd om op FOK! te kijken![]()
dat loopt al van voordat ik modje werd, ik weet het echt niet maar het was ineens opgehevenquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:49 schreef OllieA het volgende:
[..]
Hoi laffer, wanneer is die subforumban eigenlijk afgeschaft? Heb jij een linkje naar een topic? Ik was nl laatst nogal verrast een complete forumban aan mijn kont te hebben.
Ah, oké. Is geheel langs me heengegaan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:52 schreef laffer het volgende:
[..]
dat loopt al van voordat ik modje werd, ik weet het echt niet maar het was ineens opgeheven![]()
Nou, eigenlijk ben jij er een keer door platgewalst. Langs mij is het volledig heen gegaan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:57 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ah, oké. Is geheel langs me heengegaan.
welterutuhquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Trusten allemaal. Ik ga te bed als een volwassene.
.
Dat hautaine gekwezel dat ik hier proef, bah, zuur smaakt het, misselijkmakend.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:00 schreef NJ het volgende:
Wij zien op forum@fok.nl vanzelf een mail tegemoet wanneer PopeOfTheSubspace zich weer normaal kan gedragen. Met name in MEN.
wat bedoel je?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:12 schreef JAM het volgende:
[..]
Dat hautaine gekwezel dat ik hier proef, bah, zuur smaakt het, misselijkmakend.
Ik bedoel niets; ik beweeg mij niet in een doelsverstaan; ik ben namelijk geen Christen.quote:
Het is toch wat.quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:48 schreef Z het volgende:
[..]
Ik kom er eigenlijk nu pas achter dat jij niet één en dezelfde bent als LieneLien.
Ik ben blij voor hem.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:23 schreef Lienekien het volgende:
Jij ook gefeliciteerd met Erik, Aug. Het is nu een grote jongen.
Ik waardeer het zeer dat je je zo diplomatiek uitdrukt.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:39 schreef Z het volgende:
[..]
Ik vond je al zo volwassen overkomen (in vergelijking met ...)
Jij bent even helemaal ohne.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:45 schreef Augustina het volgende:
Lien, een ander onderschrift! Hoezee.
Onzichtbaar.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:46 schreef Augustina het volgende:
Naakt, kwetsbaar.
Bedoel je onderstaande overpeinzing? Die was niet bedoeld als sluitende definitie hoor.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:04 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
OllieA, Gellius, wie van jullie had waar laatst een schone definitie van kunst geplaats?.
quote:Nee hoor, dat is niet raar. Ik heb me dat wel eens afgevraagd. Kunst is - zo zie ik het dan - het vervaardigen van iets (tsja!)dat een sterke mate van persoonlijke originaliteit bezit, maar dat tegelijk in meer algemene zin ook erkend wordt als een uitzonderlijk kundig uitgevoerde presentatie. Dat wil zeggen dat ambachtelijkheid en vakkennis net zo'n belangrijk element vormen als de originaliteit. Dat wordt nog wel eens vergeten, vind ik, waardoor veel huisvlijt en nijver geklei en gepunnik ook als kunst worden gepresenteerd. Uiteindelijk is het een discussie zonder eind, hoewel de tijd en de cultuur toch een soort zelfreinigend vermogen blijkt te bezitten. Gelukkig.
Wat is er mis met definities, Tha_Erik?quote:
Ik mag het hopen, Z! Gezicht op het nog nieuwequote:Op donderdag 8 februari 2007 10:05 schreef Z het volgende:
ZIjn jullie al ingesneeuwd? En krijgen we Breitnertafereeltjes in A'dam?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |