abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46087364
lelijke en gekke motorgerelateerde OP





Welkom bij de

Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby!

We hebben al verschillende meets gehouden waarbij de eerste meet in november 2003 was, met als route de Havenroute op de Maasvlakte nabij Rotterdam. Intussen zijn er al meer dan 50 meets geweest. Met mooi weer wordt er zeer regelmatig gereden, vaak op zondag.

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht


  • Cagiva Raptor 650 '01 - (Makster)
  • Honda CB450S '90 - (MouseOver)
  • Honda CBR600F '94 - (dribbel79)
  • Kawasaki ER-6N '06 - (koffiekoekje)
  • Kawasaki Z750 '04 - (Gawaine)
  • Kawasaki ZR-7 '01 - (ikookhier)
  • Kawasaki ZX9R '00 - (kratjuh)
  • Kawasaki ZXR400 '92 - (BazzieK)
  • KTM LC4-400SM - (Snelwagen)
  • Suzuki DRZ - (Youp)
  • Suzuki GS500E '91 - (Fulcrum_X)
  • Suzuki GS500E '94 - (Roderick2085)
  • Suzuki GSF600N '96 - (hicham)
  • Suzuki GSR '06 - (PeerkeMikuni)
  • Suzuki SV650S '00 - (bvvt)
  • Suzuki SV1000S '05 - (RB)
  • Yamaha FZR600R '96 - (Crashcat)
  • Triumph Trident 900 '96 - (Worldbeater)
  • Yamaha XJ600s '92 - (Knuffelslet)
  • Yamaha XJ600 '94 - (Autoreply)
  • Yamaha YZ125-N '01 - (oshiro)
  • Yamaha YZF-R6 '06 - (FemaleRebbel)
  • Minibike - (Worldbeater Jr.)


    VGV (Vaak Gestelde Vragen):

    Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
    Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

    Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
    Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zéker niet achterlijk hard. Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

    Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
    Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

    Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
    Dit varieert. Soms al 2 á 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

    Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
    Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

    Wie maakt er eventueel foto's?
    Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

    Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
    Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

    Waar komen jullie vandaan?
    Dat staat meestal in het profiel van de Fok!MC'er. Zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden.

    Wie maakt de topics?
    Degene die de laatste post heeft geplaatst maakt het nieuwe topic. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze". Indien dit niet binnen 5 minuten wordt gedaan kan een andere FokMC'er dit doen (zie lijstje met motoren hierboven). De OP kan je in deze Wiki vinden

    Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
    Ja dat mag. Het enige wat je hiervoor moet doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor. Nieuwelingen moeten eerst bewijzen dat ze een week lang kunnen posten alvorens er moeite wordt gedaan om de OP aan te passen.

    Enkele nuttige links
    Motor kopen?
  • Marktplaats
  • Motoroccasion
  • Occasions
  • Speurders
  • Duitse motoren
  • BPM-Calculator
  • Tarieven snelheidsovertredingen


    Onderdelen, kleding & aftermarket parts
  • Bikebandit
  • Motozoom
  • Louis
  • Superpole
  • Japarts

    Database met alle specificaties van motorfietsen sinds 1970
  • Bikez

    Motorreparatie
  • Motorcycle repair



    Disclaimer:
    Niet gesponsorde links. Gebruik maken van de aangeboden diensten is op eigen risico


    En vooral nakende motoren!

    Revolution RV100


    Neander Diesel


    MotoCzysz C1


    Vyrus 985 C3 4V



    BSA Firebird Scrambler


    Wakan 1640


    Gas Gas Pampera 400 4S


    Vincent Black Shadow


    CR&S Vun 650

    Exile RX-Streetfighter


    Drysdale 1000 V8 Cruiser


    Harris GSXR 1100


    Ghezzi Brain Super Twin


    Confederate F131 Hellcat


    Confederate B91 Wraith


    Foggy Petronas FP1


    Borile C 500CR


    Ghezzi Brain Furia OTTO


    Bimota DB4 Half


    Bimota Tesi 906SR


    Bimota YB11 Superleggera


    Yamaha Morpho ||


    Bakker Baracuda


    Buell S1


    Bmw K1200r


    Cr&s


    Cr&s Britten



    Motomorini corsaro 1200


    Benelli Tnt 1130


    MV Agusta brutale 910


    MV Agusta F4 1000 veltro


    Sachs B 805



    Power Racer Barbie Plastica


    Ene Groet

  • Sowieso schrijf je zo.
    pi_46087400
    fipo
    pi_46087439
      woensdag 7 februari 2007 @ 21:41:22 #4
    17596 Makster
    Tell them Brother Beavis !!!
    pi_46087465
    Avond
    quote:
    Op woensdag 7 februari 2007 20:36 schreef Worldbeater het volgende:
    These streets are yours white .. take them!

    Auteur Worldbeater.
    Triumph Trident 900 proefrit 7 februari 2007.


    En met bovenstaande daadkrachtige woorden gooiden wij om 15.20 heden middag de deur open voor
    de ontgroening van de British Racing Green geklede twee wieler.

    Direct gingen de buurjongens in de straat helemaal uit hun dak wat ik nu weer had gekocht.
    Als aan de grond genageld stonden ze aan de overkant naar binnen te kijken.
    Op een aggressief gespeeld gasgeven gebaar renden ze direct de tuin in om de motor in de woonkamer te bekijken.
    En waar de zes ogen naar keken, werd meer dan goed ontvangen met open monden.
    Vet is het modewoord wat op zijn plaats is.

    Want ze is dik!!!!

    Nooit geweten dat de naked bike hype al onder kinderen tussen 8 en 13 speelde. SS was de standaard dacht ik.

    Rijden
    Affijn, al ruim tijd om naar buiten te gaan, dus snel naar buiten met de hele handel, en starten maar dat Engelse ding.
    Direct liep ze 2.000 toeren, om al snel door te schieten naar 4.000 Rpm. Beetje teveel van het goede deze choke.
    Maar direct was al te merken dat ze behoorlijk koudbloedig is. Of moeten we zeggen hij.

    De choke moest minimaal op de 2 K gehouden worden om de motor goed te laten lopen, ook later in de straat ging het blok een beetje hikken zodra de choke er af ging. Dat deden de Yammie en de Soes duidelijk beter als 25 jaar oude brikken. De koudbloedigheid van deze motor zal in een later stadium nog enkele malen terugkomen.

    Tanken
    Eerst maar eens verse benzine in het ding gooien, inmiddels stond ze (daar ga ik weer) alweer enkele maanden stil volgens de verkopende partij maandag. Gelukkig brande het benzinelampje ook, dus kon er veel verbeterd worden aan de brandstofkwaliteit met een enkele tankbeurt.

    Ook de benzinepomphouder keek nu vriendelijk en genoegzaam toen hij eindelijk weer eens drie waardepunten kon uitdelen aan een trouwe klant. Eindelijk weer omzet van die knaap! dacht hij.
    De Triumph heeft ook een 25% grotere benzinetank dan de Soes en de Yammie.

    Banden
    Gelijk tijd om de bandenspanning op peil te brengen. En dit was geen onnodige zaak.
    Niet te geloven dat partikulieren dat zo slecht bijhouden, het is een belangrijk onderdeel van de wegligging.
    Menige aankoop zal door een zwabberende proefrit niet doorgaan, terwijl het gewoon een kwestie
    van de juiste luchtdruk in beide banden is.

    Koudbloedig
    Bij het vervolgen van de rit bleek de Triumph zich weer van zijn tropenmentailiteit te laten zien.
    Zonder gebruik van de choke weinig tot geen leven. Vreemd.

    Snelweg
    Al na enkele honderden meters werd de bebouwde kom verlaten, en kon de ware aard van de motor tot leven komen.
    Snelwegen worden door de motor verteerd als een bakje cornflakes op een nuchtere maag.
    Dit is het ware terrein van de groene. Vlot rijden en toch lage toerentallen draaien. Dat is wat we wilden.

    B wegen
    Reeds na tien kilometer werd de snelweg verlaten voor een B weg.
    Bij het veel te lang wachten voor het stoplicht ging het stationair toerental wel een beetje te zenuwachtig heen en weer. Als het een moto van mij was, dan liet ik hem afstellen.
    Oh wacht, het is mijn motor, en afstellen is pas een paar maanden geleden gebeurt door Safe Zoetermeer.
    Dat vraagt om nadere uitleg daar, want dit moet beter kunnen.
    Dus maar bellen en net doen alsof ik de vorige eigenaar ben. De faktuur ligt hier dus..

    Het rijgedrag op B wegen is ook voortreffelijk, alleen bij te snel aangesneden bochten laat het gewicht van de motor zich wel gelden door behoorlijk onderstuur bij het aanspreken van de remmen. Puntje er af voor de ingenieurs.

    Fotomoment
    Alweer veel te snel werd de geplande bestemming voor de foto's bereikt, een bekend terrein in de woonplaats waar ik geboren en getogen ben. Opvallend dat ook hier de wereld gewoon doordraait, en je niet zonder te betalen een paar slagbomen kan passeren. Gelukkig zijn motorrijders wat vrijer in de omvang van hun massa, dus een eenvoudig ritje over de stoep bood uitkomst.

    [afbeelding]
    De Nieuwe Waterweg. Het aanvoerkanaal van de Rotterdamse haven.

    [afbeelding]
    Pontje bij Rozenburg.

    Koffie
    Na de korte fotoshoot weer de Triumph gestart, en daar was de koudbloedigheid alweer.
    De choke moest er bij komen om het geheel lekker te laten lopen.

    Er werd voor een route richting de koffie aan de buitenkant van Rozenburg gereden.
    Een omgeving gekenmerkt door een sfeervolle omgeving langs het water, omringd door veel begroeiing en dikke moordenaars van bomen. En uiteraard niet te vergeten de vele ronde bochten.
    Helaas bleken de mensen die de eerste 24 jaar van mijn leven de catering verzorgden niet aanwezig.
    Het bezoek was ook een verrassing, want ze weten verder nog niet dat ik een andere moto heb.

    Motorblok
    Hierna maar een heel stuk naar de ons bekende Maasvlakte gereden. (goed voor vier tot vijf Fok! MC meetings!)
    Het motorblok leek mij nu ook wel warm zo onderhand, dus hier konden de teugels zo nu en dan flink gelost worden. En de trotse Engelse trok volledig in vertrouwen -en met grote kracht- de berijder vooruit.
    Koekblikken nog even snel inhalen bij weinig ruimte verliep allemaal als vanzelfsprekend, en zonder nadenken van de berijder in welke versnelling het dan allemaal moet gebeuren.
    Een zeer modern en fantastisch aansprekend motorblok.
    Het mechanisch geluid doet aan de besten denken, het Robocop naaimachinegefluit van een VFR komt aardig overeen.
    Gelukkig heeft de Triumph dan nog wel een karakteristiek uitlaatgeluid. Maar het blok klinkt dus meer dan gezond. Het kost allemaal geen enkele moeite.

    Remmen
    De voorremmen zijn zeer krachtig en goed doseerbaar. Heerlijk om te bedienen.
    Of ze ook voldoen op het circuit zal nog moeten blijken.

    Aan de achterkant kunnen wij echter geen voldoende geven. Ook kan de link naar vroeger gelegd worden.
    Maar daar verbaasde ik mij al eerder over, dat oude motoren hele goede remmen achter hebben.
    Bij modernere motoren is het toch vaak een ondergeschoven kindje.
    Vroeger had je de achterrem gewoon nodig omdat de totale package anders niet krachtig genoeg was.
    Maar eerst toch nog maar eens nakijken of het niet aan achterstallig onderhoud ligt hier.

    Schakelen
    Hier zou je meer over het fluweel en statig inleggen van de versnellingen moeten spreken, dan gewoon schakelen.
    De hydraulische koppeling en versnellingsbak verzorgen door de overgedimensioneerde waarde (die vanwege de modulaire opbouw ook goed moet zijn voor de Triump Tropy 1200) voor een gevoel dat deze minder snel stuk zal gaan, dan dat Nederland een Tsunami zou moeten ervaren.

    Karakter
    Inmiddels al uren thuis komt er om de paar minuten een mooie piep uit de tank.
    Het lijkt een electronisch servo signaaltje, maar het is de benzine die heeft wordt van het blok.
    Ik dacht eerst dat het een ontluchtingsprobleem was, maar het is standaard. Klik!
    Karakter dus.

    Conclusie
    Het design met de grote tank is zeer geslaagd. Het oog wil immers ook wat.
    Dan niet geheel onbelangrijk, de rijeigenschappen en veiligheid zijn van de moderne tijd, dus zeer goed te noemen.
    Het motorblok krijgt een ronduit fantatische vermelding, de remmen zijn misschien voor verbetering vatbaar.

    Wat nog niet geheel vastgesteld kon worden is het stuurgedrag bij sportiever gebruik. De eerste indruk is echter goed.
    Als de omstandigheden zich hier meer voor lenen zal de Triumph verder aan de tand gevoeld worden.

    Met deze laatste disclaimer nemen wij afscheid, en danken -XX- voor de getoonde belangstelling, en het lezen van het complete artikel.
    Blaaaaaaat

    Goed te lezen dat je een nieuwe motorhebt

    Nog beter dat het ook rijdt

    Mooi ding
    Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
    Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
    pi_46087751
    Nice bikes -XX-, ik ga nog even wat nuttigs doen en dan slapen.
    "History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
      woensdag 7 februari 2007 @ 21:53:49 #6
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_46087766
    Nice OP! Wel gelijk een beetje al het kruid verschieten that is.

    Ik werd uit de Wiki gegooid. Zat tijdens het eten wat dingen aan te passen.
    Ineens alles weg, want -XX- ging hem opstarten.
    Kon ik weer opnieuw beginnen. Added value met dank aan Koffiekoekje.

    En nu ben ik afwassen en een tijdje nuttig doen in mijn uppie. i
    pi_46087772
    tvp

    Bijna m'n posthistorie aan gort door KPN ..


    pi_46087944
    quote:
    Op woensdag 7 februari 2007 21:53 schreef MaartenGrendel het volgende:
    Nice bikes -XX-, ik ga nog even wat nuttigs doen en dan slapen.
    Wel netjes afmelden he
    pi_46088057
    Truste

    i
      woensdag 7 februari 2007 @ 22:14:24 #10
    156518 Snelwagen
    KTM 690SM Prestige
    pi_46088316


    Die foggy petronas in de OP, is dat dat model wat ze gemaakt hadden om homologatie te krijgen. Zijn er tog maar een paar van gemaakt? p0rN machien iig

    En die MotoCzysz C1 heeft ook wel mooie lijnen
    Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
    KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
    Stop
    Blitse motor man!
      woensdag 7 februari 2007 @ 22:25:38 #11
    125242 bvvt
    VROOEEEMMMM
    pi_46088618
    quote:
    Op woensdag 7 februari 2007 19:54 schreef Rib-i het volgende:
    @BWT
    Als je je motor wil verkopen aan een particulier heb ik een e-mail adres
    Serieuze interesse
    Ja
    Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
    LA-33
    ¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
    Is het al vrijdag?
    pi_46088619
    Puike OP
    quote:
    Op woensdag 7 februari 2007 19:55 schreef BazzieK het volgende:

    [..]

    Wij hebben toevallig ook maandag een nieuwe pc besteld. Oude heeft er vrijdag de brui aan gegeven en aangezien mijn vader gek werd zonder pc en nog gekker van mijn broertje die wisselde tussen door de kamer stuiteren en zware depressie zonder pc heeft ie dit weekend meteen een systeem samengesteld en besteld

    Wat ik hiermee wil zeggen is ook mij niet duidelijk maarja
    Volgens mij probeer je te zeggen dat je broertje van het type Homo Sapiens Stuiterbal is?
    quote:
    Op woensdag 7 februari 2007 20:01 schreef Rib-i het volgende:
    P4wn3d by BazzieK

    Tijd om me terug te trekken

    i L4t3r5zZZz
    quote:
    Op woensdag 7 februari 2007 20:36 schreef Worldbeater het volgende:
    These streets are yours white .. take them!

    Auteur Worldbeater.
    Triumph Trident 900 proefrit 7 februari 2007.


    -zip-

    Met deze laatste disclaimer nemen wij afscheid, en danken -XX- voor de getoonde belangstelling, en het lezen van het complete artikel.
    Kenker, respect voor verslag
    Voor linkje @ Triump forum moet je inloggen alvorens te kunnen lezen
    pi_46088662
    Renkerdekenker
      woensdag 7 februari 2007 @ 22:29:24 #14
    125242 bvvt
    VROOEEEMMMM
    pi_46088706
    quote:
    Op woensdag 7 februari 2007 20:36 schreef Worldbeater het volgende:
    These streets are yours white .. take them!

    Auteur Worldbeater.
    Triumph Trident 900 proefrit 7 februari 2007.


    [..]

    enorm verhaal over de avonturen van WorldBeater met zijn nieuw verworven brittish racing green motorcycle

    [..]
    Met deze laatste disclaimer nemen wij afscheid, en danken -XX- voor de getoonde belangstelling, en het lezen van het complete artikel.
    Nice dude
    Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
    LA-33
    ¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
    Is het al vrijdag?
    pi_46088742
    Waarom nou weer een kutweeralarm voor morgen, had net alles van de week uitgesteld naar morgen
    pi_46089378
    i
    pi_46089569
    quote:
    Op woensdag 7 februari 2007 22:00 schreef BazzieK het volgende:

    [..]

    Wel netjes afmelden he
    Gelukkig staat m'n laptop nog aan voor de muziek.

    Zo beter dan? Mzzls.
    "History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
      donderdag 8 februari 2007 @ 00:56:49 #18
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_46092575
    quote:
    Op woensdag 7 februari 2007 20:42 schreef -XX- het volgende:
    En jij denkt dat ik dat allemaal ga lezen ???
    Duurt langer dan tikken duszzzz.. jij vroeg er om.
    quote:
    Haha neehoor Leuk geschreven! (Snelwegen worden door de motor verteerd als een bakje cornflakes op een nuchtere maag. :.......)

    Goed dat ze( of is het nou een hij )? zo goed bevalt!
    Op die foto's ziet hij er nog als nieuw uit mennn!
    Er zit nog wel wat poetswerk aan. En ik heb wel een aantal roestige boutjes en imbusjes geteld.
    Worden allemaal vervangen de komende dagen/weken.

    En het rooster van de radiator was een beetje roestig.
    Maar die is sinds gisteravond ook weer toonbaar.



    Alleen maar een beetje ontroester op gekwast.
    Simpele handeling, maximaal resultaat.

    Alleen boven en onder zit een rand die even flink onder de staalborstel moet.
    Later eenszzz.
    quote:
    Op woensdag 7 februari 2007 21:05 schreef BazzieK het volgende:
    Mafkees, tijd teveel?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Tikken gaat bij WB soms net zo snel als dat een lamzak steeds op F5 zit te drukken hoor.
    quote:
    Op woensdag 7 februari 2007 21:41 schreef Makster het volgende:
    Blaaaaaaat


    -XX- vroeg een verslag, dus ik dacht laat ik gelijk overdrijven en een soort persiflage op Motorfreaks.nl doen.

    @all bedankt voor de complimenten.
    quote:
    Op woensdag 7 februari 2007 22:25 schreef hicham het volgende:
    Kenker, respect voor verslag
    Voor linkje @ Triump forum moet je inloggen alvorens te kunnen lezen
    Lid worden dus. Dit wordt de toekomstige Triumph club.

    BVVT, ikookhier, Koffiekoekje en jij een Triumph Tiger.

    Ook in het blauw verkrijgbaar.

    Pimber, KratjuH en Rib-i een Sprint ST.

    Dikke 3 cylinder 1.050 cc.

    En Rebbel, Crashcat, Bazziek en -XX- een Daytona 675.

    waarvan Bazziek en -XX- eentje samen.

    Makster en OPM zijn nog een beetje achtergebleven in de streetfighterstyle.

    Dus die gaan voor de Speed Triple.


    RB gaat voor de Rocket III

    En Ondeugend geeft eindelijk toe, en gaat voortaan gewoon achterop.

    Gawaine en Snelwagen gaan retro.
    Met een dikke tweecylinder natuurlijk, de Thuxtron.


    Roderick flirt met HD.. dus neemt een Speedmaster.


    Tja.. en dan ben ik nog de enige die een oud barrel rijdt naar verhouding.

    quote:
    Op woensdag 7 februari 2007 22:25 schreef hicham het volgende:
    Voor linkje @ Triump forum moet je inloggen alvorens te kunnen lezen
    Voor jou dan.
    quote:
    Ik heb een humoristiche Trident 900.

    Vandaag mijn eerste rit ooit gemaakt, net in de woonkamer gezet..
    .. hoor ik ineens om de minuut een raar piepje.

    Het klonk een beetje als een electronisch alarmpje, zo mooi gelijkmatig van toon.

    Dus overal mijn oor bijgehouden, blijkt het uit de buurt van de tankdop te komen. Dop open, en het is voorbij, dop dicht, en het is er weer.

    Is dit normaal na het rijden, of moet ik ergens (waar!) een slang goed doen van de tankontluchting....
    quote:
    "JanG"]Hallo ???
    Het fluiten, piepen of hoe je het ook wilt noemen doet mijn Daytona ook.
    Het is zoals je al aangaf de ontluchting van de benzinetank, als je gereden hebt warmt het warme blok de benzine op en de dampen ontsnappen door de rubberen afdichting tegen de veerdruk in te lichten waardoor de dampen kunnen ontsnappen.
    Die van mij doet het ook als ik hem, voor het vetrek, buiten in de zon zet.
    Leuk geluidje, niets verontrustend, hoort erbij.

    Groeten,
    Jan
    quote:
    Ik vind het wel een heel mooi geluid!

    Hij doet het nu nog!
      donderdag 8 februari 2007 @ 00:59:59 #19
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
      donderdag 8 februari 2007 @ 01:17:18 #20
    145915 Rib-i
    a.k.a. Shrek
    pi_46092917
    Eindelijk een goede OP van -XX-

    @Worldbeater
    @ verslag

    * Rib-i sluit een Triumph zeker niet uit
    Goed gegokt met de Sprint maar het kan ook nog een daytona of speedtriple worden
    pi_46093215
    Nu is het weer Triumph.
    Volgende week is het HD
      donderdag 8 februari 2007 @ 01:52:08 #22
    145915 Rib-i
    a.k.a. Shrek
    pi_46093323
    quote:
    Op donderdag 8 februari 2007 01:41 schreef worldpimber het volgende:
    Nu is het weer Triumph.
    Volgende week is het HD
    1 ding is zeker, Worldbeater kent meerdere liefdes
    pi_46093327
      donderdag 8 februari 2007 @ 01:54:23 #24
    145915 Rib-i
    a.k.a. Shrek
    pi_46093341
    Ik ben vandaag naar Suzan geweest. Ze heeft topless geposeerd

    1 & 2




    [ Bericht 12% gewijzigd door Rib-i op 08-02-2007 02:03:15 ]
      donderdag 8 februari 2007 @ 02:07:53 #25
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_46093440
    quote:
    Op donderdag 8 februari 2007 01:52 schreef Rib-i het volgende:
    1 ding is zeker, Worldbeater kent meerdere liefdes
    Sssssst

    Maar een HD.

    Ergens heeft het wel wat deeeez.

    quote:
    Op donderdag 8 februari 2007 01:54 schreef Rib-i het volgende:
    Ik ben vandaag naar Suzan geweest. Ze heeft topless geposeerd

    1 & 2

    Suzan is goed onderhouden, zit strak als een tiener in d'r lijf, laat menige jongere achter zich,
    en wordt straks uiterst bevredigingswaardig bereden.

    En nu echt maffen... was nog even wat aan het uitzoeken op Louis.de. i
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')