Morris heeft zelf bekend, er is bewijs, dus ook al trekt Ludo zijn verklaring in, dan zal dat Morris niet echt helpen. Alhoewel, het is GTST natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:52 schreef Dizer het volgende:
- A14
- Ludo ziet flshbacks van dingen die hij nooit gezien zou kunnen hebben
- Barbara die als verpleegster, dokters assistente en als Apotheker heeft gewerkt, niet haar eigen bloedgroep weet
Het klopte allemaal voor geen meter, maar het was wel tof!
En Ludo zal natuurlijk de aanklacht tegen Morris terugtrekken en Morris hoeft de gevangenis niet in.
Natuurlijk klopte het nietquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:52 schreef Dizer het volgende:
- A14
- Ludo ziet flshbacks van dingen die hij nooit gezien zou kunnen hebben
- Barbara die als verpleegster, dokters assistente en als Apotheker heeft gewerkt, niet haar eigen bloedgroep weet
Het klopte allemaal voor geen meter, maar het was wel tof!
En Ludo zal natuurlijk de aanklacht tegen Morris terugtrekken en Morris hoeft de gevangenis niet in.
Inderdaad, een aanklacht intrekken helpt alleen als de zaak nog onderzocht wordt, er is nu al min of meer bewijs voor wat Ludo heeft gedaan en voor Morris is er een bekentenis.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Morris heeft zelf bekend, er is bewijs, dus ook al trekt Ludo zijn verklaring in, dan zal dat Morris niet echt helpen. Alhoewel, het is GTST natuurlijk.
Hoezo? Ik vond dat wel meevallen voor een kind van die leeftijd, ze articuleert en spreekt in ieder geval meer dan welke Lucas dan ook.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:48 schreef Ska-te het volgende:
Natuurlijk klopte het nietMaar tof was het zeker
Al vond ik die Amy wel erg nep. Acteren kon ze nietecht goed.
Tijdelijk zou ik het wel wat vinden, een paar maanden hooguit. Maar dat dan iemand als Dian hem zo erg treitert dat hij toch weer wraak gaat namen. Alleen op diegene dan uiteraard en niet weer iets waarbij half Meerdijk betrokken raakt.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wel zal het denk ik zo zijn dat Ludo als een ander mens uit de gevangenis komt, ik vind het wel interressant om hem tot inkeer te zien komen.
Ik vond haar gewoon maar wat oplezen. ik vond het nou nietecht overtuigend overkomen. In films (ook Nederlandse) zie je wel vaak kids van jonge leeftijd goed acteren. Dan moet dat in GTST toch ook kunnen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vond dat wel meevallen voor een kind van die leeftijd, ze articuleert en spreekt in ieder geval meer dan welke Lucas dan ook.
De Noudster was ooit een filmkid.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:45 schreef Ska-te het volgende:
edit : Die Rickie van Anita acteerd bijvoorbeeld wel ook aardig. Maar de filmkids blijven toch beter
Richting <1.000.000quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:49 schreef pberends het volgende:
Ja, die flashbacks hielpen echt...
[afbeelding].
Was die dat maar geblevenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:27 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De Noudster was ooit een filmkid.![]()
Omg ....I take it back! I take it all back!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:27 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De Noudster was ooit een filmkid.![]()
Ik heb de tv uitgezetquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:55 schreef Dizer het volgende:
Daamn... die laatste scene! Ik was echt helemaal aan het in elkaar krimpen.. wat vies
!
!
Absurd inderdaad. 's zomers zoveel kan wel kloppen, maar gewone niet-vakantie winterdagen zou het 2,5 miljoen moeten scoren.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Richting <1.000.000.
En dat op een winteravond.
God, wat dramatisch.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Richting <1.000.000.
En dat op een winteravond.
En toch was het een leuke aflevering gisteren.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:49 schreef pberends het volgende:
Ja, die flashbacks hielpen echt...
[afbeelding].
Ja en? Das niet moeilijk met het huidige niveau.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:42 schreef BettyR het volgende:
[..]
En toch was het een leuke aflevering gisteren.
De eerste aflevering was bijna iedereen behoorlijk stijf, kijk maar naar Angela Schijfs spraakpatroon in de eerste afleveringen, en zelfs Casper van Bohemen (Frits) was in seizoen 1 een stijve hark.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:45 schreef Ska-te het volgende:
[..]
Ik vond haar gewoon maar wat oplezen. ik vond het nou nietecht overtuigend overkomen. In films (ook Nederlandse) zie je wel vaak kids van jonge leeftijd goed acteren. Dan moet dat in GTST toch ook kunnen.
edit : Die Rickie van Anita acteerd bijvoorbeeld wel ook aardig. Maar de filmkids blijven toch beter
Theater en tv is dat ook een groot verschil. Geen camera's, andere belichting, andere mics, andere sfeer, publiek of geen publiek.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
De eerste aflevering was bijna iedereen behoorlijk stijf, kijk maar naar Angela Schijfs spraakpatroon in de eerste afleveringen, en zelfs Casper van Bohemen (Frits) was in seizoen 1 een stijve hark.
Soap moet je ook niet met film vergelijken, net zoals theater ook niet televisie vergelijkt![]()
Mee eensquote:Op zondag 11 februari 2007 19:24 schreef Ska-te het volgende:
[..]
Theater en tv is dat ook een groot verschil. Geen camera's, andere belichting, andere mics, andere sfeer, publiek of geen publiek.
Bij een film zijn de eisen alleen iets hoger, want het moet meteen goed zijn, terwijl in een serie een personage een bepaalde vorm kan aannemen.quote:Film en soap liggen toch echt wel een stukje dichterbij elkaar dan theater en film. En in alle 2 verwacht ik mensen/kinderen te zien die kunnen acteren.
Maar ik ga er vanuit dat een soap zoals GTST ook het beste van het beste wil. En die Amy zal waarschijnlijk niet veel vaker terugkomen. Waarom zouden ze dan kiezen voor zo iemand terwijl er genoeg 'film-kids' rondlopen die het veel beter kunnen.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Bij een film zijn de eisen alleen iets hoger, want het moet meteen goed zijn, terwijl in een serie een personage een bepaalde vorm kan aannemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |