Ik had het over de jongere vrouwen en meisjes uit gtstquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Vergeet Dorothea niet.
Charlie heeft maar een rare mannelijke muizenkop. Je moet er maar net van houden, net zoals BB-Kelly.
Niet om het een of ander, maar die Marly kan op geen enkel punt tippen aan Yolanthe.quote:
Ik miste eigenlijk ook wel een flashback van Huib en Dian.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:41 schreef nWo4Life het volgende:
Inderdaad zeg, die flashbacks waren goed. Martine, Roxy, Bowien, Isabella, Meike, Sofia. Opvallend dat Ludo veel vrouwelijke vijanden had. We hebben niks van de maffia of dergelijke zien langskomen. Die Amy leek meer op een kind van Th Sound of Music.
Dat kon natuurlijk niet vanwege Chris Jolles, Huib alleen kon inderdaad wel, ook nog een stukje Yasmin vandaagquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik miste eigenlijk ook wel een flashback van Huib en Dian.
De A14 blijkt in België te liggenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:39 schreef DaMart het volgende:
Wat een kutsmoes had die dokter van Morris trouwens. Als je dan al een ongeluk als dekmantel wil gebruiken voor een tekort aan bloed, noem dan wel een bestaande snelweg.
Ja viel me ook al opquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:49 schreef Frey het volgende:
Dat stuk met Dian en die sleutel was erg nep. Ik heb het even teruggekeken en nadat Dian de sleutel weer van de auto af haalt, gaat het krasgeluid nog even door!
Dinsdag flashforwards!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:27 schreef BettyR het volgende:
Heerlijk, die flashbacks!
'A Christmas Carol' is een beetje vroeg/laat voor de tijd van het jaar. Ook Ludo ontkomt niet aan de klimaatveranderingen.quote:Dinsdag 13 februari
Ludo wordt toeschouwer van zijn eigen leven: hij ziet hoe het had kunnen lopen als hij een goed mens was geweest. Daarna is hij getuige van de vreselijke dingen die gaan gebeuren als hij niet verandert!
Ik heb zin in die aflevering. Ben erg benieuwdquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:19 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dinsdag flashforwards!
[..]
'A Christmas Carol' is een beetje vroeg/laat voor de tijd van het jaar. Ook Ludo ontkomt niet aan de klimaatveranderingen.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:20 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik heb zin in die aflevering. Ben erg benieuwd![]()
Wat shots van vandaag
Geweldigquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:20 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik heb zin in die aflevering. Ben erg benieuwd![]()
Wat shots van vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |