Maar dan krijg je vast ook weer rechtzaken over de voogdij enzoquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:38 schreef BettyR het volgende:
Je zult zien dat Charlie dadelijk ook nog zwanger is ook nog. Ik vind dit lijntje met Jack wel leuk trouwens. Het wel weer eens tijd voor een beetje overspel.
Hoe zou dat nou komen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dan heb ik weer eens slecht opgelet![]()
Eensquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:56 schreef nWo4Life het volgende:
Fos: "ik kan mezelf wel schieten..." Wat was het weer een foute manier van GTST om te proberen grappig te zijn....
Goh.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:37 schreef BVO het volgende:
Er moet een hele hoop gebeuren wil GTST ooit nog uit dit dal komen.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:56 schreef Beach het volgende:
Wat is er gebeurd??? Samenvatting aub.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was het wel zo'n beetje.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:41 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was het wel zo'n beetje.![]()
Hou je hart vast aub.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:30 schreef Urquhart het volgende:
Ik kan het vanavond weer eens zien.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:41 schreef Frey het volgende:
[..]flauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was het wel zo'n beetje.
en nu echtfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Als er niks gebeurt, valt er ook niet veel te vertellenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |