kweenie...er willen wel een paar duizend man dat ie terug gaat...quote:
Zit al een uur te wachten.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:57 schreef mrSPLIFFY het volgende:
oohja hier voor de chat http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
wel ff registeren
jah probeerde even die nieuwe bewoner te spammen en de petitie, maar mijn bijschrift bij de url's kwam er niet door. was vaag.quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:03 schreef Prospera het volgende:
Danny blijft maar met URL's gooien in de chat
hij geeft niet echt antwoord op de meeste dingenquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:08 schreef rooie3 het volgende:
Jullie kunnen er zo allemaal in.
En ik zit al 2 uur te proberen.
Maar Danny is er dus vertrouw erop dat hij goede vragen stelt.
We volgen alles hoorquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:06 schreef Danny het volgende:
MAAR GOED ALLE GEKHEID OP EEN STOKJE
IK HEB HET ECHT MEGA NAAR MIJN ZIN GEHAD
HEBBEN JULLIE NOG MEEGEKREGEN DAT IK DIE STINK PARFUM OP DAT NERTS JASJE VAN AMANDA HEB GESPOTEN?
quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:13 schreef JediMindTricks het volgende:
Ze is een vuila puta !!!!
quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:03 schreef Danny het volgende:
WILLEN JULLIE WAT GRAPPIGS WETEN?
HEBBEN AFGESPROKEN DAT WE BRIAN HELEMAAL GEK GAAN MAKEN IN DE ZEBRA
- no reply -quote:Huub, wat vind je ervan dat Brian de punten die je aan Syl hebt gegeven heeft teruggepakt?
- no reply -quote:huub, wat was dat verhaal over de ex van Natasia en de Endstra tapes nou dat je van Jelmar had gehoord?
Goh, wiens idee zou dat zijn.... natuurlijk alleen voor Nena's bestwilquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:05 schreef Danny het volgende:
NEE NENA EN IK GAAN HEEL ROMANTISCH DANSEN EN BEETJE GEZELLIG DOEN MET ELKAAR VOOR BRIAN
- no reply -quote:werden toen jij er nog inzat gesprekken ook gestuurd en moesten jullie ook van 'de stem' verplicht gesprekken voeren?
JA MISSCHIEN DANquote:nog een keer huub: als we van FOK.nl 10k inzamelen, meld je je dan opnieuw aan?
Ik denk dat sommige vragen eruit gefilterd worden?quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:11 schreef Danny het volgende:
[..]
hij geeft niet echt antwoord op de meeste dingen
Prima vent die Danny.quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:27 schreef Rens_Wilders het volgende:
Nee er wordt niet gefilterd, er wordt gewoon niet geantwoord. Danny roept alles wat hij wilt
Ik heb ruimte voor je gemaaktquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:23 schreef Rens_Wilders het volgende:
406...
Dankje, al zijn er nog steeds 358quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:31 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik heb ruimte voor je gemaakt
Fok is traag.
TEHEHEHEHE!!!!!!quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:05 schreef Danny het volgende:
NEE NENA EN IK GAAN HEEL ROMANTISCH DANSEN EN BEETJE GEZELLIG DOEN MET ELKAAR VOOR BRIAN
Okeequote:Op woensdag 7 februari 2007 21:46 schreef Danny het volgende:
heb je een log? ik krijg er geen log uit nml. mail maar ff naar danny@fok.nl
Dit lijkt mij het juiste topicquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:45 schreef HiDiHo het volgende:
Danny? kan ik die chat ergens neerzetten ?
1 uur chatten met huubquote:
Huub is al weg hoorquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:58 schreef Rens_Wilders het volgende:
Jezus er zijn nog steeds 64 debielen voor me...
quote:
The zebra lounche is een zaak in amsterdam, waar Brian morgen een half uur mag draaien ( bart mag mee)quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:02 schreef Sjakie01 het volgende:
Ze hebben het steeds ovder "de zebra" mag ik vragen wat ze hiermee bedoelen?
aahh ik dacht al dat de Zebra een mix was tussen de Wibra&de Zeemanquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:08 schreef Miraaa het volgende:
[..]
The zebra lounche is een zaak in amsterdam, waar Brian morgen een half uur mag draaien ( bart mag mee)
(De vorige x is Huub daar met Sylvia geweest.)
En nu is daar dus een soort reuni, want morgen komen alle ex leden langs.
Ahaquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:08 schreef Miraaa het volgende:
[..]
The zebra lounche is een zaak in amsterdam, waar Brian morgen een half uur mag draaien ( bart mag mee)
(De vorige x is Huub daar met Sylvia geweest.)
En nu is daar dus een soort reuni, want morgen komen alle ex leden langs.
Hieruit begrijp ik dat er nog een kleine kans is dat Huub terug komt.quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:29 schreef zaadjuh het volgende:
IK MAG NOG NIET OP FOK MAAR ALS DE TIJD RIJP IS KOMT ER EEN MEETING AAN
Hoe wist jij eigenlijk dat Huub de tiende bewoner was, destijds?quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:02 schreef Sjakie01 het volgende:
Ze hebben het steeds ovder "de zebra" mag ik vragen wat ze hiermee bedoelen?
Zit je eindelijk in de chat met Huub wat duizenden niet lukt, en dan ga je klagen over de capsquote:anoniem2 zegt (2007-2-7 20:42:52):
Waarom al die CAPS ?
Ik kom er alweer niet op.quote:
Gewoon explorer.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:14 schreef Scarabee het volgende:
Met welke browers open je de chat?
Krijg ik ook als ik het menu de chat kies.quote:Tallie1982 - donderdag 8 februari 2007 @ 20:29
Bij mij blijft er staan : Verbinden met server ?
pechquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:38 schreef happyme28 het volgende:
Ik was eraf gekickt en nu weer 400 wachtenden voor me
owwquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:59 schreef zaadjuh het volgende:
ja ik wil dr ook zo graag in maar ja nog zoveel voor me ben al 2 uur ingelogt
Ach hoop doet levenquote:Tallie1982 - donderdag 8 februari 2007 @ 20:29
laptopje van je vrouw al gevonden ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:06 schreef Meneermax het volgende:
551 voor me. Iets zegt me dat het niet gaat lukken.
quote:Ebinas - donderdag 8 februari 2007 @ 21:07
quote:Tallie1982 - donderdag 8 februari 2007 @ 20:29
Sorry verkeer gequotequote:Ach hoop doet leven
was voor deze bedoeldquote:Meneermax - donderdag 8 februari 2007 @ 21:06
551 voor me. Iets zegt me dat het niet gaat lukken.
huh?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:08 schreef Prospera het volgende:
[..]
laptopje van je vrouw al gevonden ?![]()
Je vergeet de Nquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:29 schreef avonne het volgende:
dat weet ik nog niet
ena87
doeii
ja
thanx
Ga es snel in de chatquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:32 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ben je gevingerd door Natasia?
Neeeeeeeeeeeee ieeeeeeeel!!!
Ik wil wel maar het schiet echt niet opquote:
Oke lekker danquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:39 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ineens nog maar 4 voor me!! Yeah
Vraag aan Nena; ben je verliefd op Huubquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:35 schreef HiDiHo het volgende:
als je de vragen er niet bij zet, heeft het weinig zin he?
Dank je Rensquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:48 schreef Rens_Wilders het volgende:
> Nena, wat vonden je ouders er van dat je mee deed met DGK?
< ohhh ze vinden het niet echt erg
is gevraagdquote:Scarabee - donderdag 8 februari 2007 @ 21:53
JA ze moety Scarabee27 ff mailen via hyves
gave samenvatting van de antwoorden Avonnequote:Op donderdag 8 februari 2007 21:57 schreef avonne het volgende:
ooh ik hoor dat ik ga
bedankt dat jullie mett me wilde chatten
(K)
dank jullie wel
doei doei
(ik zal zo de vragen toevoegen)
zit je nog steeds in de chat avonne ????quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:45 schreef avonne het volgende:
nee ik weet het niet
haahhahaha zou wel grappig zijn he
jawel soms kregen we se
ja moeilijke antwoorden
jajaja hahahah
huubje en ik zeiden al we gaan zeggen what do you say to the dj ...... *** you
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
zit je nog steeds in de chat?
zo ja, heb ik even een vraagje voor je
Kenmerkendquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:55 schreef Prospera het volgende:
Nena houdt vol dat er niets gebeurd is achter het muurtje.
Niet?quote:
Des te beter; als er 300 man in de chatroom zitten, kun je net zo goed helemaal geen chat houden.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:59 schreef Scarabee het volgende:
Yep dat is jammer idd. Heel jammer. Das Talpa he. Maar bedankt dat jullie het voor me vroegen
Wat bedoel je. ik zit nog wel op de chat??quote:Niet?
Heeft ze ook dat chat scherm niet meer open?
Wie nog wel, vanaf het begin?
ga dan even bovenin naar opties en kijk of je log compleet is, zo ja kun je kopieëren/plakkenquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:02 schreef Prospera het volgende:
Ikke
even in een nieuw tekst bestandje zetten en mailen naar danny@fok.nlquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:07 schreef Prospera het volgende:
Hey heb ik
het is alleen van voor 8 uur, ff kijken of ik verder terug kanquote:ga dan even bovenin naar opties en kijk of je log compleet is, zo ja kun je kopieëren/plakken
(ik denk dat het alleen meer dan 128 kb groot is, en dus niet compleet)
Nieuw bestandje maken met rechter knop > nieuw bestand tekst, dan plakken en mailenquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:08 schreef Prospera het volgende:
In kladblok waar wil je hem hebben?
Had je intelligentere vragen verwacht voor Nena.... of eerlijke antwoorden......quote:
avonnequote:
tussen 20.00 en 20.30 niet, maar daar gebeurde niet heel veel.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:11 schreef Ebinas het volgende:
prospera: heb jij wel de chat na 8 uur??
Ik kan sneller tikken dan Huubquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
avonne![]()
![]()
![]()
(die is nog druk de vragen aan het tikken, straks eens kijken of ze kloppen)
(ja, wie niet snel kan tikken, moet slim zijn)
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:42 schreef Prospera het volgende:
[..]
Vraag aan Nena; ben je verliefd op Huub
Antwoord: nee ik ben niet verliefd op Huub
![]()
lach maar, lullo, maar ik schaam me nergens voorquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
avonne![]()
![]()
![]()
(die is nog druk de vragen aan het tikken, straks eens kijken of ze kloppen)
(ja, wie niet snel kan tikken, moet slim zijn)
Is dat een vraag of een antwoordquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:21 schreef Prospera het volgende:
Hey....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |