jah probeerde even die nieuwe bewoner te spammen en de petitie, maar mijn bijschrift bij de url's kwam er niet door. was vaag.quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:03 schreef Prospera het volgende:
Danny blijft maar met URL's gooien in de chat
hij geeft niet echt antwoord op de meeste dingenquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:08 schreef rooie3 het volgende:
Jullie kunnen er zo allemaal in.
En ik zit al 2 uur te proberen.
Maar Danny is er dus vertrouw erop dat hij goede vragen stelt.
We volgen alles hoorquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:06 schreef Danny het volgende:
MAAR GOED ALLE GEKHEID OP EEN STOKJE
IK HEB HET ECHT MEGA NAAR MIJN ZIN GEHAD
HEBBEN JULLIE NOG MEEGEKREGEN DAT IK DIE STINK PARFUM OP DAT NERTS JASJE VAN AMANDA HEB GESPOTEN?
quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:13 schreef JediMindTricks het volgende:
Ze is een vuila puta !!!!
quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:03 schreef Danny het volgende:
WILLEN JULLIE WAT GRAPPIGS WETEN?
HEBBEN AFGESPROKEN DAT WE BRIAN HELEMAAL GEK GAAN MAKEN IN DE ZEBRA
- no reply -quote:Huub, wat vind je ervan dat Brian de punten die je aan Syl hebt gegeven heeft teruggepakt?
- no reply -quote:huub, wat was dat verhaal over de ex van Natasia en de Endstra tapes nou dat je van Jelmar had gehoord?
Goh, wiens idee zou dat zijn.... natuurlijk alleen voor Nena's bestwilquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:05 schreef Danny het volgende:
NEE NENA EN IK GAAN HEEL ROMANTISCH DANSEN EN BEETJE GEZELLIG DOEN MET ELKAAR VOOR BRIAN
- no reply -quote:werden toen jij er nog inzat gesprekken ook gestuurd en moesten jullie ook van 'de stem' verplicht gesprekken voeren?
JA MISSCHIEN DANquote:nog een keer huub: als we van FOK.nl 10k inzamelen, meld je je dan opnieuw aan?
Ik denk dat sommige vragen eruit gefilterd worden?quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:11 schreef Danny het volgende:
[..]
hij geeft niet echt antwoord op de meeste dingen
Prima vent die Danny.quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:27 schreef Rens_Wilders het volgende:
Nee er wordt niet gefilterd, er wordt gewoon niet geantwoord. Danny roept alles wat hij wilt
Ik heb ruimte voor je gemaaktquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:23 schreef Rens_Wilders het volgende:
406...
Dankje, al zijn er nog steeds 358quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:31 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik heb ruimte voor je gemaakt
Fok is traag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |