is gevraagdquote:Scarabee - donderdag 8 februari 2007 @ 21:53
JA ze moety Scarabee27 ff mailen via hyves
gave samenvatting van de antwoorden Avonnequote:Op donderdag 8 februari 2007 21:57 schreef avonne het volgende:
ooh ik hoor dat ik ga
bedankt dat jullie mett me wilde chatten
(K)
dank jullie wel
doei doei
(ik zal zo de vragen toevoegen)
zit je nog steeds in de chat avonne ????quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:45 schreef avonne het volgende:
nee ik weet het niet
haahhahaha zou wel grappig zijn he
jawel soms kregen we se
ja moeilijke antwoorden
jajaja hahahah
huubje en ik zeiden al we gaan zeggen what do you say to the dj ...... *** you
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
zit je nog steeds in de chat?
zo ja, heb ik even een vraagje voor je
Kenmerkendquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:55 schreef Prospera het volgende:
Nena houdt vol dat er niets gebeurd is achter het muurtje.
Niet?quote:
Des te beter; als er 300 man in de chatroom zitten, kun je net zo goed helemaal geen chat houden.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:59 schreef Scarabee het volgende:
Yep dat is jammer idd. Heel jammer. Das Talpa he. Maar bedankt dat jullie het voor me vroegen
Wat bedoel je. ik zit nog wel op de chat??quote:Niet?
Heeft ze ook dat chat scherm niet meer open?
Wie nog wel, vanaf het begin?
ga dan even bovenin naar opties en kijk of je log compleet is, zo ja kun je kopieëren/plakkenquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:02 schreef Prospera het volgende:
Ikke
even in een nieuw tekst bestandje zetten en mailen naar danny@fok.nlquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:07 schreef Prospera het volgende:
Hey heb ik
het is alleen van voor 8 uur, ff kijken of ik verder terug kanquote:ga dan even bovenin naar opties en kijk of je log compleet is, zo ja kun je kopieëren/plakken
(ik denk dat het alleen meer dan 128 kb groot is, en dus niet compleet)
Nieuw bestandje maken met rechter knop > nieuw bestand tekst, dan plakken en mailenquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:08 schreef Prospera het volgende:
In kladblok waar wil je hem hebben?
Had je intelligentere vragen verwacht voor Nena.... of eerlijke antwoorden......quote:
avonnequote:
tussen 20.00 en 20.30 niet, maar daar gebeurde niet heel veel.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:11 schreef Ebinas het volgende:
prospera: heb jij wel de chat na 8 uur??
Ik kan sneller tikken dan Huubquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
avonne![]()
![]()
![]()
(die is nog druk de vragen aan het tikken, straks eens kijken of ze kloppen)
(ja, wie niet snel kan tikken, moet slim zijn)
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:42 schreef Prospera het volgende:
[..]
Vraag aan Nena; ben je verliefd op Huub
Antwoord: nee ik ben niet verliefd op Huub
![]()
lach maar, lullo, maar ik schaam me nergens voorquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
avonne![]()
![]()
![]()
(die is nog druk de vragen aan het tikken, straks eens kijken of ze kloppen)
(ja, wie niet snel kan tikken, moet slim zijn)
Is dat een vraag of een antwoordquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:21 schreef Prospera het volgende:
Hey....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |