Linux Fanboiquote:

Wat voor snelheid geheugen? En je basisscore wordt ook door andere onderdelen bepaald natuurlijk..... Ik heb DDR2-800 (PC6400) geheugen bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik heb ook 2GB maar krijg 4,6, tevens mijn basisscore.

Alleen e-mailen en internetten natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:32 schreef sanni het volgende:
so so... en vertel eens wat je met al die spec's aan boord doet?
word doc. opstellen en dvdtje kijken?![]()
![]()

http://shop.mensys.nl/catalogue/mns_WindowsVista_Oem.htmlquote:

Ik heb nu eenmaal iets meer kennis van computers, operating systemen en techniek dan de meesten. Windows is een waardeloos OS en het draait in geen enkel zichzelf respecterend datacenter. Het is hooguit geschikt voor wat spelletjes thuis, met de opmerking dat je het zelfs dan om de paar maanden opnieuw moet installeren om van de opgebouwde rommel af te komen.quote:

Hoi, duik ff The Wars in, houd dit topic schoon van onenigheid over Windows/Linux/Macs. Merci.quote:Op zondag 11 februari 2007 02:08 schreef StefanP het volgende:

Hier alle prijzen, beginnend bij 85quote:Op zondag 11 februari 2007 02:04 schreef maartena het volgende:
[..]
http://shop.mensys.nl/catalogue/mns_WindowsVista_Oem.html
Home Premium OEM voor nog geen 100 Euro. Voor de meeste mensen voldoende. En 175 Euro voor Ultimate OEM als je die graag wil hebben.

Dat heb ik ook.quote:Op zondag 11 februari 2007 09:50 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik krijg in FF een melding bij sites die WMP gebruiken dat de plugin ontbreekt, als ik naar "Handmatige Installatie" ga kom ik echter op de site van WMP, en die heb ik al. Wat doe ik fout?

Bij mij werkt het ook niet. Heb het een paar keer aan het draaien gekregen, maar na het opnieuw opstarten werkte het niet meer. Heel frustrerend. En om nou weer terug te gaan naar 7.5..quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:44 schreef Kevin1Bravo het volgende:
MSN 8.1 werkt bij mij niet, heeft vastlopers en klapt er vaak uit. MSN 7.5 werkt perfect. Iemand een soortgelijk probleem en een oplossing, want word er doodziek van.

Hier ook. Hebben meer mensen last van de error (dll) bij winamp, nieuwste versie? Behalve de error draait het perfect...quote:

Net iets logischer. Net iets soepeler (kan ook aan m'n duelcore liggen). Behoorlijk veiliger. Gevoelsmatig ook wat sneller. (Extreem hoge resolutie video kreeg ik niet afgespeeld onder xp, Vista net wel)quote:Op zondag 11 februari 2007 15:09 schreef prof.bierbekje het volgende:
Ik wil niet gelijk weer als een Apple fanboy overkomen maar heb zojuist het hele topic doorgelezen en kom tot de conclusie dat Vista redelijk draait met 1 gig. ram en liever nog met 2 gig.
Wat veel RAM voor een OS
Dat is voor mij een hele upgrade.
Wat is er zo verschrikkelijk veel beter in Vista ten op zichte van XP?
Behalve de 3d vensters....

Geen idee hoe sterk die videokaart is, kijk anders ff bij Toms hardware naar de scores als hij er bij staat. Ik draai zelf dus zoals vermeld een 7300 en da's genoeg, maar het houdt ook niet over. Bij mij is het iig de bottleneck en dat zal het bij jouw zeker ook zijn.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:24 schreef wc-eend het volgende:
Weet iemand of vista premium een beetje zal draaien met deze specs?
Processor: Intel(R) Core(TM)2 CPU T5500 @ 1.66GHz (2 CPUs)
Memory: 1014MB RAM
video: Mobile Intel(R) 945GM Express Chipset Family
geluid: Realtek HD Audio output
Tis een laptop

Yep, zal prima werken.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:24 schreef wc-eend het volgende:
Weet iemand of vista premium een beetje zal draaien met deze specs?
Processor: Intel(R) Core(TM)2 CPU T5500 @ 1.66GHz (2 CPUs)
Memory: 1014MB RAM
video: Mobile Intel(R) 945GM Express Chipset Family
geluid: Realtek HD Audio output
Tis een laptop

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |