Nee man, serieel dat zijn toch van die oude verlepte stekkers die alleen voorkomen van toetsenborden waarvan nu de paddenstoelen tussen de toetsen verschijnen?quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:33 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Laatste post:
Vista ondersteunt geen seriële toetsenborden...wat zijn dat? Draadloze toetsenborden die met bluetooth werken?
Ik krijg mijn logitech bluetooth desktop niet meer aan het werk
Staat dat niet op de doos?quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:50 schreef RoodWitBlauw het volgende:
hoe check je of je 32 of 64 bit Vista hebt??
Dat dus jaquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:40 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee man, serieel dat zijn toch van die oude verlepte stekkers die alleen voorkomen van toetsenborden waarvan nu de paddenstoelen tussen de toetsen verschijnen?
[afbeelding]
ik heb mijn GeForce Go 7600 goed aan de praat gekregen met de Nvidia ForceWare WHQL drivers, misschien werkt dat ook voor jou?quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:29 schreef RoodWitBlauw het volgende:
iemand nog ervaringen met Geforce GO 6100 werkend te krijgen op Vista???
Ik heb nog ff gekeken. Nu total 1022, cached 275, free 3mb oid. Netto gebruikt ie dus 750 mb. Qua processes draait er ongeveer 280 mb, dus in totaal heeft Vista iets van 470 nodig. Toch best veel. Binnenkort toch maar 's die 8600 en gieg ram erbij halenquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:31 schreef soylent het volgende:
[..]
In de Task manager (Ctrl-Shift-Esc), onder Performance, zie je linksmidden de getallen staan "Cached" en "Free". Deze kun je bij elkaar optellen om realistisch te zien hoeveel fysiek geheugen er momenteel direct beschikbaar is.
Free zou laag moeten zijn, ik heb met 2GB ram bijvoorbeeld maar 40MB free. Cached is de disk buffer cache, dit geheugen is direct opeisbaar. Zogauw een programma geheugen nodig heeft kunnen de buffers vrijwel zonder performanceverlies weggegooid worden.
Hoeveel er gebruikt wordt is blijkbaar hier niet direct zichtbaar, maar dat is ook niet zo'n heel belangrijk getal. Veel processen kunnen gedeeltelijk naar disk geswapt worden, dus dit gebruik kan net zo goed groter zijn dan je fysiek geheugen.
Volgens mij zijn er in het vorige deel een paar gepost door users met een Core2Duo. Ik heb ook C2D maar ik wacht nog even met Vistaquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:46 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Dam... mijn Nvidia geforce go 6100 krijgt een 3,1 en een 3 bij de score van Vista![]()
AMD Turion mk36 2 GHZ krijgt wel een 4,1
Geheugen ( 1GIG- 128 mb video) krijgt een 3,9
Hd krijgt een 4,4
Heeft iemand een laptop met DUO Core hier, en zoja... wat is jouw score??
Je krijgt niet boven de 6 geloof ik nu.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:46 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Dam... mijn Nvidia geforce go 6100 krijgt een 3,1 en een 3 bij de score van Vista![]()
AMD Turion mk36 2 GHZ krijgt wel een 4,1
Geheugen ( 1GIG- 128 mb video) krijgt een 3,9
Hd krijgt een 4,4
Ik heb een Core duo (niet Core 2 duo) T2300 laptop. De CPU score is een 4.6 en de RAM score is een 2.9.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:46 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Dat betekent waarschijnlijk dat ie Vista kan draaien op de niet-Aero glass manier.quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:27 schreef Renesite het volgende:
Toch merk ik dat mijn 'windows vista ready' laptop er traag van word
512MB ram zeker? Met 512 vind ik 't enigszins vervelend, je kan dan Aero beter uit zetten. Beter is om 't als een mooi excuus te gebruiken om te upgraden naar 1GBquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:27 schreef Renesite het volgende:
Toch merk ik dat mijn 'windows vista ready' laptop er traag van word
Updeet: Ik ga het maar deinstaleren, het loopt niet lekker![]()
Hmm wacht even, ik hoef geen mobo te selecteren, maar ik kan alleen maar een Win2k/XP driver selecteren, en ik weet niet of dat werkt met Vista...quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:57 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb een GeForce Go 7300 SE, maar ik zou bij God niet weten wat voor moederbord er in deze PC zit. Ik heb iig wel een Athlon 3800+ dualcore, maar ik durf niet echt drivers te installeren, want ik weet niet welk moederbord ik moet selecteren..
Waarschijnlijk gezien de belachelijk grote hoeveelheid hardware die standaard wordt ondersteund. Zelfs van obscure, 10 jaar oude floppydrives heeft ie nog drivers liggen...quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:07 schreef LSS het volgende:
Zitten er niet een overkill aan extra "handige" functies in dat hele Windows Vista? Waar heeft dat besturingssysteem die 15 gigabyte aan schijfruimte voor nodig in vredesnaam?? Dat zal wel inclusief swap-file zijn maar dan nog is Vista 4 keer zo groot als XP. Natuurlijk is schijfruimte geen probleem aangezien je tegenwoordig voor een schijntje een HD kunt aanschaffen van 200 gigabyte, maar toch vind ik het vreemd dat het zoveel ruimte neemt.
www.aida32.com will doquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:57 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb een GeForce Go 7300 SE, maar ik zou bij God niet weten wat voor moederbord er in deze PC zit. Ik heb iig wel een Athlon 3800+ dualcore, maar ik durf niet echt drivers te installeren, want ik weet niet welk moederbord ik moet selecteren..
MSN 8.1 is ook een gedrocht van een applicatie. Dat ding gaat gewoon voor 50 Mb in je geheugen graven terwijl het een messenger programma is.....quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:44 schreef Kevin1Bravo het volgende:
MSN 8.1 werkt bij mij niet, heeft vastlopers en klapt er vaak uit. MSN 7.5 werkt perfect. Iemand een soortgelijk probleem en een oplossing, want word er doodziek van.
Laptop? Zou best eens kunnen dat je videokaart "tot 512 Mb" opslurpt van die 1 Gb.... en dan blijft er inderdaad maar 512 Mb over. Check de bios eens, misschien kun je dat terugzetten naar 128 Mb, dat is namelijk in de meeste gevallen genoeg.quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:04 schreef Renesite het volgende:
1 gigTot 512mb videokaart, dual core etc etc...
Maar nog steeds geen custom smilies... Ik kan echt niet zonder "quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:39 schreef maartena het volgende:
[..]
Trillian werkt verder perfect in Vista trouwens, alle protocollen in 1 programma, en neemt hooguit 8-12 Mb in afhankelijk van hoeveel protocollen en windows je tegelijk gebruikt.
En geen Skype ondersteuning. Zodra dat er is tyf ik alle andere zooi er af.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:27 schreef soylent het volgende:
[..]
Maar nog steeds geen custom smilies... Ik kan echt niet zonder ""
Er is een Skype Plugin ondertussen:quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:48 schreef Autoreply het volgende:
En geen Skype ondersteuning. Zodra dat er is tyf ik alle andere zooi er af.
Je hebt in principe altijd maar 1 licentie en met een OEM al helemaalquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:31 schreef Ceriel het volgende:
Ik heb de Home Premium gekocht voor 99 euro, vond ik wel te doen.
Vista draait werkelijk als een trein op m'n pc. Werkt serieus waar lekkerder en sneller dan XP.
Maar goed, ik heb even een vraagje. Ik heb dus de OEM versie. Is het zo dat je dan maar 1 licensie hebt, en niet 2 (of meer) zoals Microsoft aangaf, of is dat alleen maar met de retailversie.
Ik probeerde de key namelijk bij m'n ouders, waar ik m ook had geinstalleerd, en dan geeft ie aan dat deze al in gebruik is. Misschien dat iemand het antwoord hierop weet.
Het OS van scratch booten is zo XP... Gebruik Hibernate, ben je er in 10 sec. Ja, het werkt nu echt goed.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:55 schreef Goldfish80 het volgende:
Bij mij duurt het een eeuwigheid voordat vista geladen is. En ik heb toch een c2d processor en 2 gig geheugen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |