Nee man, serieel dat zijn toch van die oude verlepte stekkers die alleen voorkomen van toetsenborden waarvan nu de paddenstoelen tussen de toetsen verschijnen?quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:33 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Laatste post:
Vista ondersteunt geen seriële toetsenborden...wat zijn dat? Draadloze toetsenborden die met bluetooth werken?
Ik krijg mijn logitech bluetooth desktop niet meer aan het werk
Staat dat niet op de doos?quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:50 schreef RoodWitBlauw het volgende:
hoe check je of je 32 of 64 bit Vista hebt??
Dat dus jaquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:40 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee man, serieel dat zijn toch van die oude verlepte stekkers die alleen voorkomen van toetsenborden waarvan nu de paddenstoelen tussen de toetsen verschijnen?
[afbeelding]
ik heb mijn GeForce Go 7600 goed aan de praat gekregen met de Nvidia ForceWare WHQL drivers, misschien werkt dat ook voor jou?quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:29 schreef RoodWitBlauw het volgende:
iemand nog ervaringen met Geforce GO 6100 werkend te krijgen op Vista???
Ik heb nog ff gekeken. Nu total 1022, cached 275, free 3mb oid. Netto gebruikt ie dus 750 mb. Qua processes draait er ongeveer 280 mb, dus in totaal heeft Vista iets van 470 nodig. Toch best veel. Binnenkort toch maar 's die 8600 en gieg ram erbij halenquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:31 schreef soylent het volgende:
[..]
In de Task manager (Ctrl-Shift-Esc), onder Performance, zie je linksmidden de getallen staan "Cached" en "Free". Deze kun je bij elkaar optellen om realistisch te zien hoeveel fysiek geheugen er momenteel direct beschikbaar is.
Free zou laag moeten zijn, ik heb met 2GB ram bijvoorbeeld maar 40MB free. Cached is de disk buffer cache, dit geheugen is direct opeisbaar. Zogauw een programma geheugen nodig heeft kunnen de buffers vrijwel zonder performanceverlies weggegooid worden.
Hoeveel er gebruikt wordt is blijkbaar hier niet direct zichtbaar, maar dat is ook niet zo'n heel belangrijk getal. Veel processen kunnen gedeeltelijk naar disk geswapt worden, dus dit gebruik kan net zo goed groter zijn dan je fysiek geheugen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |