abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 februari 2007 @ 15:05:56 #1
4180 Hare
Come fly with me!
  zaterdag 3 februari 2007 @ 15:06:15 #2
4180 Hare
Come fly with me!
pi_45942543
Laatste post
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 14:56 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb Vista Ultimate draaien nu. Ik heb ook al een ander topic aangemaakt, maar toen zag ik dat er een centraal Vista topic was, dus dan ook maar hier.

Ik ben Administrator op mijn systeem, maar toch blijft Vista zeiken als ik bepaalde dingen wil uitvoeren of ik dat wil 'allowen' of niet.

Daarnaast wilde ik net een .dll weggooien, en dat mocht ik niet want ik moest de copy protection verwijderen. Zout een eind op, ik wil zelf beslissen wat ik doe of niet.

Weet iemand waar ik die onzin uit kan zetten?
User Account Control uitzetten.

Naar je startmenu, daar op je plaatje klikken (rechtsboven) en daar kan je dat uitschakelen
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_45942554
Nog maar een keer

Ik ben nu bezig met Vista te installeren. De home premium versie. Maar hij lijkt telkens vast te gaan zitten op het moment nadat ik de productkey installeer. Het zandlopertje zie je wel maar verder hoor en zie je niks veranderen als je op volgende klikt. Heb het al heel lang zo staan. Dach in eerste instantie dat hij aan het downloaden ofzo was.

Ik heb de upgrade versie.

Had al gebeld naar helpdesk maar ze zijn gesloten. Ik hoop dat jullie weten wat ik kan doen. Volgens de check zou ik deze wel moeten kunnen installeren
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
  zaterdag 3 februari 2007 @ 15:16:45 #4
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_45942751
Hoelang wacht je al?
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_45942784
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 15:16 schreef arneaux het volgende:
Hoelang wacht je al?
Net 20 minuten en er veranderde niks. Ook het balkje onderaan verschoof niks
  zaterdag 3 februari 2007 @ 15:19:59 #6
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_45942819
Had 5 januari via MSDNAA een key aangevraagd, kreeg toen een mail terug dat de keys nog in aanvraag waren bij Microsoft. Een vriend van me heeft maandag een key aangevraagd en had hem gisteren al binnen, en ik heb hem nog steeds niet. Lekker eerlijk geregeld bij dat MA3D zeg .
2000 light years from home
pi_45942820
Heb er 220 euro voor betaald. Wil ik natuurlijk ook wel iets hebben wat werkt. Als het niet werkt, krijg ik mijn geld dan terug??
pi_45942875
Zo, na wqat getest op mijn werk is mijn eigen PC thuis nu Ultimate aan het installeren .

Nodig is het niet, maar damn wat zou ik graag upgraden nu .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_45942995
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 15:19 schreef Merkie het volgende:
Had 5 januari via MSDNAA een key aangevraagd, kreeg toen een mail terug dat de keys nog in aanvraag waren bij Microsoft. Een vriend van me heeft maandag een key aangevraagd en had hem gisteren al binnen, en ik heb hem nog steeds niet. Lekker eerlijk geregeld bij dat MA3D zeg .
Ik heb 26 december een key aangevraagd en toen kreeg ik ook terug dat de keys in aanvraag waren. 29 januari nog maar eens gemaild en toen kreeg ik terug dat ze "spoedig verwacht worden". Niet dat ik Vista hard nodig heb, maar toch.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 15:30:06 #10
3185 Adelante
To let it go now
pi_45943045
home premium goed en wel geinstalleerd hier

kun je trouwens die uit knop in het startmenu aanpassen, want hij doet nu in sleep mode gaan
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_45943159
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 15:30 schreef Adelante het volgende:
home premium goed en wel geinstalleerd hier

kun je trouwens die uit knop in het startmenu aanpassen, want hij doet nu in sleep mode gaan
Had je de upgrade?

Hoe snel ging dat als je de eerste keuze hebt om de updates voor de installatie van het internet te halen en daarna de productkey in moest vullen? Nadat je de productkey hebt ingevuld hoe snel ging hij installeren en zag je nog iets? Want dat doet hij bij mij of heeeeeeeeeeeeeeeeel langzaam of gewoon niet....
  zaterdag 3 februari 2007 @ 15:37:19 #12
3185 Adelante
To let it go now
pi_45943208
nope had de OEM besteld (scheelde toch filnk wat duiten en ik heb een nieuwe dvd-brander dus vond dat wel doorgaan voor een nieuwe pc )...

ik weet nog wel dat het even duurde voor ik wat kon doen na intikken van de serial, maar na een minuut of vijf/tien kon ik weer op volgende klikken en ging ie netjes door.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_45943312
Ik heb echt dik kutgeluid Er komen geen drivers voor Vista meer uit voor die oude SoundBlaster Live die ik heb
pi_45943363
Mediamarkt zelf kon mij ook niet helpen

Maandag Microsoft zelf maar ff bellen
pi_45943365
Kan ik niet op een of andere manier gebruikers groepen aanmaken die meer kunnen dan standaardgebruikers maar niet zoveel als administrators?
pi_45943376
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 15:37 schreef Adelante het volgende:
nope had de OEM besteld (scheelde toch filnk wat duiten en ik heb een nieuwe dvd-brander dus vond dat wel doorgaan voor een nieuwe pc )...

ik weet nog wel dat het even duurde voor ik wat kon doen na intikken van de serial, maar na een minuut of vijf/tien kon ik weer op volgende klikken en ging ie netjes door.
Hmmm toch nog wel 15 minuten ja? Dan blijf ik sowieso nog ff wachten. Maar het is zo vreemd als hij niks lijkt te doen....
  Lieve Belg zaterdag 3 februari 2007 @ 15:46:35 #17
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_45943410
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 15:19 schreef Merkie het volgende:
MA3D zuigt ook. Bij ons op school deelden ze aan iedereen dezelfde key uit die maar 1 keer geactiveerd kon worden. En dat was niet de eerste keer. We hebben dan zelf maar een overeenkomst met ms gesloten, buiten MA3D om; En als ik nu iets download van de site van school wordt de key automatisch gegenereerd, lekker handig
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  zaterdag 3 februari 2007 @ 15:49:34 #18
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_45943464
zo de eerste GVDs zijn eruit. maar nu het allemaal goed lijkt te werken ben ik tevreden.

had mn computer vannacht aanlaten staan. (staat eigenlijk nooit uit.)
maar vanochtend pak ik een bak koffie en raak mn muis aan. om m uit standby te halen.
opeens pats alles uit. start hem opnieuw op geen beeld meer. in de bios als ik iets te snel browsde liep alles vast.
andere HD aangesloten. zelfde probleem. probeer opnieuw te installen. vollop langzaam vastlopers om de 10seconde.

mja bios batterij eruit getrokken. na 5min er weer in. 100.000 foutmeldingen maar nu werkt alles weer prima.

heb gelijk maar de laatste updates geinstalleerd alleen mag ik van microsoft niet activeren
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  zaterdag 3 februari 2007 @ 15:59:31 #19
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_45943658
-edit: leer.resizen.fok.nl-

die klok is echt geweldig

[ Bericht 40% gewijzigd door slakkie op 03-02-2007 17:42:05 ]
  zaterdag 3 februari 2007 @ 16:02:03 #20
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_45943696
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 15:46 schreef Jump het volgende:

[..]

MA3D zuigt ook. Bij ons op school deelden ze aan iedereen dezelfde key uit die maar 1 keer geactiveerd kon worden. En dat was niet de eerste keer. We hebben dan zelf maar een overeenkomst met ms gesloten, buiten MA3D om; En als ik nu iets download van de site van school wordt de key automatisch gegenereerd, lekker handig
Ach, het is gratis dus ik moet in principe niet zeuren. Maar ik zit al lange tijd te wachten om Vista te installeren. En dat een vriend dan binnen 4 dagen de key krijgt terwijl ik al een maand wacht, daar kan ik gewoon boos om worden .
pi_45943846
Mijn videokaart doet het nog steeds niet fatsoenlijk, maar dat wordt voornamelijk veroorzaakt door Intel.
Die eikels moeten drivers uitbrengen voor de 865PE chipset, anders gaat het niet werken..

En mijn zusje begint te zeuren, omdat ze filmpjes wil kunnen kijken op websites. En dat lukt niet zonder media player, of weet hier iemand een alternatief?
pi_45943876
Ik heb Business versie van school kunnen downloaden. Weet nog niet zeker of ik em ga installeren. Hoorde dat Vista aardig wat intern geheugen nodig had (ik heb 1024). Ik weet eigenlijk sowieso niet of Business het beste is voor thuisgebruik/gamen.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 16:19:58 #23
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_45944126
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 16:10 schreef Toryu het volgende:
Ik heb Business versie van school kunnen downloaden. Weet nog niet zeker of ik em ga installeren. Hoorde dat Vista aardig wat intern geheugen nodig had (ik heb 1024). Ik weet eigenlijk sowieso niet of Business het beste is voor thuisgebruik/gamen.
ik heb ultimate. en ook 1gig geheugen. en loopt perfect.

(tenminste, nu dan... )
pi_45944821
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 16:10 schreef Toryu het volgende:
Ik heb ook Business en bij mij werken de games gewoon
Love is a difficult thing, but you can not without it!
  zaterdag 3 februari 2007 @ 16:49:32 #25
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_45944865
Wat is het verschil tussen Ultimate en Business eigenlijk, naast MCE?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')