User Account Control uitzetten.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:56 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb Vista Ultimate draaien nu. Ik heb ook al een ander topic aangemaakt, maar toen zag ik dat er een centraal Vista topic was, dus dan ook maar hier.
Ik ben Administrator op mijn systeem, maar toch blijft Vista zeiken als ik bepaalde dingen wil uitvoeren of ik dat wil 'allowen' of niet.
Daarnaast wilde ik net een .dll weggooien, en dat mocht ik nietwant ik moest de copy protection verwijderen. Zout een eind op, ik wil zelf beslissen wat ik doe of niet.
Weet iemand waar ik die onzin uit kan zetten?
Net 20 minuten en er veranderde niks. Ook het balkje onderaan verschoof niksquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:16 schreef arneaux het volgende:
Hoelang wacht je al?
Ik heb 26 december een key aangevraagd en toen kreeg ik ook terug dat de keys in aanvraag waren. 29 januari nog maar eens gemaild en toen kreeg ik terug dat ze "spoedig verwacht worden". Niet dat ik Vista hard nodig heb, maar toch.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:19 schreef Merkie het volgende:
Had 5 januari via MSDNAA een key aangevraagd, kreeg toen een mail terug dat de keys nog in aanvraag waren bij Microsoft. Een vriend van me heeft maandag een key aangevraagd en had hem gisteren al binnen, en ik heb hem nog steeds niet. Lekker eerlijk geregeld bij dat MA3D zeg.
Had je de upgrade?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:30 schreef Adelante het volgende:
home premium goed en wel geinstalleerd hier
kun je trouwens die uit knop in het startmenu aanpassen, want hij doet nu in sleep mode gaan
Hmmm toch nog wel 15 minuten ja? Dan blijf ik sowieso nog ff wachten. Maar het is zo vreemd als hij niks lijkt te doen....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:37 schreef Adelante het volgende:
nope had de OEM besteld (scheelde toch filnk wat duiten en ik heb een nieuwe dvd-brander dus vond dat wel doorgaan voor een nieuwe pc)...
ik weet nog wel dat het even duurde voor ik wat kon doen na intikken van de serial, maar na een minuut of vijf/tien kon ik weer op volgende klikken en ging ie netjes door.
MA3D zuigt ook. Bij ons op school deelden ze aan iedereen dezelfde key uit die maar 1 keer geactiveerd kon worden. En dat was niet de eerste keer. We hebben dan zelf maar een overeenkomst met ms gesloten, buiten MA3D om; En als ik nu iets download van de site van school wordt de key automatisch gegenereerd, lekker handigquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:19 schreef Merkie het volgende:
Had 5 januari via MSDNAA een key aangevraagd, kreeg toen een mail terug dat de keys nog in aanvraag waren bij Microsoft. Een vriend van me heeft maandag een key aangevraagd en had hem gisteren al binnen, en ik heb hem nog steeds niet. Lekker eerlijk geregeld bij dat MA3D zeg.
Ach, het is gratis dus ik moet in principe niet zeuren. Maar ik zit al lange tijd te wachten om Vista te installeren. En dat een vriend dan binnen 4 dagen de key krijgt terwijl ik al een maand wacht, daar kan ik gewoon boos om wordenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:46 schreef Jump het volgende:
[..]
MA3D zuigt ook. Bij ons op school deelden ze aan iedereen dezelfde key uit die maar 1 keer geactiveerd kon worden. En dat was niet de eerste keer. We hebben dan zelf maar een overeenkomst met ms gesloten, buiten MA3D om; En als ik nu iets download van de site van school wordt de key automatisch gegenereerd, lekker handig
ik heb ultimate. en ook 1gig geheugen. en loopt perfect.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:10 schreef Toryu het volgende:
Ik heb Business versie van school kunnen downloaden. Weet nog niet zeker of ik em ga installeren. Hoorde dat Vista aardig wat intern geheugen nodig had (ik heb 1024). Ik weet eigenlijk sowieso niet of Business het beste is voor thuisgebruik/gamen.
Ik heb ook Business en bij mij werken de games gewoonquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:10 schreef Toryu het volgende:
Ik heb Business versie van school kunnen downloaden. Weet nog niet zeker of ik em ga installeren. Hoorde dat Vista aardig wat intern geheugen nodig had (ik heb 1024). Ik weet eigenlijk sowieso niet of Business het beste is voor thuisgebruik/gamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |