Jupz. Zoek op google maar naar Vista Timerstopquote:
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:37 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Jupz. Zoek op google maar naar Vista Timerstop![]()
Ja en updates?quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:37 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Jupz. Zoek op google maar naar Vista Timerstop![]()
ik heb het ook anders gedaan, heel gedoe met in dos allemaal codes tikken, datums veranderen en weet ik veel allemaal nog meerquote:
Mss nog geen 24 uur aan gehad?quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:59 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb bij Deze Computer wel staan "U heeft nog 30 dagen om te activeren"
maar dat stond er gisteren ook
hi-techquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:51 schreef Bensel het volgende:
Ach, als je echt van die activatie af wil, kun je altijd connecten met een local activation server op een virtual machine. (mits je de image hebt, uiteraard)
Of die tijdsstop werkt echtquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:00 schreef soylent het volgende:
[..]
Mss nog geen 24 uur aan gehad?
Hij lijkt alleen de tijd te tellen die je 'm werkelijk gebruiktOp mijn laptop heb ik op 6 jan geinstalleerd, en ik heb nog 22 dagen over
![]()
Uit het laatste nieuwsbericht van Surfspot :quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:57 schreef Vakkie_W het volgende:
Hoe zit het met schoolversies dan? Ik weet nog wel dat je toen der tijd altijd van die "slimme roms" had voor 20 euro.
Maar volgens mij kost XP voor studenten tegenwoordig ook meer dan 20 euro...quote:SURFSPOT.NL zal de producten Microsft Windows Vista Business Upgrade en Microsoft Office System Enterprise gaan leveren. De exacte prijzen zijn momenteel nog niet bekend, maar zullen tussen de ¤ 50,= en ¤ 60,= liggen. Uiteraard ontvang je hiervoor een eeuwigdurende licentie.
De mijne is al geactiveerdquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:00 schreef soylent het volgende:
[..]
Mss nog geen 24 uur aan gehad?
Hij lijkt alleen de tijd te tellen die je 'm werkelijk gebruiktOp mijn laptop heb ik op 6 jan geinstalleerd, en ik heb nog 22 dagen over
![]()
Je mag me mailen hoe je dat gedaan hebt hahaquote:
En dat geldt volgens mij weer alleen voor studenten, vandaar dat zij ook duurder uit zijn misschien?quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:12 schreef Geqxon het volgende:
Een eeuwigdurende licentie is wel erg netjes, normaal mag je het na je studie weggooien
Mij ookquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je mag me mailen hoe je dat gedaan hebt haha![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |