quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:00 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ik heb Vista vorige week geinstalleerd, maar ik heb toch nog een paar probleempjes:
Ten eerst krijg ik mijn ATI Radeon 9700 pro niet aan de gang. Ik heb al verschillende drivers geprobeerd, maar in de device manager blijft er een foutmelding staan: Windows has stopped this device because it has reported problems. (Code 43)
Daarnaast kan ik geen filmpjes afspelen op websites. Dit komt omdat mediaplayer niet in de Business N versie zit. Het vervelende is echter dat Mediaplayer voor Vista nog niet te downloaden is.
En als laatste heb ik maar geluid uit 2 speakers ipv 4. Ook dit is niet te wijzigen in de settings.
Maar verder werkt Vista prima
Volkomen kut dus. Kan je Mediaplayer dus ook niet los downloaden?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:04 schreef _Administr8or_ het volgende:
De laatste post uit het vorige topic :
[..]
Ik heb Vista niet gekochtquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:07 schreef soylent het volgende:
Nee, WMP is niet te downloaden voor Vista...
Ik wist niet dat er mensen waren die ook echt die N versies kochten
Dat wordt Media Player Classic gebruiken vrees ik!
- Je hebt een iets snellere PC nodig, vooral met meer geheugenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
Een rare vraag misschien, maar waarom zou ik, buiten de prijs, niet naar Vista over willen stappen, want ik vind 150 euro voor Ultimate wel ok, maar wil de nadelen tov XP weten.
Ja ik heb hem ook via MSDNAA, waarom niet gewoon opnieuw installeren en dan de volledige versie? Is minder gezeik dan handmatig proberen die rommel weer te installeren denk ik...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:09 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Ik heb Vista niet gekocht
Mijn broer kon hem krijgen van school (MSDNAA)
Je instelling heeft mogelijk een abonnement op MSDNAA en dan kun je het gratis downloaden. Zie: http://www.ma3d.com/quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:11 schreef Adelante het volgende:
komt er ook een studentenlicentie (via surfspot ofzo)?
volgens mij zijn het gewoon business versies en niet perse n-versiesquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:13 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik heb ook een key van MSNDAA, ik hoop niet dat het de N-versie is
Zie dit topic op het surfspot forum: http://www.surfspot.nl/surfspot/shop/forum/forum_posts.asp?TID=712&PN=1&TPN=1 (edit: volgens mij is dat een restriced forum en moet je eerst inloggen).quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:11 schreef Adelante het volgende:
komt er ook een studentenlicentie (via surfspot ofzo)?
WMP 11 is toch voor Vista?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:04 schreef _Administr8or_ het volgende:
De laatste post uit het vorige topic :
[..]
Ze werden verplicht om een versie zonder Media player te maken, als onderdeel van een antitrust uitspraak.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:31 schreef B4CO het volgende:
[..]
WMP 11 is toch voor Vista?
en wat is die Business N versie?
Nope. Koop gewoon een Home Premium Edition en je bent er vanaf.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:58 schreef B4CO het volgende:
maar kan je die WMP 11 niet los downloaden los installeren?
Nogmaals, om dat hij een licentie via MSDNAA heeft.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:17 schreef Palomar het volgende:
Waarom zou je uberhaupt die N versie kopen/installeren als je toch filmpjes wilt kijken met media player? Sommige mensen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |