Ja dat hangt van je systeem af... als je een 64 processor hebt is het handig als je die 64 versie gebruikt... 32 kan ook maar 64 zou beter zijnquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:06 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Ben nu de 32bit NL versie aan het downen. Wil weten of ik er wat aan heb, of dat hij niet werkt.
Heb een Intel systeem dus 32 bit.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja dat hangt van je systeem af... als je een 64 processor hebt is het handig als je die 64 versie gebruikt... 32 kan ook maar 64 zou beter zijn![]()
Dan moet je de 32 gebruikenquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:11 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Heb een Intel systeem dus 32 bit.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:11 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Heb een Intel systeem dus 32 bit.
Op het geluid na deed alles hetquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:18 schreef Vakkie_W het volgende:
Sorry mijn vraagstelling was een beetje verkeerd. Ik snapte jullie reacties al niet
Ik moet gewoon een 32 bit versie hebben. Ik wilde alleen weten of er al mensen zijn die de gedownloade versie hebben geinstalleerd en of die goed werkt.
iemandquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:34 schreef MaddoxX het volgende:
Dat met die MA3D site ? Kheb mijn onderwijs instelling gevonden..
Is dat gratis ? zo niet pff dan is het wasted time![]()
ik ben lui
Je hebt VIsta op een nieuwe partitie gezet?quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:30 schreef Badabingea het volgende:
Hier herkent die nu alles. Alles ging vanzelf. Netwerk en geluid enzo.
1 vraag.. ik wil me favorieten uit me oude firefox importeren, hoe ga ik dat doen? :$
Welk bestandje moet ik importeren?
Hmm.... Staan die in je mijn documenten map dan ofzo ?quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:33 schreef Badabingea het volgende:
Ja oké, maar dan pakt die me bladwijzers niet mee.
Ja gratyzzquote:
Hier thuis ook.quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:36 schreef Jarno het volgende:
Laten we wel wezen, MS is blij met íedereen die langer dan 2 tellen nadenkt over z'n Windows licentie ipv 't gedachtenloos van usenet/bittorrent te rukken. Wat dat betreft zie ik heel veel mensen aan de legale Vista gaan opeens, waar ze een paar jaar terug nog XP voor niks wilde. Kennelijk is daar toch iets in veranderd.
En of dat dan uiteindelijk een oem, upgrade of retail is, ach, dat is nuance. Ik heb nog nooit een activerings verzoek geweigerd gehoord aan de telefoon, en ik heb mijn XP toch al aardig wat keren geherinstalleerd.
Nee.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hmm.... Staan die in je mijn documenten map dan ofzo ?![]()
ja dat had ik ookquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:18 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Nee.
1 probleem nog. Bij firefox stuitert me beeld
Iemand?
moet je volgens mij die bookmarks toolbar uitzetten (als daar niks in staat).quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:18 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Nee.
Iemand?
Dat had ik de 1e keer dat ik het opstartte, doen ik die tab sloot geen last meer van.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:18 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Nee.
Iemand?
bij ie had ik er toen geen last vanquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:46 schreef Badabingea het volgende:
Is het dan geen fout in FF?
Waarom geen OEM? Ja je mist technical support van Microsoft maar hoe vaak heb je dat in godsnaam nodigquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:10 schreef Refragmental het volgende:
We hebben nog nooit een legale windows gehad. Maar nu opeens dachten we serieus na over het kopen.
Dan ben je tenminste van al dat gezeik met cracks enzo af. Plus... het is een goede investering. Gaat ongetwijfeld nog 5 jaar mee. Nou dan is 500 euro niet veel, zo'n 100 per jaar oftewel 2 euro per week. Dat is een pilsje/colatje minder.. so what.
Net ff opgezocht... ik mag "gratis"opgraden naar Home Premium... dat is dus een goede Vista?? wil niet zo'n versie net als XP Home ( heb nu XP Prof namelijkk)quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Waarom geen OEM? Ja je mist technical support van Microsoft maar hoe vaak heb je dat in godsnaam nodigScheelt toch mooi 340,-
Anyway, vergeet je niet om als je nieuwe licenties koopt even te kijken of het tegen die tijd al mogelijk is om als je Ultimate Full hebt een Home Premium te krijgen tegen gereduceerde kosten? Geloof dat dat nu alleen in de VS geld oid maar het scheelt een hoop poen en dat is toch zonde om mis te lopen. Daarnaast zijn de verschillen tussen Home Premium en Ultimate niet ontzettend groot.
CloneCD installeren.. branden die shit op DVD...quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:17 schreef Vakkie_W het volgende:
Hmz... Ik heb een CloneCD versie gedownload. Hoe moet ik die nou openen? Ik neem aan met CloneCD iets. Als ik met Daemontools de image open dan werkt het wel, tot ik op setup klik. Dan zeikt hij dat het geen geldige windows kopie is.
Heb via MS Dos hem net omgezet naar een .ISO. Ben hem nu aan het fikkenquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:07 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[..]
CloneCD installeren.. branden die shit op DVD...
DVD erin, en opnieuw opstarten van DVD??
edit-quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:08 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Heb via MS Dos hem net omgezet naar een .ISO. Ben hem nu aan het fikken![]()
Ultimate heeft nog een paar extras maar niet boeiend genoeg om voor over te stappen voor veel mensen (check even Microsoft.com).quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:04 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Net ff opgezocht... ik mag "gratis"opgraden naar Home Premium... dat is dus een goede Vista?? wil niet zo'n versie net als XP Home ( heb nu XP Prof namelijkk)
enne.. kan iemand mij vertellen wat OEM betekent???
Scherp, onder de ogen van een modquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:11 schreef RoodWitBlauw het volgende:
-knip-
Dat heb je altijd aan het begin.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:11 schreef toma het volgende:
net geďnstalleerd
het is super, alleen dat update gedoe vind ik maar niks
Home Premium is behoorlijk compleet, heeft Aero, de meeste netwerkmogelijkheden en Media Center in ieder geval. Hier kan je de versies vergelijken.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:04 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[..]
Net ff opgezocht... ik mag "gratis"opgraden naar Home Premium... dat is dus een goede Vista?? wil niet zo'n versie net als XP Home ( heb nu XP Prof namelijkk)
thx!!!![]()
Waar doe je het voor? Je kunt em 30 dagen gebruiken, daarna moet je em activeren wat je niet kunt. Er is nog geen werkende crack (als die al komt). Koop Vista gewoon in de winkel, is het zeker waard! Tevens is het praten over illegale software hier verboden toch?quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:08 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Heb via MS Dos hem net omgezet naar een .ISO. Ben hem nu aan het fikken![]()
Ow vreemd. Ik heb die 30 dagen activatie shit er al af.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Waar doe je het voor? Je kunt em 30 dagen gebruiken, daarna moet je em activeren wat je niet kunt. Er is nog geen werkende crack (als die al komt). Koop Vista gewoon in de winkel, is het zeker waard! Tevens is het praten over illegale software hier verboden toch?
Dat zou ik niet zeggen. Leuk OS, waar met name inkball erg verslavend is.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Waar doe je het voor? Je kunt em 30 dagen gebruiken, daarna moet je em activeren wat je niet kunt. Er is nog [b]geen werkende crack (als die al komt). [/b] Koop Vista gewoon in de winkel, is het zeker waard! Tevens is het praten over illegale software verboden toch?
Tuurlijk.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:28 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ow vreemd. Ik heb die 30 dagen activatie shit er al af.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:27 schreef schatje het volgende:
Ik wilde vandaag bij Dell een nieuwe pc bestellen, maar dat is nog met XPWeet iemand wanneer ik het met Vista kan bestellen? Ik wil gewoon alles nieuw.
Original Equipment Manufacturerquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:04 schreef RoodWitBlauw het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |