Ja dat hangt van je systeem af... als je een 64 processor hebt is het handig als je die 64 versie gebruikt... 32 kan ook maar 64 zou beter zijnquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:06 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Ben nu de 32bit NL versie aan het downen. Wil weten of ik er wat aan heb, of dat hij niet werkt.
Heb een Intel systeem dus 32 bit.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja dat hangt van je systeem af... als je een 64 processor hebt is het handig als je die 64 versie gebruikt... 32 kan ook maar 64 zou beter zijn![]()
Dan moet je de 32 gebruikenquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:11 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Heb een Intel systeem dus 32 bit.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:11 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Heb een Intel systeem dus 32 bit.
Op het geluid na deed alles hetquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:18 schreef Vakkie_W het volgende:
Sorry mijn vraagstelling was een beetje verkeerd. Ik snapte jullie reacties al niet
Ik moet gewoon een 32 bit versie hebben. Ik wilde alleen weten of er al mensen zijn die de gedownloade versie hebben geinstalleerd en of die goed werkt.
iemandquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:34 schreef MaddoxX het volgende:
Dat met die MA3D site ? Kheb mijn onderwijs instelling gevonden..
Is dat gratis ? zo niet pff dan is het wasted time![]()
ik ben lui
Je hebt VIsta op een nieuwe partitie gezet?quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:30 schreef Badabingea het volgende:
Hier herkent die nu alles. Alles ging vanzelf. Netwerk en geluid enzo.
1 vraag.. ik wil me favorieten uit me oude firefox importeren, hoe ga ik dat doen? :$
Welk bestandje moet ik importeren?
Hmm.... Staan die in je mijn documenten map dan ofzo ?quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:33 schreef Badabingea het volgende:
Ja oké, maar dan pakt die me bladwijzers niet mee.
Ja gratyzzquote:
Hier thuis ook.quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:36 schreef Jarno het volgende:
Laten we wel wezen, MS is blij met íedereen die langer dan 2 tellen nadenkt over z'n Windows licentie ipv 't gedachtenloos van usenet/bittorrent te rukken. Wat dat betreft zie ik heel veel mensen aan de legale Vista gaan opeens, waar ze een paar jaar terug nog XP voor niks wilde. Kennelijk is daar toch iets in veranderd.
En of dat dan uiteindelijk een oem, upgrade of retail is, ach, dat is nuance. Ik heb nog nooit een activerings verzoek geweigerd gehoord aan de telefoon, en ik heb mijn XP toch al aardig wat keren geherinstalleerd.
Nee.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hmm.... Staan die in je mijn documenten map dan ofzo ?![]()
ja dat had ik ookquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:18 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Nee.
1 probleem nog. Bij firefox stuitert me beeld
Iemand?
moet je volgens mij die bookmarks toolbar uitzetten (als daar niks in staat).quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:18 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Nee.
1 probleem nog. Bij firefox stuitert me beeld
Iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |