vi is er voor alle Unixen (toen het gemaakt werd bestond Linux nog niet eens) en ook voor Windows, OS/2, DOS etc.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:00 schreef dennistd het volgende:
vi is een text-editor onder linux
en in dat tijdperk is het ook blijven hangenquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:04 schreef Bigs het volgende:
[..]
vi is er voor alle Unixen (toen het gemaakt werd bestond Linux nog niet eens) en ook voor Windows, OS/2, DOS etc.
dan heb je imho je windows server niet goed geconfigureerd...quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:29 schreef slakkie het volgende:
[..]
Zelfde hardware, zelfde services die draaien: Unix server zit zich te vervelen, terwijl de Windows server zich in het zweet loopt werken omdat ie de hoeveelheid verzoeken niet aankan.
En wat telefoons betreft blijft de Ericsson R380W heersen:quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:38 schreef HeatWave het volgende:
dat werkte ook erg goed ja.
Maar echt, die XMB interface is zo simpel, had dat ding 3 sec uit de doos, nooit 1 sec een handleiding nodig. Briljant.
Pleonasme, een Windows server is niet goed te configureren.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:11 schreef mschol het volgende:
dan heb je imho je windows server niet goed geconfigureerd...
Onzin.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:18 schreef slakkie het volgende:
[..]
Pleonasme, een Windows server is niet goed te configureren.
Helaas wel , daarom hou ik liever van emacs.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
en in dat tijdperk is het ook blijven hangen
Sonyquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:28 schreef HeatWave het volgende:
Oh, niets kan op tegen PSP OS. Wat een eenvoud en logica
.
Wii menu is wel goed simpel en makelijk iddquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Sony
OS X > Wii OS >>>>>>>> *
Het Wii OS. Simpel, duidelijk, net.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:24 schreef slakkie het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/9866/f1ee5b7c/index.html
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:24 schreef slakkie het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/9866/f1ee5b7c/index.html
Wedden dat hij gelijk hierna naar de mac store liep om een gele Macbook te kopenquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:33 schreef mschol het volgende:
[..]dat soort mensen hebben:
a) te veel geld
b) geen leven
c) en zijn ook nog media geil...
Nee klopt maar bij mac hebben ze bij sommige Macbooks iets ingebouwd dat ze na en aantal weken geel worden. Die van mij ook. Dat is net als die tandeborstels die bij warm water van kleur veranderenquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:45 schreef TwyLight het volgende:
Er zijn geen gele macbooks te koop.
Hebben ze niet bij Windows....quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:54 schreef TwyLight het volgende:
iYellow heet dat
YSODquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:05 schreef TwyLight het volgende:
Nee daar heet het iYellaw
bron?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:08 schreef TwyLight het volgende:
in 2006 zijn 50% van alle macs die verkocht zijn, verkocht aan mensen die er nog nooit een hebben gehad.
Windows lijkt met die slogan (of 'tag') nog veel meer op het spelletje dat het eigenlijk is... En waar te veel mensen verslaafd aan zijn...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:10 schreef DutchErrorist het volgende:
Met "WOW" effect
[tweakers-mode]quote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:17 schreef TwyLight het volgende:
Zei steve in een keynote, weet niet zeker meer welke volgens mij niet die van macworld maar die daar voor.
Dat resultaat behaalde de IBM PC ook al in de jaren 80.....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:08 schreef TwyLight het volgende:
in 2006 zijn 50% van alle macs die verkocht zijn, verkocht aan mensen die er nog nooit een hebben gehad.
Jarno, the feeling is mutual.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:45 schreef Jarno het volgende:
Jij bent echt dom, slakkie.
Jahoor. MySQL kan écht net zoveel als SQL Server 2005. Tuurlijk. Om maar wat te noemen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:59 schreef Schaduwtje het volgende:
Voor freeware krijg je meer waar voor je geld dan voor dure betaalde shit.![]()
Nou, qua features per euro krijg je bij MySQL veel meer.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jahoor. MySQL kan écht net zoveel als SQL Server 2005. Tuurlijk. Om maar wat te noemen.
Jarno, pak wat zakken zout, strooi die over mijn post en ga ff relativeren.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:51 schreef Jarno het volgende:
Ja, maar kom op, wat wil je nou? Je zegt zelf dat je collega vage ISDN kaarten aan het *testen* is, en dan moet Vista daar maar out of the box ondersteuning voor bieden? En sterker nog, aan de hand van die ene blik over z'n schouder kun je ook nog eens concluderen dat Vista in z'n totaliteit zuigt, dat alle gebruikers dom zijn, etc?
Jij bent echt het prototype van een arrogante, zelfingenomen helpdesk klootzak die wel even denkt te bepalen hoe de wereld in elkaar steekt. Wat je nu doet is echt precies hetzelfde als iemand die 5 minuten naar OS X kijkt en dan besluit dat alle Maccers dom zijn omdat het niet op Windows lijkt. Echt precies. De arrogantie straalt er gewoon vanaf.
Dat zeg ik, gewoon bekrompen. Helaas stikt het in de IT van die mannetjes als jij. Mannetjes die niet kijken naar wat de beste oplossing voor de situatie is, maar die alleen maar blind "GRATIS! OS! LINUX!" kunnen roepen. Die, als een verkoper Outlook op z'n laptop wil hebben, fronsend en zuchtend beginnen te kreunen en met vage alternatieven als Thunderbird en Sunbird en weet ik veel aankomen. Die totaal niet weten wat de markt vraagt, maar alleen wat in *hun* ogen heilig is en niet openstaan voor alternatieven.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:04 schreef slakkie het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik ga zeggen dat Windows goed is? Nee, dat zul je niet uit mijn mond en/of vingers zien komen.
De markt die vraagt om "Wat de boer niet kent dat vreet ie niet". Maar idd, Outlook is handiger als je de kalender functionaliteit wil gebruiken. Vooral met synchen en zo is het volwassener dan Sunbird. Maar dat komt nog wel; staat nog in zijn kinderschoenen. Qua mail-functionaliteit gebruik ik iig een stuk liever Thunderbird.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat zeg ik, gewoon bekrompen. Helaas stikt het in de IT van die mannetjes als jij. Mannetjes die niet kijken naar wat de beste oplossing voor de situatie is, maar die alleen maar blind "GRATIS! OS! LINUX!" kunnen roepen. Die, als een verkoper Outlook op z'n laptop wil hebben, fronsend en zuchtend beginnen te kreunen en met vage alternatieven als Thunderbird en Sunbird en weet ik veel aankomen. Die totaal niet weten wat de markt vraagt, maar alleen wat in *hun* ogen heilig is en niet openstaan voor alternatieven.
Maar goed, ik proef uit je post wel een bak frustratie.quote:als Windows beheerder
Je vergeet er dan alleen even bij te vermelden dat het dan al lang niet meer gaat over de generiek verkrijgbare gratis versie van MySQL. De basic versie alleen al kost 600 euro, tot 5 mille toe. Daar koop je al een aardige SQL Server voor.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:07 schreef Schaduwtje het volgende:
MySQL kan ook op grote schaal best goed gebruikt worden hoor.
Kijk maar hier. Toch niet de minste bedrijven/applicaties.
Ja, dat is het altijd in de OS wereld: het komt nog wel. Ooit. Ondertussen doen wij het vast met Windows, okay?quote:
Helemaal niet. OS zal het nooit maar dan ook nooit zo ver gaan schoppen als CS. Daar ben ik van overtuigd. Overigens beheer ik dus ook die 2 linux bakken hier, ik ben niet zo halstarrig en bekrompen om maar 1 tak van sport te kunnen en willen. Dus ik switch zo mee hoor.quote:Maar goed, ik proef uit je post wel een bak frustratie.![]()
Bang dat je je baantje kwijt raakt?![]()
Amen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:15 schreef Schaduwtje het volgende:
De markt die vraagt om "Wat de boer niet kent dat vreet ie niet". Maar idd, Outlook is handiger als je de kalender functionaliteit wil gebruiken. Vooral met synchen en zo is het volwassener dan Sunbird. Maar dat komt nog wel; staat nog in zijn kinderschoenen. Qua mail-functionaliteit gebruik ik iig een stuk liever Thunderbird.![]()
Open source mensen die niet open staan voor alternatieven. Het is meestal het alternatief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |